Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyWishMax schreef:Aan de andere kant, als je zelf kan bestellen kan je ook wel mail controleren.En voor degene die dat niet kunnen is er toch wel iemand in de omgeving die kan helpen, familie, vrienden of professionals
Shadow0 schreef:MyWishMax schreef:Aan de andere kant, als je zelf kan bestellen kan je ook wel mail controleren.En voor degene die dat niet kunnen is er toch wel iemand in de omgeving die kan helpen, familie, vrienden of professionals
Dat soort aannames kloppen dus niet. Dit speelt meer nu er bijvoorbeeld ook juist rondom zorg dingen per post verstuurd worden (en niet meer via de apotheek.)
En ook het helpen is anders. Bij een brievenbus is het bijvoorbeeld veel makkelijker om het door verschillende mensen te doen. Maar als iemand niet met apps om kunt gaan, waar zet je die app dan neer? En juist als het gaat om dingen die niet zo heel vaak voorkomen - hoe onthoud je dan wat de app is, dat die up to date blijft, wat het wachtwoord is, wie dat controleert? Brievenbussen zijn zo nuttig. Echt prima dat iedereen die liever digitaal wil dat kan, maar waarom moeten de mensen die het niet digitaal willen worden overgeslagen?
Spenk schreef:Marije_jiplover schreef:Dat is alleen bij brievenbuspakketjes bij mij.
Pakketten via de pakketservice krijg ik niet in de app als die niet aan mijn mailadres zijn gekoppeld.
Dat kun je instellen
Spenk schreef:Omdat het 2022 is en we niet eeuwig kunnen blijven hangen in het er zijn mensen die liever niet digitaal willen.
Citaat:In dat geval kun je ook gewoon thuisblijven wachten op je pakket of ligt er een taak voor een apotheek om aan te kondigen wanneer iets verstuurd wordt.
Marije_jiplover schreef:Ik krijg echt alleen PostNL pakketten te zien die aan 1 van mijn mailadressen zijn gekoppeld.
Pakketten zonder aankondiging of die aan het mailadres van mijn man gekoppeld zijn, zie ik niet in de app.
En net alle instellingen afgezocht, maar kan dat ook nergens instellen?
Behalve dan brievenbus pakketten die onaangekondigd zijn of door mijn man besteld, want die worden meestal ook nog gewoon gescand en die komen dan tussen de gescande post.
Maar niet apart bij de pakketjes, waar mijn eigen bestelde brievenbus pakketjes wel komen.
verootjoo schreef:Dan zet je push berichten aan, of zet je aan dat je mails wilt ontvangen? Het is best simpel.
Het is 2022, alles gaat tegenwoordig via apps of andere digitale wegen, waarom moet PostNL dan nog briefjes in de brievenbus stoppen? Dat is toch ouderwets
Silvia schreef:verootjoo schreef:Dan zet je push berichten aan, of zet je aan dat je mails wilt ontvangen? Het is best simpel.
Het is 2022, alles gaat tegenwoordig via apps of andere digitale wegen, waarom moet PostNL dan nog briefjes in de brievenbus stoppen? Dat is toch ouderwets
Omdat het een vrijbrief is voor de bezorger om jouw adres compleet over te slaan en het pakje te dumpen bij een willekeurig PostNL afhaalpunt, wat hem/haar het beste uitkomt. Had ik vanochtend. Ik was de hele ochtend thuis aan het werk met zicht op de oprit. De bezorger is echt niet geweest en kreeg een mailtje dat ze mij niet thuis hadden getroffen. En in mijn geval is het pakje bezorgd bij een afhaalpunt wat niet bij mij in de buurt zit.