tranen, breakups & liefdesverdriet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 14:52

Pffff na een onverwachtse breakup twee weken geleden, wil mijn ex weer bij elkaar komen. Aan de ene kant wil ik dat wel, maar aan de andere kant heeft hij mij ook weer zo veel pijn gedaan in die twee weken. Was het allemaal aan het verwerken komt dit nu -O-

Lieszje

Re: tranen, breakups & liefdesverdriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 16:17

Oei dat is lastig..

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 21:13

Ik zou het niet doen. Heb dat ook een keer gedaan. Een paar maanden later maakte hij het weer uit om dezelfde reden (nét zoals bij jou: hij hield niet meer van me.) Wat er niet is kan je niet forceren. Ik heb me toen alleen maar extra pijn gedaan. Maar goed dat was mijn eerste liefde.
Ik zou het alleen proberen als er heel wat maanden tussen zaten. Dan weet je zeker dat je de ander niet mist omdat je alleen bent.

Maar uiteindelijk moet je doen waar je zelf goed bij voelt!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-18 23:01

elinedeau95 schreef:
Pffff na een onverwachtse breakup twee weken geleden, wil mijn ex weer bij elkaar komen. Aan de ene kant wil ik dat wel, maar aan de andere kant heeft hij mij ook weer zo veel pijn gedaan in die twee weken. Was het allemaal aan het verwerken komt dit nu -O-

Typisch voor een man. Eerst van God los en dan ineens het besef. Wij hebben dat vaak andersom als vrouw zijnde.

Pas op dat hij je niet teveel uit evenwicht haalt. Kies voor je eigen geluk. Ook al voelt het vertrouwde zo fijn!

Ik voelde me gisteren prima en nu weer slecht. Heel erg alleen. Bah. Heb het nog niet eerder zo gehad sinds ik in mn nieuwe huis woon.

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 09:28

elinedeau95 schreef:

Ik zou nog even wachten denk ik, hoe moeilijk het ook is. Als jullie weer bij elkaar komen zal het heel vertrouwd voelen, maar de oorzaak van jullie break up is er nog steeds...

Ik blijf dromen over mijn ex en ik ben echt uitgeput daardoor, al mijn examens verknald ;(

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 14:08

Knuffel!!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 15:23

Persoonlijk zou ik niet zo snel bij een ex terug gaan..
Denk er precies hetzelfde over als StableDoor..
Denk dat het vaak alleen werkt als twee mensen langer uit elkaar zijn en weten waar het mis door is gegaan en beseffen dat ze echt een deel missen..

Pfff wat rot StableDoor :(:)

Hier gaat het wel goed :)
Vorige week wel wat mindere dagen gehad.
Merk wel dat ik mijn ex nog wil ontlopen..
Maar dat is meer zelfbescherming denk :+
Geen zin in gevoelens of hoop dat we weer bij elkaar komen ofzo.
Ben te goed bezig nu om weer 'terug te vallen' :')

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:13

Bedankt voor de lieve berichtjes. Op dit moment wil ik niet terug ondanks ik ergens nog van hem hou. Probeer steeds in mijn hoofd te zeggen dat het om een reden uit is gegaan en ook dat hij mij erg veel pijn heeft gedaan. Echter omdat ik nee zei en afstand wilde slaat hij langzaam over na het stalken. Via elke mogelijke weg (die niet geblokkeerd is) zoekt hij contact. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 09:29

Hij kan dus duidelijk jou persoonlijke ruimte en beslissing niet aanvaarden. Moest hij jou echt graag zien legde hij zich neer bij jou keuze.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 19:28

Ik vind het echt heel knap van je Eline!
Ik had waarschijnlijk niet gelijk nee gezegd als mijn ex na twee weken het weer wilde proberen..
(Gelukkig niet gebeurd want dan was het weer mis gegaan)

Denk dat het stalkerige vooral komt omdat hij gekwetst is..
Hoop dat het snel ophoudt!

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:25

Nee hij heeft er veel moeite mee dat ik nee zei. Ook zelf had ik er moeite mee. Eerste 5 jaar een relatie en dan ineens houdt die niet meer van me (uit het niets). Vervolgens wil hij weer bij elkaar komen, maar kan niet zeggen wat er dan ingrijpend moet veranderen. Heb zelf het gevoel dat het uitstel van executie is en vroeg of laat het weer fout gaat. Helaas gaat het stalkerige verder en zoekt hij zelfs contact via de vreemdste wegen zoals oude vertrouwende brieven te schrijven. Naast dat een breakup nooit leuk is vind ik dit extra moeilijk

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:41

Jeetje Eline wat lastig en vervelend.
Zeker als het naar het stalkerige toe gaat.
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee, maar kan je er dus helaas ook niet mee helpen of in adviseren.

Ik heb een off weekend, door wat gebeurtenissen mis ik mijn ex behoorlijk dit weekend.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:44

Renske_W schreef:
Ik heb een off weekend, door wat gebeurtenissen mis ik mijn ex behoorlijk dit weekend.

Ken het gevoel. Het is/was dan wel geen ex maar ik mis het contact. Maar goed, het zij zo.
Ik heb echter alleen niet het gevoel om te willen daten / tinderen / of andere datingsite. Vind
het wel goed zo en ga niet '' zoeken '' omdat ik me 'eenzaam' voel.

Dikke knuffel!

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:49

Wat rot Renske :(
Virtuele knuffel vanuit hier.. :(:)

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:57

Thanks, hopelijk is het morgen weer over.
Over het algemeen gaat het verder gewoon heel goed. Maar nu eventjes niet.
Morgen weer op tijd op voor werk dus nu maar lekker slapen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 07:26

Hier ook een k-weekend achter de rug... vreselijk. Deze nacht wel goed geslapen gelukkig.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 08:05

Ik heb over mijn ex gedroomd.
Had het ook wel een beetje verwacht na zo'n weekend. :+
Vandaag gelukkig een volle werkdag van kwart voor 8 tot 5 en daarna nog een paard trainen dus afleiding genoeg vandaag. :))
Daarna spookt hij hopelijk niet meer door mijn hoofd.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 10:43

Hoop dat afleiding zoeken helpt!

Hier gaat het over het algemeen heel erg goed :)
Ben met veel leuke dingen bezig en dat helpt wel :)
Zie hem waarschijnlijk wel a.s vrijdag..
Grote kans dat hij ook bij wat bandjes gaat kijken.
Twijfelde eerst of ik wel moest gaan..
Maar veel vrienden gaan en kan hem niet blijven ontlopen.
Heb geen idee hoe mijn gevoelens nu voor hem zijn.
Dus ben ook wel benieuwd (en een beetje bang :+) hoe ik me ga voelen..

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-18 11:13

SophievdV schreef:
Hier ook een k-weekend achter de rug... vreselijk. Deze nacht wel goed geslapen gelukkig.

:(:)

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:01

Helaas is het bij mij ook uit.. Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik niet meer mezelf kon zijn.. Ik ben kapot van verdriet, maar ik wil geen relatie waarin ik niet gelukkig kan zijn..

Ik hoop echt dat het verschrikkelijke gevoel zo snel mogelijk weg gaat, want dit is ook geen doen..

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:33

Ik ga proberen jullie een beetje op te vrolijken: bij mij is het nog geen twee maanden geleden, maar ik voel me al veel beter, ondanks dat ik mijn examens nu ook verknald heb. Er komt een eind aan dat je je zo ellendig voelt, dat gebeurt sneller dan je denkt!

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 17:44

Sterkte knetterhard, altijd poedersuiker dit soort dingen..

Hier ook StableDoor. Het is nog geen maand geleden maar ik heb al helemaal vrede met de break up. Nou scheelt het ook dat ik hier niet echt herinneringen aan hem heb, en dat het ook gewoon beter is zo. Het voelt al wel alsof het al een hele tijd voorbij is maar dat komt meer door de grote verhuizing naar Nederland, heb het met die verandering denk ik moeilijker gehad dan met de break up.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:00

Sterkte knetterhard :(
Ook al heb je het zelf uitgemaakt het verdriet is er vaak niet minder om..

Fijn dat je, je weer beter voelt StableDoor!

Goed om te lezen dat het goed met je gaat Sanne!
Is natuurlijk niet niks om je leven helemaal om te gooien en weer terug te verhuizen naar NL!

Hier gaat het ook wel goed, het is nu bijna twee maanden uit denk..
Ben alleen een beetje nerveus voor vrijdag.
Kans is groot dat ik hem dan ga zien :+
Aan de ene kant bang dat er gevoelens naar boven gaan komen, maar kan ook niet alle leuke dingen voorbij laten gaan vanwege hem.
Scheelt wel dat we zonder ruzie uit elkaar gegaan zijn (hebben ook veel gemeenschappelijke vrienden).

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:21

knetterhard schreef:
Helaas is het bij mij ook uit.. Ik heb het zelf uitgemaakt, omdat ik niet meer mezelf kon zijn.. Ik ben kapot van verdriet, maar ik wil geen relatie waarin ik niet gelukkig kan zijn..

Ik hoop echt dat het verschrikkelijke gevoel zo snel mogelijk weg gaat, want dit is ook geen doen..

Nee echt?
Jullie waren toch ook huizen aan het kijken?
Moeilijk zeg die keuze maar als je er zelf achter staat is het natuurlijk altijd de juiste keuze.

Sterkte

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 21:47

Lieszje schreef:
Sterkte knetterhard :(
Ook al heb je het zelf uitgemaakt het verdriet is er vaak niet minder om..

Fijn dat je, je weer beter voelt StableDoor!

Goed om te lezen dat het goed met je gaat Sanne!
Is natuurlijk niet niks om je leven helemaal om te gooien en weer terug te verhuizen naar NL!

Hier gaat het ook wel goed, het is nu bijna twee maanden uit denk..
Ben alleen een beetje nerveus voor vrijdag.
Kans is groot dat ik hem dan ga zien :+
Aan de ene kant bang dat er gevoelens naar boven gaan komen, maar kan ook niet alle leuke dingen voorbij laten gaan vanwege hem.
Scheelt wel dat we zonder ruzie uit elkaar gegaan zijn (hebben ook veel gemeenschappelijke vrienden).

Snap dat je daar nerveus voor bent, maar gewoon gaan en lekker genieten! Gelukkig zijn jullie zonder ruzie uit elkaar gegaan dus mocht je hem wel tegenkomen kan je gewoon 'hoi' zeggen en dat is het. :)

Die verhuizing was wel heftig ja, heb me toen ook echt mooi klote gevoeld. Maar het voelt nu wel een beetje alsof ik alles "gedroomd" heb, het is echt heel "ver weg" zegmaar. Beetje lastig uit te leggen maar dat maakt het allemaal wel een beetje makkelijker.