Is echt iets wat ik zelf zo aan zou trekken als ik het figuur ervoor had gehad haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik was er in de eerste instantie niet zo zeker van maar met dat vest staat het al een stuk meer casual. 
Maar dat komt denk ik ook omdat 9 van de 10 kledingstukken daar totaal niet aansluiten op m'n figuur, welke maat ik ook pak. Loop er eigenlijk niet eens meer naar binnen haha Eight schreef:Ach, het geld dat je daar besteed heb je er reden toe er maar een jaar mee te doenduurdere kleding dwing ik mezelf altijd langer mee te doen en dan raak ik er zo op uitgekeken

Dat zijn echt van die dingen waar m'n moeder af en toe mee komt aanzetten omdat ik zelf nooit teenslippers koop
Ik zou er zelf nog een lekker opvallende accessoire bij doen, maar dat ben ik.
Dus panty's (geen huidskleurige!) in zowel zomer als winter! 
! Leuke outfits hierboven! Die outfit met shorts ga ik ook een keer proberen haha
Rebeccaa schreef:En zo leuk Roos!! Ik wilde eigenlijk die met de zwarte strepen, maar misschien dat ik toch maar dezelfde als jou bestel. Vind ze toch wel erg leuk zo!

wou eerst m'n witte broek met gaten aan doen maar ben nu bij m'n opa en oma. En mijn opa kan een gaten broek echt niet handelen
en zit niet echt te wachten op preken waarom er gaten in mijn broek zitten
dus is dit het geworden