Lougino schreef:Leuk Queelens!! Op naar date 3.
Oh jee Berdien dat klinkt wel heel erg issue.. heb je hem al ingelicht dat je het niet ziet zitten verder? Lijkt me lastig om dat bij deze man op zo'n manier te brengen dat tie er niet volledig van over z'n toeren raakt.
Had je al een keer gedate met die match Zitosh? Als hij echt zo wauw is, is het het wachten wel even waard![]()
Ik zie door de matches/dates het bos even niet meer pfff...gewoon vrijgezel zijn zonder gedoe is soms toch zoveel makkelijker!
4! 4! 4!

Dit was de 3e. Nu nog 'even' geduld hebben tot 6 maart. Kan nu al niet meer wachtten.
als je aangeeft 'iets' te willen gaan doen buitenshuis zal hij de hint wel begrijpen toch dat het een keurige date gaat worden. 

Soms gebeurt het, soms gebeurt het niet. Heb er voor mezelf niet echt regels voor ofzo, ik wil me gewoon fijn voelen in de setting en als het dan gebeurt dan heb ik daar echt geen problemen mee. Zo heb ik met de moeilijke jongen wel de eerste date gegymd, en hoewel dat het allemaal nog wel iets moeilijker heeft gemaakt heb ik er totaal geen spijt van..