Ik date, jij datet, wij daten?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:49

MarcoBorsato schreef:
*\o/* ben zo blij dat je het leuk vond!!!

hahaha

het had ook drama kunnen zijn :+
ligt ook aan de gene tegenover je he :=

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:30

Hoe gaat het hier? :o

lovelyfiefy

Re: Ik date, jij datet, wij daten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 19:58

Ik heb nog niks gehoord wat betreft die blind date.
Nu verwacht ik daar eigenlijk ook niks van.
Verder is die volgende blind date pas in april, dus dat duurt nog even :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:09

Oh nou april is er zo! Leuk dat je nog keer gaat :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:31

Ik ben verschrikkelijk. Elke keer als ik een appje krijg hoop ik dat het van hem is. Twee weken wachten totdat je leuke date weer ziet duurt veel te lang. :')

Tegelijkertijd ben ik ook bang. Mijn ervaring met daten is dat ik na een aantal dates aan de kant geschoven word... We zullen zien! :=

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:37

Hier loopt het helaas ook niet soepel. Denk niet dat het nog wat gaat worden.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 20:46

Neverland je gaat wel weer daten? Of niks besproken?

Wat jammer Phylos! Succes met je keuze maken.

Hier gaat het eigenlijk super :o

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:01

Phylos, is er iets gebeurd...?

@Janinevv, ja we hebben voor volgende week zaterdag afgesproken. Ga ik naar hem toe en gaan we samen eten en een filmpje kijken daarna. Ik blijf ook slapen. :o Ik vond het wel fijn dat hij zei dat hij wel op de bank ging slapen en dat ik het bed mocht hebben... Maar liefst wil ik natuurlijk dat hij bij mij komt slapen. _O-

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:05

Wat leuk Neverland! Je kende hem van Tinder toch?

Nou wie weet kruipt hij toch bij je in bed :o

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:14

Oh dat is best snel neverland maar wel tof dat hij aanbiedt op de bank te slapen.

Ja er is best veel gebeurd. Denk vooral de manier van communiceren en in het leven staan en wat hij belangrijk vindt niet goed past

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 21:49

Wat jammer phylos dat er toch veel dingen verschillen

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:12

Jammer dat het toch niet werkt Phylos! Maar je moet je wel 100% bij iemand op je gemak voelen en het moet lijken alsof het zo hoort.

Wat fijn dat hij dat het zo lekker loopt Janine! Zijn jullie al bijna bij de volgende stap? :+:

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:14

Lovelyfiefy, leuk die blind date! Wil ik ook nog wel een keertje doen :)

Phylos, jammer dat het uiteindelijk toch uit elkaar gaat lopen..

Janine, fijn dat het bij jou nog steeds lekker loopt!

Ik heb al een tijdje niet meer gedate! In Utrecht schijnt de balans man/vrouw niet helemaal goed te zijn, dus heb nog niet heel veel leuke gesprekken gehad waar dates uit voort zijn gekomen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:28

Yvanka gister zijn we na de film geweest en vandaag gewandeld, stuurde hij me na de tijd dat ik misschien wel zijn eerste officiële vriendinnetje kon gaan zijn, klonk zo lief :o vind lastig om in te schatten om officieel te maken, we kennen elkaar net 3 maand en daten 2 maand ongeveer, hij is hier al paar keer thuis geweest. We worden allebei ook steeds meer op ons gemak bij elkaar, we hebben beiden dan ook niet echt veel ervaring met echte relaties.

Jammer Cccc. Is dat via een app ofzo? Of?

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:35

Janinevv schreef:

Moeten ze wel iemand hebben he,
Als ze geen match hebben dan is er niks :P

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 22:39

lovelyfiefy schreef:
Janinevv schreef:

Moeten ze wel iemand hebben he,
Als ze geen match hebben dan is er niks :P

Oh hahah verkeerd begrepen! Dan duimen we voor een match!

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 06:01

Neverland schreef:

@Janinevv, ja we hebben voor volgende week zaterdag afgesproken. Ga ik naar hem toe en gaan we samen eten en een filmpje kijken daarna. Ik blijf ook slapen. :o Ik vond het wel fijn dat hij zei dat hij wel op de bank ging slapen en dat ik het bed mocht hebben... Maar liefst wil ik natuurlijk dat hij bij mij komt slapen. _O-

een 2e date en meteen blijven slapen, ja dat vind ik ook snel :+
zeker als je dan ook nog wilt dat hij in bed komt bij je, over het algemeen wordt dat niet slapen :=
maar he misschien is deze anders ;)
als hij echt de bank pakt vind ik dat wel super netjes

Phylos schreef:
Oh dat is best snel neverland maar wel tof dat hij aanbiedt op de bank te slapen.

Ja er is best veel gebeurd. Denk vooral de manier van communiceren en in het leven staan en wat hij belangrijk vindt niet goed past

dat is wel jammer zeg :(
het is wel fijn als je op punten van wat je belangrijk vind een beetje met mekaar aansluit inderdaad.

CCCCC schreef:

Ik heb al een tijdje niet meer gedate! In Utrecht schijnt de balans man/vrouw niet helemaal goed te zijn, dus heb nog niet heel veel leuke gesprekken gehad waar dates uit voort zijn gekomen.

blind dates zijn er bij jou vast ook
en anders een speeddate, die zijn alleen in de grotere steden ben ik achter gekomen :P
ja en ze hebben ze hier wel maar dan vanaf 30+ dus dat is bale, daar val ik nog niet in :(

Janinevv schreef:
Yvanka gister zijn we na de film geweest en vandaag gewandeld, stuurde hij me na de tijd dat ik misschien wel zijn eerste officiële vriendinnetje kon gaan zijn, klonk zo lief :o vind lastig om in te schatten om officieel te maken, we kennen elkaar net 3 maand en daten 2 maand ongeveer, hij is hier al paar keer thuis geweest. We worden allebei ook steeds meer op ons gemak bij elkaar, we hebben beiden dan ook niet echt veel ervaring met echte relaties.

dit is wel super lief !
als het goed voelt komt het vanzelf :)
en zeker als hij al een paar keer bij jou thuis is geweest, gaat helemaal goed dus.
Naar mekaar toegroeien doe je toch nog wel een langere periode ;)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 07:32

Iedereen is daar anders in. :D Heb al vaker bij mensen geslapen waar het ook gewoon bij slapen is gebleven.
Het is dat hij 2 uur rijden van mij vandaan woont, anders was ik ook gewoon naar huis gereden. :)

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 07:37

lovelyfiefy schreef:
Neverland schreef:

een 2e date en meteen blijven slapen, ja dat vind ik ook snel :+
zeker als je dan ook nog wilt dat hij in bed komt bij je, over het algemeen wordt dat niet slapen :=
maar he misschien is deze anders ;)
als hij echt de bank pakt vind ik dat wel super netjes

Phylos schreef:

dat is wel jammer zeg :(
het is wel fijn als je op punten van wat je belangrijk vind een beetje met mekaar aansluit inderdaad.

CCCCC schreef:

blind dates zijn er bij jou vast ook
en anders een speeddate, die zijn alleen in de grotere steden ben ik achter gekomen :P
ja en ze hebben ze hier wel maar dan vanaf 30+ dus dat is bale, daar val ik nog niet in :(

Janinevv schreef:

dit is wel super lief !
als het goed voelt komt het vanzelf :)
en zeker als hij al een paar keer bij jou thuis is geweest, gaat helemaal goed dus.
Naar mekaar toegroeien doe je toch nog wel een langere periode ;)

Jaa het voelt zeker goed, maarja het is meer onbekendheid omdat je het niet weet qua relaties enzo.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 07:42

Neverland schreef:
Iedereen is daar anders in. :D Heb al vaker bij mensen geslapen waar het ook gewoon bij slapen is gebleven.
Het is dat hij 2 uur rijden van mij vandaan woont, anders was ik ook gewoon naar huis gereden. :)

Doen wat voor jou goed voelt, iedereen doet dat op zijn eigen manier :)

prulletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 08:43

Janinevv schreef:
Doen wat voor jou goed voelt, iedereen doet dat op zijn eigen manier :)

Dat advies kan je ook op jezelf en je huidige "vraagstuk" toepassen :) . Sommigen spreken na twee dates van een relatie, sommigen na twee jaar. Wees niet te bang om het fout te doen, er is geen goed en fout.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:54

Eens met prulletje Janine! Mijn vriend en ik hebben er nadat we elkaar anderhalve maand kende en een maand aan het daten waren het labeltje aan gehangen, maar wij zagen elkaar ook meteen 2x per week ofzo dus dat ging heel snel. Voelde gewoon goed, alsof we al een relatie hadden.

Neverland, snap dat je dan blijft slapen! Netjes dat hij op de bank wil slapen.

Lovelyfiefy ging jij ook nog een keer afspreken met je blind date?

Wij zijn zaterdagavond laat weer teruggekomen van 3 dagen Duitsland. Echt hele fijne dagen gehad samen <3 Deze week moet hij weer naar Duitsland, dus dan zien we elkaar 3 dagen niet (het voelt veel langer :') )
Nu in ieder geval na 5 nachten vannacht weer alleen in bed liggen, dat is vast wel even wennen.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:54

Snap dat het wennen is ja!
Ik was in december/januari ook 2 weken lang met m’n vriend en voelde me toen ik alleen in bed lag ook zo eenzaam!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:11

TheNovelist schreef:
Snap dat het wennen is ja!
Ik was in december/januari ook 2 weken lang met m’n vriend en voelde me toen ik alleen in bed lag ook zo eenzaam!

Rotgevoel is dat he :+ Nou heeft hij er wel voor gezorgd dat ik even een nachtje alleen niet erg vind, hij heeft me vannacht aardig uit de slaap gehouden met zijn gesnurk _O-

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 12:39

Ik heb geen contact gegevens van me blind date. Dus ik kan er ook niet naar vragen :+