Ik had mooie dure chaps gekocht maar ze waren me helaas iets te groot en volgens de verkoper mocht ik ze niet omruilen (ja apart
) dus ik had ze voor een mooi prijsje op facebook gezet (25 excl.) Bied er een meisje 17 incl. Ik zei dat ik dat niet deed omdat ik er dan uiteindelijk 11 euro voor kreeg zonder de verzendkosten. Toen was er een hele discussie dat ik ze maar moest dubbelvouwen en in een envelop moest doen ondanks dat ik zei dat ze dan beschadigen (want dan komt er een vouw in het leer) + dat ik dan nog meer er voor zou willen aangezien de 25 al goedkoop was. Daarna reageerde ze niet meer Dus ik deed na een tijdje 'up' reageren en toen reageerde ze weer precies hetzelfde: 17 incl.
Ik had er netjes bij gezet: hoi! Dit heb je al eerder geboden en toen ging ik er ook niet mee akkoord (zie berichten hierboven) ik zou er graag €25 voor willen)
en toen kreeg ik een: nou hoger ga ik niet en zo graag wil je ze dus niet kwijt dus reageer dan ook geen 'up'.
Ben ik dan echt zo onredelijk?
ze zijn echt gloednieuw en de nieuwprijs is mijn vraagprijs x3
Straks komt er als het goed is nog iemand kijken, want de vrouw zal het niet worden denk ik
(al kunnen die niet eens een PB sturen