MarlindeRooz schreef:_sharonnn schreef:Het punt is dat iedereen fatsoenlijk ABN zou moeten kunnen spreken
AN.
Nee gewoon ook beschaafd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Steeph schreef:MarlindeRooz, op het moment dat je "hij is beter dan mij is" en "hij ia beyer dan ik ben" gaat vergelijken dan komen de laatste twee woorden van de twee zinnen niet overeen, wat betekend dat je dus niet kunt vergelijken.
als je wil vergelijken zou je dus "hij is beter als ik ben" en "hij is beter dan ik ben" moeten vergelijken (of "hij is beter als mij is" en "hij is beter dan mij is", maar daarvan is geen van beide goed).
BernetteO schreef:Steeph schreef:MarlindeRooz, op het moment dat je "hij is beter dan mij is" en "hij ia beyer dan ik ben" gaat vergelijken dan komen de laatste twee woorden van de twee zinnen niet overeen, wat betekend dat je dus niet kunt vergelijken.
als je wil vergelijken zou je dus "hij is beter als ik ben" en "hij is beter dan ik ben" moeten vergelijken (of "hij is beter als mij is" en "hij is beter dan mij is", maar daarvan is geen van beide goed).
Confession: ik vind het pas echt grappig als mensen iemand gaan verbeteren qua taalgebruik en dan vervolgens zelf ook een fout maken...![]()
In dit geval moet het toch echt betekent zijn.
Yonker schreef:Ik irriteer me er juist weer aan dat mensen er zo over kunnen zeiken![]()
De ene is goed in Nederlands, de ander niet.... Ieder z'n sterke en zwakke kanten. Ik ben jou uitleg bijvoorbeeld bij de eerste komma al kwijt Steeph
Yonker schreef:Ik irriteer me er juist weer aan dat mensen er zo over kunnen zeiken![]()
De ene is goed in Nederlands, de ander niet.... Ieder z'n sterke en zwakke kanten. Ik ben jou uitleg bijvoorbeeld bij de eerste komma al kwijt Steeph

Eulogy schreef:Yonker schreef:Ik irriteer me er juist weer aan dat mensen er zo over kunnen zeiken![]()
Ik erger me* en jouw*
En Steeph, onthoudt*. Ik snap nog steeds vrij weinig van je uitleg en snap je punt ook nog steeds niet echt, maar goed.
Oke sorry! Heeft op zich trouwens niets te maken met wel of niet goed zijn in Nederlands, het zijn over het algemeen gewoon domme fouten (imo). Nu weer on topic: ik zit al veel te lang te bokken en alles behalve m'n werk te doen en als ik straks thuis kom zeg ik waarschijnlijk tegen m'n vriend dat ik zooo'n lange dag heb gehad en dus echt geen fut meer heb om te koken en schoon te maken. Dan doet hij het vast wel, toch?
.
Jennifuur schreef:EskeGirl schreef:Ik vind het stiekem heerlijk om m'n sims te martelen
Verwaarlozen, vreemd gaan, dood laten vriezen. Ik ben niet zo goed voor ze, wel voor m'n Sims dieren daarentegen
Oeh hoe kun je ze dood laten vriezen?

Emmaa_ schreef:Nog een confession van mijn kant.. Ik ben echt doodziek. Lig al de hele nacht over te geven, vandaag ook niks binnen kunnen houden en ga zo naar mijn ouders omdat ik op dit moment niet echt voor mezelf kan zorgen. Ging net naar de Lidl en dat ging nog maar net goed. Toch voel ik me enorm schuldig dat ik niet bij hoorcollege ben vandaag en morgen
Beterschap!