Shaggy09 schreef:20 km/u is niet te doen natuurlijk. Dan kun je net zo goed gaan fietsen. Ik heb mijn scooter ook flink opgevoerd omdat dat gewoon fijner rijd, ben sneller op bestemming. Zolang je er netjes en verantwoord mee rijd is er niks aan de hand natuurlijk, maar niet iedereen denkt zo helaas.
Er wordt al ontzettend veel op scooters gecontroleerd, heb zelf meerdere malen een boete gekregen, staan vaak rollerbanken hier in de stad.
Ik zou het beter vinden als ze een scooterpad en een fietspad zouden maken. En nee, de fietsers zijn ook niet altijd heilig hoor. Regelmatig gehad dat ik gewoon rustig wilde inhalen maar dat er weer een fietser gaat lopen slingeren waardoor we bijna botsen. Of fietsers zie stug voor je uit blijven fietsen zonder aan de kant te gaan, dat vind ik pas irritant.
Tuurlijk wel, 't is illegaal.
Unpopular opinion: ze mogen van mij gerust elke auto en scooter en (elektrische) fiets en (elektrische) step en wat kan je nog allemaal verzinnen, gerust verbeurd verklaren vanaf er 2 (en liefst eigenlijk maar 1) overtredingen mee gedaan worden.
Mensen raken in hun portemonnee is volgens mij het enige dat helpt.