MarcoBorsato schreef:ben zo blij dat je het leuk vond!!!
hahaha
het had ook drama kunnen zijn

ligt ook aan de gene tegenover je he

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Neverland schreef:Phylos, is er iets gebeurd...?
@Janinevv, ja we hebben voor volgende week zaterdag afgesproken. Ga ik naar hem toe en gaan we samen eten en een filmpje kijken daarna. Ik blijf ook slapen.Ik vond het wel fijn dat hij zei dat hij wel op de bank ging slapen en dat ik het bed mocht hebben... Maar liefst wil ik natuurlijk dat hij bij mij komt slapen.
Phylos schreef:Oh dat is best snel neverland maar wel tof dat hij aanbiedt op de bank te slapen.
Ja er is best veel gebeurd. Denk vooral de manier van communiceren en in het leven staan en wat hij belangrijk vindt niet goed past
CCCCC schreef:Lovelyfiefy, leuk die blind date! Wil ik ook nog wel een keertje doen![]()
Ik heb al een tijdje niet meer gedate! In Utrecht schijnt de balans man/vrouw niet helemaal goed te zijn, dus heb nog niet heel veel leuke gesprekken gehad waar dates uit voort zijn gekomen.
Janinevv schreef:Yvanka gister zijn we na de film geweest en vandaag gewandeld, stuurde hij me na de tijd dat ik misschien wel zijn eerste officiële vriendinnetje kon gaan zijn, klonk zo liefvind lastig om in te schatten om officieel te maken, we kennen elkaar net 3 maand en daten 2 maand ongeveer, hij is hier al paar keer thuis geweest. We worden allebei ook steeds meer op ons gemak bij elkaar, we hebben beiden dan ook niet echt veel ervaring met echte relaties.
lovelyfiefy schreef:Neverland schreef:Phylos, is er iets gebeurd...?
@Janinevv, ja we hebben voor volgende week zaterdag afgesproken. Ga ik naar hem toe en gaan we samen eten en een filmpje kijken daarna. Ik blijf ook slapen.Ik vond het wel fijn dat hij zei dat hij wel op de bank ging slapen en dat ik het bed mocht hebben... Maar liefst wil ik natuurlijk dat hij bij mij komt slapen.
een 2e date en meteen blijven slapen, ja dat vind ik ook snel![]()
zeker als je dan ook nog wilt dat hij in bed komt bij je, over het algemeen wordt dat niet slapen![]()
maar he misschien is deze anders![]()
als hij echt de bank pakt vind ik dat wel super netjesPhylos schreef:Oh dat is best snel neverland maar wel tof dat hij aanbiedt op de bank te slapen.
Ja er is best veel gebeurd. Denk vooral de manier van communiceren en in het leven staan en wat hij belangrijk vindt niet goed past
dat is wel jammer zeg
het is wel fijn als je op punten van wat je belangrijk vind een beetje met mekaar aansluit inderdaad.CCCCC schreef:Lovelyfiefy, leuk die blind date! Wil ik ook nog wel een keertje doen![]()
Ik heb al een tijdje niet meer gedate! In Utrecht schijnt de balans man/vrouw niet helemaal goed te zijn, dus heb nog niet heel veel leuke gesprekken gehad waar dates uit voort zijn gekomen.
blind dates zijn er bij jou vast ook
en anders een speeddate, die zijn alleen in de grotere steden ben ik achter gekomen
ja en ze hebben ze hier wel maar dan vanaf 30+ dus dat is bale, daar val ik nog niet inJaninevv schreef:Yvanka gister zijn we na de film geweest en vandaag gewandeld, stuurde hij me na de tijd dat ik misschien wel zijn eerste officiële vriendinnetje kon gaan zijn, klonk zo liefvind lastig om in te schatten om officieel te maken, we kennen elkaar net 3 maand en daten 2 maand ongeveer, hij is hier al paar keer thuis geweest. We worden allebei ook steeds meer op ons gemak bij elkaar, we hebben beiden dan ook niet echt veel ervaring met echte relaties.
dit is wel super lief !
als het goed voelt komt het vanzelf![]()
en zeker als hij al een paar keer bij jou thuis is geweest, gaat helemaal goed dus.
Naar mekaar toegroeien doe je toch nog wel een langere periode
TheNovelist schreef:Snap dat het wennen is ja!
Ik was in december/januari ook 2 weken lang met m’n vriend en voelde me toen ik alleen in bed lag ook zo eenzaam!