Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xTitanic schreef:Gisteren een wijf op de tram.
Ze had vortige uggs aan vol met glitters op, dan had ze nog zo'n lelijke plastieken paarse vuilniszakkenjas aan en dan nog eens een broek met een paar gaten in, kilo's schmink op, geëpileerde wenkbrauwen echt lelijk. Zulke wijven sporen toch niet
ElineS schreef:xTitanic schreef:Gisteren een wijf op de tram.
Ze had vortige uggs aan vol met glitters op, dan had ze nog zo'n lelijke plastieken paarse vuilniszakkenjas aan en dan nog eens een broek met een paar gaten in, kilo's schmink op, geëpileerde wenkbrauwen echt lelijk. Zulke wijven sporen toch niet
Wow, ik verbaas me echt over deze uitspraken. Omdat een vrouw zich anders kleed dan dat jij gepast vind, spoort ze niet? Dan vraag ik me toch echt af of jij wel spoort, door zulke uitspraken te doen... Ik houd ook niet van zulke kleren, zulke make-up en getekende wenkbrauwen en heb vaak ook mijn bedenkingen bij zulke dames (maar dit is langer altijd niet juist).. Maar om nou zulke taal uit te slaan over iemand die je niet kent en zich alleen maar anders kleed dan jij.. Pfff.. Dat kan je toch niet echt menen..