Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:22

Wauw, staat je echt top! Je kan het korte broekje ook heel goed hebben zo te zien :j

Is echt iets wat ik zelf zo aan zou trekken als ik het figuur ervoor had gehad haha

Anoniem

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:34

Dankjewel! Dat is lief! :o Ik was er in de eerste instantie niet zo zeker van maar met dat vest staat het al een stuk meer casual.

Moet er nog een beetje aan wennen maar moet zeggen dat ik het leuker vind staan dan ik in gedachten had!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:37

Roos die schoenen zijn erg leuk! Maken je voeten inderdaad helemaal niet lomp of groot!

Ik vind het je goed staan hoor die short! Je kunt het inderdaad goed hebben!

Bij al die wat goedkopere winkels vind ik vooral dat de kwaliteit per product zo wisselt!
Maar ik kies het toch wel zorgvuldig uit en doe met de meeste kleding heel lang :D
Dat is ook het probleem... doordat ik nergens uit groei of dat het kapot gaat, heb ik inmiddels onwijs veel kleren _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:38

Ik vind de Bershka qua kwaliteit echt om te janken _O- Maar dat komt denk ik ook omdat 9 van de 10 kledingstukken daar totaal niet aansluiten op m'n figuur, welke maat ik ook pak. Loop er eigenlijk niet eens meer naar binnen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:46

Eight schreef:
Ach, het geld dat je daar besteed heb je er reden toe er maar een jaar mee te doen :) duurdere kleding dwing ik mezelf altijd langer mee te doen en dan raak ik er zo op uitgekeken :))

Ik doe echt geen jaar lang met mijn bershka zooi hoor. Ik heb er in november een winterjas gekocht (100 euro, dus niet eens echt goedkoop) en ik moet nu al volgend jaar eigenlijk een nieuwe kopen. :+

Overigens dwing ik mezelf nooit om iets aan te trekken als ik het echt niet leuk meer vindt, of het nu duur was of niet. Dan geef ik het nog liever weg aan iemand die er nog wel plezier van heeft. Daarom ben ik gek op h&m/zara/bershka etc, lekker goedkoop, dan mag je nog eens ergens op uitgekeken raken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:48

En Danique, je hebt echt een hartstikke goed lichaam! Niet zo onzeker zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:51

Alleen schoenen koop ik wel altijd 'duur'/van het echte merk, maar daar raak ik dan weer niet snel op uitgekeken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:52

Schoenen kan ik ook echt niet weggooien, denk ze altijd nog een keer nodig te hebben. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:52

Herkenbaar, maar ik heb laatst toch een paar paren weggegooid die ik toch al 2 jaar niet meer had gedragen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:53

Rebeccaa schreef:
En Danique, je hebt echt een hartstikke goed lichaam! Niet zo onzeker zijn. :D

Dankjewel! :D <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 13:53

Ik koop schoenen meestal ook wel duur, maar heb ook een aantal paar dat dan weer goedkoper is. Zo koop ik hakken graag bij de Monki omdat ze gewoon heel erg lekker lopen. Ook van die laarsjes die ik alleen tijdens het stappen of als ik even snel naar buiten moet draag koop ik altijd goedkoop, gewoon bij de van Haren ofzo. Heb wel een beetje een schoenentik :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:02

Ik koop zelfs mijn teenslippers van havaianas := :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:03

Hahaha nee daar heb ik niet zo veel last van _O- Dat zijn echt van die dingen waar m'n moeder af en toe mee komt aanzetten omdat ik zelf nooit teenslippers koop :=

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:23

Leuk leuk leuk Danique, vooral met docs, helemaal mijn ding :) Ik zou er zelf nog een lekker opvallende accessoire bij doen, maar dat ben ik.

Roos, staat goed, leuke shirts ook!

Ik hou van panty's, want ik hou niet van mijn benen :') Dus panty's (geen huidskleurige!) in zowel zomer als winter!

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:24

Schoenen koop ik inderdaad ook wel duurder, gewoon omdat het zo veel fijner loopt <3

En ik gooi ook nooit schoenen weg inderdaad, heb drie paar all-stars staan die zo afgetrapt zijn dat ik ze alleen met carnaval draag bijvoorbeeld, en heb nog 2 paar staan die ik wel gewoon draag maar toch gooi ik die andere niet weg _O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:43

Huh echt, bij mij valt de Bershka juist super goed, en absoluut geen slechte kwaliteit spullen verder. Ik heb juist met broeken van de Zara dat ik er gaten in trek. (Die riemlusjes scheuren vaak los bij mij). -O-

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 14:48

Bij mij ook goede kwaliteit van Bershka en H&M. Zara vind ik niet zo fijn.
Ooit een redelijk dure broek gekocht daar en was na één wasbeurt al vernéukt :\

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:16

Danique schreef:
[ [url=m/Quddy5.jpg]Afbeelding[/url] ]

10 miles out of my comfort zone! Ik heb er Dr. Martens onder.

Ik post bijna nooit iets, maar staat je echt heel leuk! :D

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:29

De pasvorm van Bershka zit mij ook niet altijd goed. Wisselt een beetje.

Voor mij een simpel zomers outfitje vandaag :D
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:38

Danique, ik vind je outfit echt heel leuk, wist wel dat het er prima uit zou zien :D

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 15:49

Misschien ongelukkig beschreven maar zo bedoelde ik het ook Rebecca haha! Dan kan je het tenminste normaal weggooien als je het niet meer draagt, of weg geven :)! Leuke outfits hierboven! Die outfit met shorts ga ik ook een keer proberen haha

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:24

Staat je goed danique! Ben er normaal niet zo van maar het staat je gewoon super leuk! Zeker met dat vestje zo!

Leuke outfit ook Sanne lekker simpel maar leuk!

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:43

Bah heb Zalando nu al 3x afgezocht maar kan hem nergens vinden. Een groene jumpsuit die het model aan heeft in de reclamespot voor Topshop op Zalando.
Kan hem nergens op de site vinden :(

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 16:45

Rebeccaa schreef:
En zo leuk Roos!! Ik wilde eigenlijk die met de zwarte strepen, maar misschien dat ik toch maar dezelfde als jou bestel. Vind ze toch wel erg leuk zo! :D

Met die zwarte strepen hebben er echt veel en vond dat niet zo zomers. Blauwe nog niet eerder tegen gekomen. Ben er echt blij mee, ze lopen hoor heerlijk :D

Danique, niet onzeker zijn over je lichaam. Is niks mis mee!

Sanne, leuke outfit! Heerlijk zo'n zondag casual dag <3

Bershka kom ik helaas nooit. Zit niet in de buurt en je kon er eerst alleen bestellen met creditcard. Maar als ik eens in de buurt ben vind ik het heel leuk om rond te snuffelen :D

Iedereen zo leuk met outfits posten, gooi ik er ook nog eentje in :Y) wou eerst m'n witte broek met gaten aan doen maar ben nu bij m'n opa en oma. En mijn opa kan een gaten broek echt niet handelen _O- en zit niet echt te wachten op preken waarom er gaten in mijn broek zitten :') dus is dit het geworden :D

Afbeelding

Let overigens niet op het snapchat filter, vergeten om hem zonder filter op te slaan :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-15 19:11

Superleuke outfits meiden! Staat je supergoed hoor Danique, totaal geen reden om onzeker te zijn. Sanne jouw blousje vind ik echt heel leuk, waar is die van?

Ik heb ook een outfit foto, niet zoveel bijzonders maar was toch de hele dag thuis. :+

Afbeelding

Edit: ik leef op mn bed, maar dat valt niet op toch. :')