Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:04

Yvankaxx schreef:
Als jullie op dit tempo doorgaan dan heb ik geen man aan het einde van het topic _O-

Check :') Nog 4 maanden te gaan in dit tempo. Race tegen de klok :))
Laatst bijgewerkt door Winged op 08-03-17 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:05

florence123 schreef:
Ik ben ook een nutteloze apper! Soms leg ik mijzelf de verplichting op om een bepaalde tijd niet te antwoorden zodat ik niet overkom als een zielig tutje dat niets te doen heeft de hele dag 8-)

Dat lukt mij niet, het is bij mij automatisme geworden. Ja zo dramatisch is het bij mij :')
Maar ik ben druk bezig met het afleren ervan

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 15:10

Hahaha, ja hier dus nog een, hoewel ik het bij vlagen wel gewoon kan hoor, maar dat zeg ik, het gaat meestal gepaard met bepalde frustraties, als die weer verholpen zijn dan kan ik weer ff voort :')

Enneh, maak er maar max 3mnd van Yvanka, met dit tempo moet je vaart gaan maken :') :))

Anoniem

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:11

Ik ben vaak gewoon inspiratieloos, bij een enkele match loopt het heel lang heel lekker met appen maar dat is echt uitzonderlijk.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:13

Ik voel de druk :+ Maar niks soeps op tinder momenteel.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:14

Oef, eindeloze appert hier..Ik app inmiddels al ruim 2 jaar lang dagelijks met iemand. En dat begint vaak 's ochtends vroeg en gaat door tot 's avonds laat. Pogingen om te minderen zijn tot nu toe heimelijk mislukt.. :=

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 15:21

haahhaha! Maar als jullie dat allebei prima vinden is dat toch geen punt? Ik ben sowieso iemand die veel appt en belt (vooral dat laatste ook := ).
Voor mij staat volgende week die gast gepland waar ik eigenlijk zaterdag mee af zou spreken (die met ziek kind zat), ben heel benieuwd, ik heb het idee dat het wel eens heel intens kan gaan worden, zowel positief als negatief

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:22

Hoe dan? Waar heb je t dan over?

Ik ben ook wel een apper maar merk dat date vandaag beetje raar reageert ofzo. Heb niet t idee dat hij een hele actieve apper is. Nou we zullen morgen zien of t gezellig gaat zijn :)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:37

Mijn date van vanmiddag ging helaas niet door. Gesprek vanochtend liep uit waardoor ik hysterisch in de stress zat (moest nog paarden voeren, convenant doorspitten, gespreksverslagen maken én een adviesrapport typen in 3 kwartier :') ) en toen ik dat tegen hem zei kwam hem het ook wel goed uit, want radeloze vriend met relatieshit op de stoep. Phew. Wel jammer. Zien elkaar nou zondag :)

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:41

Yvankaxx schreef:

Zijn de mannen op Tinder al op dan? :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:44

Berdien schreef:
Mijn date van vanmiddag ging helaas niet door. Gesprek vanochtend liep uit waardoor ik hysterisch in de stress zat (moest nog paarden voeren, convenant doorspitten, gespreksverslagen maken én een adviesrapport typen in 3 kwartier :') ) en toen ik dat tegen hem zei kwam hem het ook wel goed uit, want radeloze vriend met relatieshit op de stoep. Phew. Wel jammer. Zien elkaar nou zondag :)

Jammer maar wel fijn dat t geen probleem was! :)

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 15:45

Flessuh schreef:
Yvankaxx schreef:

Zijn de mannen op Tinder al op dan? :')

Ja :')

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-17 16:20

Yonker schreef:

Ik ben ook wel een apper maar merk dat date vandaag beetje raar reageert ofzo. Heb niet t idee dat hij een hele actieve apper is. Nou we zullen morgen zien of t gezellig gaat zijn :)

Nou hij is sowieso best wel een intens tiepje, erg vurig zogezegd. Ik ben een stijfkop, behoorlijk dominant en hij ook zo te merken, plus hij is erg impulsief en duikt ergens vol in, ik kan dat ook hebben, maar ik ben wel wat nuchterder. Dus dat gaat vuurwerk opleveren denk ik zo, alleen of dat positief of negatief is ben ik nog niet zo over uit :'). Kan beide kanten op denk ik :j. Ik denk dat het kort maar krachtig wordt met hem, ook niet erg, is ook wel eens leuk :j. Ik bedoel, in 8 jaar mag je ook wel gewoon eens een kortstondige romance hebben toch :')

Oh heerlijk, ben er nu eentje aan het fücken, dat is zo'n sukkel die eens in de zoveel tijd ineens een berichtje stuurt, meestal vanwege een profielfoto :'). Dus ik ben hem nu in de zeik aan het nemen, heerlijk _O-

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:25

hyppolyte schreef:
Oh heerlijk, ben er nu eentje aan het fücken, dat is zo'n sukkel die eens in de zoveel tijd ineens een berichtje stuurt, meestal vanwege een profielfoto :'). Dus ik ben hem nu in de zeik aan het nemen, heerlijk _O-

Ja, hartstikke leuk... behalve als je die gozer bent. Wat gij niet wilt, dat u geschiedt... Jij krijgt vast ook niet graag valse hoop.

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:29

Jongens ik hoor nu ook bij de dickpic club! Hoera!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:36

hyppolyte schreef:
Yonker schreef:

Nou hij is sowieso best wel een intens tiepje, erg vurig zogezegd. Ik ben een stijfkop, behoorlijk dominant en hij ook zo te merken, plus hij is erg impulsief en duikt ergens vol in, ik kan dat ook hebben, maar ik ben wel wat nuchterder. Dus dat gaat vuurwerk opleveren denk ik zo, alleen of dat positief of negatief is ben ik nog niet zo over uit :'). Kan beide kanten op denk ik :j. Ik denk dat het kort maar krachtig wordt met hem, ook niet erg, is ook wel eens leuk :j. Ik bedoel, in 8 jaar mag je ook wel gewoon eens een kortstondige romance hebben toch :')

Kortstondig is ook wel eens leuk! :D
Hoop dat t positief uitpakt!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:49

Mlies schreef:

Proost :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:53

Mlies schreef:

Weet niet of dat nou zo'n hoera is _O-

Was het ook ineens vanuit het niets? :')

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:15

Haha nee dat niet.. Waren een beetje aan het ouwehoeren over de stereotypes op tinder. Toen stuurde ik dat plaatje van die naakte rat 'dudes be sending dick pics like..'.
Toen zei hij 'die van mij is groter..'
Jaja, stoere praat, maar de interesse was stiekem toch gewekt. En van mij hoeft dat niet zo, ik vind het vaak maar een afknapper. Maar toen, inmiddels was het 1 uur 's nachts, het niveau daalde wat en toen stuurde hij hem toch haha.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:17

Awh dan heb je het idd zelf uitgelokt :+ Dat snap ik dan weer niet. Maar ieder z'n ding. Zo krijgen mannen toch het idee dat vrouwen het leuk vinden :') ( en blijkbaar doen sommige dat ook)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:20

En was ie daadwerkelijk groter? :P

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:20

Haha nouja ik was stiekem ook wel een beetje onder de indruk. :=

HUGE. :oo

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:24

Haha niet best..

Geef mij ze maar in het echie, daar kan ik net wat meer meer :P

koetje28

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:26

ik blijf me erover verbazen met die DP...
ik heb er toch al behoorlijk wat voorbij zien komen (ik vraag er niet om miss is het mijn hoofd dat ze denken dat ik t graag zie :+ ) en t enige wat ik denk DUDE hou het nou is Classy...dus steevast is t antwoord: wat een afknapper.... hoewel sommige wel impressive zijn _/-\o_
Laatst bijgewerkt door koetje28 op 08-03-17 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Mlies

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 17:26

Afbeelding

:Y)