Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-19 16:36

kimberly1995 schreef:
xPabloBokt schreef:
Oh, nog een ergernis. Ik volg masterclasses bij de horecabond en en tot nu toe 3 van de 4 keer die we gehad hebben iemand meegenomen op reis, 2 keer met mijn auto en een keer samen met de trein.

Nu app ik hem al 2 dagen terug of we maandag a.s. voor de laatste masterclass wellicht met zijn auto kunnen gaan omdat de mijne door de apk moet maar de garage zo vol zat dat hij te laat gerepareerd word en ik dan dus zonder auto zit.

GEEN antwoord. NIKS.

Kan ik zo boos om worden. Ik huur verdomme wel weer een auto. Wordt ook nog lastig want heb pas 5 maanden mijn rijbewijs.

Doe je ook eens wat voor een ander.

Heeft de garage geen leenauto voor je beschikbaar?

Auto gaat de dag nadat ik hem nodig heb pas naar de garage.. -O-

elnienjo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:42

Aan het paasei!

Aprella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:50

Weer doorweekt.En dat terwijl het volgens buitenradar tot 17.15 droog zou blijven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:51

Dat ik in mijn buurt precies niet echt een grondwerkinstructeur vind waarbij ik denk: Wij gaan ergens geraken.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:12

Dat het overal regent behalve hier.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:16

Amandavd schreef:

Echt he haha. In Heerlen is het kurkdroog (heeft vanmorgen 5minuutjes geregend maar de zon was in volle glorie meteen terug met alle benauwdheid) en vreselijk benauwd. Mag van mij best wat regen vallen. Wordt weer lekker slapen vannacht. NOT -O-

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:17

cursebreaker schreef:
Amandavd schreef:

Echt he haha. In Heerlen is het kurkdroog (heeft vanmorgen 5minuutjes geregend maar de zon was in volle glorie meteen terug met alle benauwdheid) en vreselijk benauwd. Mag van mij best wat regen vallen. Wordt weer lekker slapen vannacht. NOT -O-

Toevallig keek ik na mijn bericht op buienradar. Om 6 uur zou het bij mij in Noord Limburg los gaan. Ben benieuwd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:21

Dat ik het toch weer niet kon laten en me heb bemoeid met dingen op het werk, ben benieuwd hoe lang het duurt voor mijn collega's weer niet tegen me praten |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:24

Heel erg getwijfeld of ik een mailtje wel of niet zal sturen, wel gedaan maar nu krijg ik gewoon geen reactie, ongemakkelijk dit |o

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:29

Amandavd schreef:

Je mag de hoosbui van zuidwest brabant wel van me overnemen hoor! :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:40

Dat iedereen altijd maar aan mij loopt te trekken. Ik weet niet eens of ik überhaupt zelf wel gekozen heb. En ik blijkbaar onuitstaanbaar ben ok prima rot allemaal gewoon even op. Ik ben heel ongelukkig op het moment. Laat mij gewoon even -O-

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:05

Aan mezelf dat ik helemaal dicht sla bij persoonlijke gesprekken zoals sollicitaties , functioneringsgesprekken enz. |o

EscamillaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:08

Dat we met de projectgroep voor vanochtend om 10 uur hadden afgesproken. We rond 4 uur s'nachts een berichtje krijgen van 2 mensen dat ze het waarschijnlijk niet halen aangezien ze pas net thuis waren. Dat ik met nog iemand om 10 uur op school ben, de volgende om 10:30 er is vanwegen problemen met de trein. De volgende er pas om 11:30 is. En de andere er oprecht pas om 15:00 was en er ook 1 iemand gewoon helemaal niet is op komen dagen. Omdat zijn ov kapot is |o alstjeblieft koop gewoon ff een kaartje dan.

We moeten nog 1 opdracht halen die 6 punten geeft en niemand die eigenlijk kan missen. En aangezien onze docent ons altijd naait we die tijd echt heeel hard nodig hebben.

Ben zo klaar met deze groep en ben blij dat het bijna vakantie is.

Zo dit was even mijn klaagmomentje :')

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:09

Dat ik via een gigantische omweg naar Rotterdam moest terwijl dat normaal rechtstreekse trein is |o zowel heen als terug

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:15

Mijn (ex) vriendin die niet weet wat ze wilt pfft. Maakt ze het uit omdat ik 'beter verdien' en zij niet genoeg tijd heeft voor een relatie. Maar zegt ze daarna wel dat ze nog vrienden wilt blijven en eventueel nog wilt afspreken.
Zeg ik dat ik daar niet zeker van ben aangezien er dan hoop blijft.

Zegt ze nu later dat we 'wel kunnen zien hoe het loopt cuz we don't know the future' maar dat we er niet alle hoop op moeten vestigen. Yeah maat, ik zeg net dat ik er niet meer op wil hopen. Wat wil je nu. :+

Denk dat mijn realiteitsbesef wel wat achter loopt. Denk dat de meesten zouden lopen te janken ofzo maar op dit moment voel ik bijzonder weinig. Ik voel me zelfs nog goed op een manier...

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:41

Love_Laugh schreef:
Aan mezelf dat ik helemaal dicht sla bij persoonlijke gesprekken zoals sollicitaties , functioneringsgesprekken enz. |o

Herkenbaar. Sollicitatiegesprekken gaan vaak nog wel goed, maar van functioneringsgesprekken heb ik echt slapeloze nachten. Of het nu terecht is of niet

Kirania

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:25

Dat het blijkbaar heel erg moeilijk is om een diagnose van ADHD te laten stellen na je 20ste :\ Lijkt wel alsof je helemaal geen recht meer hebt op zo'n test als je het middelbaar gepasseerd bent.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 19:28

Kirania schreef:
Dat het blijkbaar heel erg moeilijk is om een diagnose van ADHD te laten stellen na je 20ste : Lijkt wel alsof je helemaal geen recht meer hebt op zo'n test als je het middelbaar gepasseerd bent.

:(:)

Een andere psycholoog/psychiater zoeken geen optie? Beetje belachelijk dat ze daar moeilijk over doen.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:11

Aan die misselijkheid die steeds weer terug keert en mn darmen die ook onrustig zijn dus er zal wel weer iets heersen. %)

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:30

Een ontzettende poedersuiker, dus ik kan wel even een knuffel van vriendje gebruiken. Maar hij heeft toch even liever een avond voor zichzelf om te sporten. Allemaal leuk en ik support hem er ook helemaal in, maar op dit moment vind ik het vooral even ruk.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:32

MarJon schreef:
Een ontzettende poedersuiker, dus ik kan wel even een knuffel van vriendje gebruiken. Maar hij heeft toch even liever een avond voor zichzelf om te sporten. Allemaal leuk en ik support hem er ook helemaal in, maar op dit moment vind ik het vooral even ruk.

Ik voel je :(:)
Mijn vriend is de hele week van huis. Die is vrijdag avond weer thuis. Maar hij heeft ook vrijdagavond honkbal. Dus vaak zie ik hem maar een halfuur en slaap al als ie terug is .... dan voel ik mij net zo...

Freyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:50

Politiek en hoe dingen soms verdraaid worden of van muggen olifanten worden gemaakt. Nee, jongens wat jullie zeggen/doen is gewoon niet waar! De pers neemt het uiteraard vrolijk over, waarbij de politiek uiteraard gelijk heeft. Even frustratie uiten...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 20:55

Dat mijn docent gisteren over mijn Engels zei dat ik t nog niet misschien gehaald had; heb ik een 5,2 :roll:. Omdat ik de opdracht verkeerd begrepen had. Want met mijn Engelse schrift was niks mis.

En dat mijn vriend de kledingkast zou maken, wil het gewoon een keer klaar hebben. Er staat nou al een jaar een kastdeur in de slaapkamer maar kan ze zelf niet terugzetten want ze zijn te zwaar. Zucht, kom eens achter je PC vandaan. Straks zal hij wel weer mopperen als hij naar bed wil dat het dan nog niet gedaan is. Doe dan wat je zegt dat je doet |o. Hij raakte sowieso pas gemotiveerd nadat ik aan zijn vader gevraagd had of hij mij dan zou willen helpen met die deuren. Daarvoor boeide het hem helemaal niks. Zal nu wel op zijn pikkie getapt zijn.

LauraEH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:04

Als ik over al die vriendjes hier lees, ben ik blij dat ik single ben :') :o

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:14

LauraEH schreef:
Als ik over al die vriendjes hier lees, ben ik blij dat ik single ben :') :o

Mijn vriend heeft over mij bijna dezelfde ergernissen als die hier genoemd worden :')