Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
elinedeau95 schreef:Pffff na een onverwachtse breakup twee weken geleden, wil mijn ex weer bij elkaar komen. Aan de ene kant wil ik dat wel, maar aan de andere kant heeft hij mij ook weer zo veel pijn gedaan in die twee weken. Was het allemaal aan het verwerken komt dit nu
elinedeau95 schreef:Pffff na een onverwachtse breakup twee weken geleden, wil mijn ex weer bij elkaar komen. Aan de ene kant wil ik dat wel, maar aan de andere kant heeft hij mij ook weer zo veel pijn gedaan in die twee weken. Was het allemaal aan het verwerken komt dit nu
Renske_W schreef:Ik heb een off weekend, door wat gebeurtenissen mis ik mijn ex behoorlijk dit weekend.
knetterhard schreef:Helaas is het bij mij ook uit.. Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik niet meer mezelf kon zijn.. Ik ben kapot van verdriet, maar ik wil geen relatie waarin ik niet gelukkig kan zijn..
Ik hoop echt dat het verschrikkelijke gevoel zo snel mogelijk weg gaat, want dit is ook geen doen..
Lieszje schreef:Sterkte knetterhard
Ook al heb je het zelf uitgemaakt het verdriet is er vaak niet minder om..
Fijn dat je, je weer beter voelt StableDoor!
Goed om te lezen dat het goed met je gaat Sanne!
Is natuurlijk niet niks om je leven helemaal om te gooien en weer terug te verhuizen naar NL!
Hier gaat het ook wel goed, het is nu bijna twee maanden uit denk..
Ben alleen een beetje nerveus voor vrijdag.
Kans is groot dat ik hem dan ga zien
Aan de ene kant bang dat er gevoelens naar boven gaan komen, maar kan ook niet alle leuke dingen voorbij laten gaan vanwege hem.
Scheelt wel dat we zonder ruzie uit elkaar gegaan zijn (hebben ook veel gemeenschappelijke vrienden).