Ik begin me lichtelijk zorgen te maken over de voortent. Joolien hoe acht je de kans dat het noodweer naar ermelo komt? Indien het hier heel heftig kan worden, of in elk geval grote hagel stenen, denk ik erover om de voortent af te breken.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 04-06-15 18:51
Tucktuck schreef:
Kan je niet ook een live stream hebben tijdens de chase?
Met van dat fanatieke geschreeuw van Joolien erbij
Het KNMI heeft de waarschuwing aangepast. Voor Gelderland geldt code geel nu al vanaf vrijdag 22.00. Ben benieuwd wat er komen gaat. Denk er wel steeds meer over om de voortent neer te halen.
Of ik erbij blijf ligt ook een beetje aan het weer Misschien ga ik wel een stukje rijden om de bui beter te kunnen zien. Maar ik wacht het wel een beetje af morgen. Als er berichten komen van grote hagelstenen dan denk ik dat ik hem in record tempo heb afgebroken
Agossie
Geplaatst: 04-06-15 20:28
Ik zie dat het in Utrecht nu vanaf een uur of 20:00 is. En BR geeft aan dat het vanaf 18:00 los kan gaan. Ik ben benieuwd. Het enige dat ik hoop is dat ik de hitte overleef. Ga morgenochtend naar stal en ga dan ook meteen de (zonnewarmte afwerende) vliegendeken even opdoen bij de merrie. Dat scheelt toch aanzienlijk.
Dat hoop ik ook Agossie. Ben vandaag al gebakken, had geen schaduw in de buurt Maar een lekkere verfrissende bui heb ik wel zin in! Vooral met onweer natuurlijk
Ah! Meteen afgedroogd! Wat wil je nog meer! (bovendien spoelt dat er gewoon weer af in de regen.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 04-06-15 21:43
Morgen werken (schoonmaak), zit ik met die hitte niet echt op te wachten... Al voorspellen ze het heetste wel als wij weer klaar zijn, maar dat gebouw ís altijd al warm van zichzelf, wordt vast grappig Ik krijg door jullie stiekem toch ook zin om achter de buien aan te gaan, maar dan is Friesland wel een eind van alles af hè, we gaan zien wat er tot hier komt...