Ga dan gewoon beneden zitten, dat is geen stiltecoupé.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Adindaa schreef:De mensen naast mij die vinden dat ze in de stiltecoupé mogen praten omdat zij ook betaald hebben voor een kaartje en daar gewoon het recht op hebben.
Gloa schreef:Adindaa schreef:De mensen naast mij die vinden dat ze in de stiltecoupé mogen praten omdat zij ook betaald hebben voor een kaartje en daar gewoon het recht op hebben.
Oehhh ik zie weer een nieuw NS product voor me.........speciaal voor mensen die vinden dat ze bepaalde rechten hebben.........het toeslag kaartje zodat je verheven bent boven alle huisregels en mag doen en laten wat je wilt in de trein
Gloa schreef:Adindaa schreef:De mensen naast mij die vinden dat ze in de stiltecoupé mogen praten omdat zij ook betaald hebben voor een kaartje en daar gewoon het recht op hebben.
Oehhh ik zie weer een nieuw NS product voor me.........speciaal voor mensen die vinden dat ze bepaalde rechten hebben.........het toeslag kaartje zodat je verheven bent boven alle huisregels en mag doen en laten wat je wilt in de trein
Gianti schreef:Bedelaar in Amsterdamse metro... ik zat op mobiel met muziek op en hij bleef me net zolang aantikken tot ik opkeek
Gloa schreef:Justme_Lisaa schreef:Aan dat de machinist het zojuist erg nodig vond om de deur precies voor m'n neus dicht te doen.
En dat de volgende trein nu vertraging heeft
Als het om de NS gaat dan is dat de taak van de conducteur. Ze kijken mij ook vaak boos aan maar ik doe het toch echt niet
LisannePruts schreef:Justme_Lisaa schreef:Aan dat de machinist het zojuist erg nodig vond om de deur precies voor m'n neus dicht te doen.
Geloof dit gaat je nog veel vaker overkomen![]()
Justme_Lisaa schreef:Aan dat de machinist het zojuist erg nodig vond om de deur precies voor m'n neus dicht te doen.
purny schreef:Kan je niet via internet terugvragen [naam]? Ik ben nu in de trein op weg naar Schiphol met 2 koffers. Het verbaasde me dat er ook mensen zijn die met koffers in de coupes gaan zitten ipv de grote ruimtes