Mode 'blunders'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jildau

Re: Mode 'blunders'

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 14:02

Wauw Emma respect! Ten 1 om dat je zo'n foto durft te plaatsen hopsakee en ten 2 omdat je echt een mooi figuur hebt.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 14:04

Staat je geweldig emma!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 14:12

Emma _O_ +:)+ Kun je echt meer dan prima hebben!

bruintje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 15:09

Heb jij maat 46/48??
Nee echt niet.
Het staat je iig Super mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 15:15

bruintje123 schreef:
Heb jij maat 46/48??
Nee echt niet.
Het staat je iig Super mooi.

Zeker wel :) Het scheelt dat deze foto van voren is genomen, maar ik heb naast flinke billen en bovenbenen (dat vooral) ook wel echt een buikje. Heb afhankelijk van het merk in veel gevallen echt wel 48 nodig om te voorkomen dat er overal rolletjes komen waar ze niet horen.

Bedankt voor alle complimenten meiden :) Ik ben hard bezig met afvallen maar ben ondertussen ook tot de conclusie gekomen dat dat bij mij wat lastiger gaat dan ik had gehoopt en in de tussentijd probeer ik de balans te vinden tussen van mezelf houden en inzien dat er wel wat vanaf mag. Dat gaat me redelijk af gelukkig. Het is zo belangrijk dat je jezelf mooi vindt ongeacht het maatje dat in het label staat, hoe moeilijk het soms ook is om dat in te zien.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 15:31

Kan je goed hebben hoor Emma! :j

Maat zegt ook niks. Heb vaak shirts in maat 40 en weeg 55 kilo. Lichaamsvorm bepaalt veel meer...
Waar ik me met bikini's wel aan erger is dat die broekjes altijd veel te klein zijn, je kan bijna geen normaal broekje vinden dat niet de hele tijd ergens tussen je billen verdwijnt. Ben nog steeds op jacht naar een fijne bikini waar je ook in kan zwemmen zonder de boel te verliezen bij je eerste duik...

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 15:32

Klinkt haast of ik mezelf hoor praten. Heb ook dezelfde maat en dezelfde problemen qua afvallen

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 16:05

Ohh Emma wat een toffe bikini! Staat je hartstikke goed!

Ik heb één bikini en 2 badpakken. De bikini heeft zo'n high waisted broekje.
Soms voel ik me fijner in een badpak, soms in een bikini :+ Daarom gaan ze op vakantie altijd alle drie maar mee :')

Het is inderdaad vooral ook lichaamsvorm. Ik ben 1.80, 78 kilo ongeveer en ik draag meestal aan bovenkleding ook maat 40 als het lang genoeg is, anders 42.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 19:33

Wat een gave bikini!

Ik ben in bikini vast ook een modeblunder, want na de zwangerschap en twee jaar antidepressiva heb ik een buikje die ook nog eens lelijk flubbert. Door een blessure kan ik niet sporten dus echt snel afvallen lukt ook niet. En toch ga ik lekker in mn bikini naar het strand, het grasveldje hiertegenover én het zwembad. En in de sauna ga ik lekker naakt en ik schaam me er niet voor.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-17 19:39

Inderdaad hier hetzelfde, min de zwangerschap dan.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 08:57

Je kan het goed hebben!

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:33

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:39

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 10:57

Emma als mijn flubber buik er nou net zo enigzins strak uit zag :oo

Mij krijg je niet in bikini of in het zwembad :=

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 11:10

Emma, Damn woman ... jij draagt je maat errug mooi
En de bikini staat je goed!!
Mijn maat 46 concentreert zich nogal in het middenstuk zeg maar :+

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:19

Ik draag geen bikinis omdat je er niet serieus in kunt zwemmen. Bij een duik van het startblok ligt het broekje los en het topje onder de borsten ( mijn eenmalige nikinidraagactie.).
Maar ik vind dat iedereen gewoon moet dragen waar je je goed in voelt. In mijn geval een strak badpak ( liefst maatje te klein wegens waterpolo historie, ongevoerd, geen cups, speedo of adidas voor wedstrijdzwemmers even hard gezegd, wel graag met kleurtjes en niet zwart). Een ander draagt graag een bikini omdat zij dat mooi vindt en andere zweminteresses heeft. Prima toch? Beiden staan mooi. Het is wat je zelf ook uitstraalt. Emma, het kan prima.

Wat is dik? 46? Hoeft niet. Ligt ook aan de persoon immers. 1.80 of 1.60.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:14

Ik ben 1,67m, heb maat 50 broeken en shirts 50/52 (50 zit wat aan de strakke kant dus afhankelijk van wat voor broek eronder).
Mijn figuur is bij lange na niet zo mooi als dat van Emma, ik kies er dan ook voor om geen badkleding te dragen maar een caprilegging met een longshirt/singlet/spaghettitop.
Tot voor kort had ik nog 52/54 en langzaam aan wil ik naar maat 44 ong en vanaf daar verder kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:28

lor1_1984 schreef:
Ik ben 1,67m, heb maat 50 broeken en shirts 50/52 (50 zit wat aan de strakke kant dus afhankelijk van wat voor broek eronder).
Mijn figuur is bij lange na niet zo mooi als dat van Emma, ik kies er dan ook voor om geen badkleding te dragen maar een caprilegging met een longshirt/singlet/spaghettitop.
Tot voor kort had ik nog 52/54 en langzaam aan wil ik naar maat 44 ong en vanaf daar verder kijken.

Maar waarom?
Of je nu een tent, een burka, een shirt met legging of een bikini aan hebt, mensen zien hoe dan ook wel dat we geen maatje 36 zonder spekjes zijn en als iemand daar banketstaaf over wil doen doet diegene dat toch wel, ongeacht wat je aan hebt.
Ik ben nu ook een paar maatjes meer dan ik zou willen, maar hijs me in een goed zittend, juiste maat bikini of badpak net waar ik zin in heb en doe lekker mijn ding, ook in mn blote billen in de sauna, gewoon omdat IK dat wil. Nooit dat ik me door een anders mening zou laten beperken in wat ik wil doen of dragen.

Avelienvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 15:51

Je moet doen waar jij je goed bij voelt.
Dunner worden we toch niet, wat we ook aantrekken.
Dsu doe waar jij je goed bij voelt, als dat een capri met shirtje is: go for it.
Is dat een bikini: go for it.

Afbeelding

leestmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 16:28

Ik heb niet zo'n geweldig zelfbeeld en na 35 kg afgevallen te zijn heb ik nog steeds het idee dat ik wanneer ik zwemkleding aantrek een verdomd goede gelijkenis vertoon met een aangespoelde walvis.
Dus bikini heb ik het lef niet voor.
Badpak ok maar dan wel handdoek om de billen en buik of een rokje (wijdvallend) oid.
Ik heb dikke bovenbenen, billen en buik.

Dit is ik.

Afbeelding

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 16:46

Probs voor de dames die heer foto's laten zien. Jullie zijn allemaal mooi!
Badpak, bikini het is mij om het even wat mensen dragen. Als jij een badpak fijn vind doe dat! Maar doe het alsjeblieft niet omdat je vind dat een bikini niet kan :n

Lor en leestmee, ik vind het oprecht heel naar dat lor vind dat ze geen badkleding aan kan, en leestmee vanwege de handdoek of rokje. Ladies please ga toch lekker in je badpak of bikini zitten, zweet je niet dood in die legging en T-shirt. Wordt lekker bruin! Let niet krampachtig op of je rokje of je handdoek nog goed zit. Ga lekker comfi liggen of zitten. Het is oké, je bent oké zoals je bent! Je gaat je verdorie toch niet verstoppen omdat iemand anders er iets van zou vinden? Hoppa jullie ga lekker het zonnetje in in bikini of badpak zonder rokje of handdoek om!

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:10

Laat ze gewoon wat meer aantrekken. Het is niet zo dat je in bikini moet omdat het kan. Ik vind het ook niet heel charmant en in een dun shirtje zweet je je ook niet zomaar kapot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:14

Nies_ schreef:
Laat ze gewoon wat meer aantrekken. Het is niet zo dat je in bikini moet omdat het kan. Ik vind het ook niet heel charmant en in een dun shirtje zweet je je ook niet zomaar kapot.

Dat zegt Micha toch niet? Die zegt alleen dat ze zich niet moeten laten tegenhouden door types als jij die het niet charmant vinden terwijl je daar niet zo heel veel mee te maken hebt.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 17:15

Nou echt, als je het niet charmant vindt dan kijk je lekker niet. Laat mensen dragen wat ze willen dragen. *D