Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bruintje123 schreef:Heb jij maat 46/48??
Nee echt niet.
Het staat je iig Super mooi.
Het scheelt dat deze foto van voren is genomen, maar ik heb naast flinke billen en bovenbenen (dat vooral) ook wel echt een buikje. Heb afhankelijk van het merk in veel gevallen echt wel 48 nodig om te voorkomen dat er overal rolletjes komen waar ze niet horen.
Ik ben hard bezig met afvallen maar ben ondertussen ook tot de conclusie gekomen dat dat bij mij wat lastiger gaat dan ik had gehoopt en in de tussentijd probeer ik de balans te vinden tussen van mezelf houden en inzien dat er wel wat vanaf mag. Dat gaat me redelijk af gelukkig. Het is zo belangrijk dat je jezelf mooi vindt ongeacht het maatje dat in het label staat, hoe moeilijk het soms ook is om dat in te zien. 
Daarom gaan ze op vakantie altijd alle drie maar mee
lor1_1984 schreef:Ik ben 1,67m, heb maat 50 broeken en shirts 50/52 (50 zit wat aan de strakke kant dus afhankelijk van wat voor broek eronder).
Mijn figuur is bij lange na niet zo mooi als dat van Emma, ik kies er dan ook voor om geen badkleding te dragen maar een caprilegging met een longshirt/singlet/spaghettitop.
Tot voor kort had ik nog 52/54 en langzaam aan wil ik naar maat 44 ong en vanaf daar verder kijken.
Nies_ schreef:Laat ze gewoon wat meer aantrekken. Het is niet zo dat je in bikini moet omdat het kan. Ik vind het ook niet heel charmant en in een dun shirtje zweet je je ook niet zomaar kapot.