Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Ik wilde heel graag een anticonceptiestaafje halen maar de kans is dat je daarmee niet meer ongesteld word en ik wil die maandelijkse zekerheid juist wel hebben om te weten dat ik niet zwanger ben.Elke maand is het weer doodsangsten uitstaan. Ondanks dat ik aan de pil ben..
Ik was het nu 3 dagen te laat en ben dan zooooo blij als ik het ben.. Ik denk dat ik met een spiraaltje of ander middel wat de menstruatie veranderd constant over zwangerschapstesten ga zitten piesen.
Captain schreef:Ik wilde heel graag een anticonceptiestaafje halen maar de kans is dat je daarmee niet meer ongesteld word en ik wil die maandelijkse zekerheid juist wel hebben om te weten dat ik niet zwanger ben.Elke maand is het weer doodsangsten uitstaan. Ondanks dat ik aan de pil ben..
Ik was het nu 3 dagen te laat en ben dan zooooo blij als ik het ben.. Ik denk dat ik met een spiraaltje of ander middel wat de menstruatie veranderd constant over zwangerschapstesten ga zitten piesen.
' Captain schreef:Ik wilde heel graag een anticonceptiestaafje halen maar de kans is dat je daarmee niet meer ongesteld word en ik wil die maandelijkse zekerheid juist wel hebben om te weten dat ik niet zwanger ben.Elke maand is het weer doodsangsten uitstaan. Ondanks dat ik aan de pil ben..
, hele leven naar de klote omdat je in een pilletje geloofde
) word toch iedere maand opgebouwd en afgebroken? 
Hoewel ik nu een week na de stopweek nóg een keer 'ongesteld' ben. Maar volgens de HA ga ik niet dood dus dat scheelt
was bij de mac (te moe om te koken en van mijn paps onderweg naar huis) tafel naast me zat een tienermoeder met zoontje (2?) en haar eigen moeder. Kind gooit met alles wat in happy meal zat. Oma bleef kind maar commanderen, corrigeren enz. Daarna ging mama gezellig meedoen met dreigen zal ik je speeltje in de prullenbak gooien. Kind over de zeik uiteraard maar het gooien ging door. Toen ging mama knuffelen kusjes geven en haar moeder bleef maar zeggen niet doen dat vindt oma niet leuk enz.
. Kind begint met oprapen van een frietje. Zij gaat er naast verder alles oprapen en zegt nog keer keihard, ooh mama hij stinkt echt heel erg.
Rivendell schreef:Hoe zit het met vergoeding van een sterilisatie?
sanso schreef:Rivendell schreef:Hoe zit het met vergoeding van een sterilisatie?
Bij sommige zorgvezekeraars tot wel 100%. (Zie Zorgwijzer)
Voor een vrouw zeker lonend. Voor een man vindt ik het geld weggooien om daar een aanvullende verzekering voor af te sluiten gezien dat niet zo duur is in verhouding.
Bij een vrouw zit je al gauw rond de €1000-1500 voor de ingreep dus dan kan shoppen wel eens interessant zijn. Ik ga dit tzt ook doen.