Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jessica_1998

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 01:52

De sirenes waardoor ik wakker ben :(

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 14:27

Gisteren een wijf op de tram.
Ze had vortige uggs aan vol met glitters op, dan had ze nog zo'n lelijke plastieken paarse vuilniszakkenjas aan en dan nog eens een broek met een paar gaten in, kilo's schmink op, geëpileerde wenkbrauwen echt lelijk. Zulke wijven sporen toch niet :r

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 18:22

Aan een vriendin die altijd zegt 'maakt mij niks uit, kies jij maar'. Pf kies eventjes zelf. Ik haat het als ik moet beslissen wat we gaan doen.

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:11

Negativiteit van anderen en dan doelend op het zeuren, klagen...

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:41

Aan het feit dat mijn zusje tegen me aan liep omdat ze te druk met zichzelf was, terwijl ik koffie aan het zetten was en dus met het resultaat dat de koffie over me heen kwam. Ik super boos dus, mijn nieuwe kleren naar de puinzooi geholpen. En dan krijg ik al het gezeik over me heen omdat ik zeg dat ze moet opletten..

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:57

xTitanic schreef:
Ze had vortige uggs aan vol met glitters op, dan had ze nog zo'n lelijke plastieken paarse vuilniszakkenjas aan en dan nog eens een broek met een paar gaten in, kilo's schmink op, geëpileerde wenkbrauwen echt lelijk. Zulke wijven sporen toch niet :r

Wow, ik verbaas me echt over deze uitspraken. Omdat een vrouw zich anders kleed dan dat jij gepast vind, spoort ze niet? Dan vraag ik me toch echt af of jij wel spoort, door zulke uitspraken te doen... Ik houd ook niet van zulke kleren, zulke make-up en getekende wenkbrauwen en heb vaak ook mijn bedenkingen bij zulke dames (maar dit is langer altijd niet juist).. Maar om nou zulke taal uit te slaan over iemand die je niet kent en zich alleen maar anders kleed dan jij.. Pfff.. Dat kan je toch niet echt menen..

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 00:16

ElineS schreef:
xTitanic schreef:

Wow, ik verbaas me echt over deze uitspraken. Omdat een vrouw zich anders kleed dan dat jij gepast vind, spoort ze niet? Dan vraag ik me toch echt af of jij wel spoort, door zulke uitspraken te doen... Ik houd ook niet van zulke kleren, zulke make-up en getekende wenkbrauwen en heb vaak ook mijn bedenkingen bij zulke dames (maar dit is langer altijd niet juist).. Maar om nou zulke taal uit te slaan over iemand die je niet kent en zich alleen maar anders kleed dan jij.. Pfff.. Dat kan je toch niet echt menen..

Sorry, frustraties, en dan uit ik dat zo ja.. misschien best niet op bokt doen ;) want hier horen we netjes te blijven natuurlijk! :):)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 00:25

Aan het feit dat mn broertje de kooi van de vogel nog steeds niet heeft schoongemaakt en dat het beestje waarschijnlijk nu de nacht niet doorkomt (gaat al tijdje beetje bij beetje achteruit,vandaag alleen met een enorme sprong) en straks nog sterft in een smerige kooi.. :\

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 11:54

Aan een vriendin, die je op dat moment gewoon even hard nodig heb maar het gewoon niet inziet.

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 17:47

Dat er nog steeds geen whatsapp update is voor de iPhone.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:10

Aan een persoon. Die je op het ene moment echt geweldig kan laten voelen, dat je echt het gevoel hebt alsof alles perfect is en vervolgens ook zulke twijfels kan laten geven of die het echt allemaal nog wel wil. Ik haat die onzekerheid.

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 19:45

Dat ik moet leren, toets voor morgen maar moet nog best wat doornemen en concentratie ver te zoeken is zoals altijd :)

Wel blij dat ik week van te voren begonnen ben eigenlijk moest ik nog eerder beginnen zo groot is de toets. *komt goed*

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:36

Mijn opleiding 8)7

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:40

Aan levertijden, stock levels en het ongemogelijk gemaakt worden om klanten fatsoenlijk te helpen door een hoop bureaucratisch gedonder!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 14:59

Aan de houtje touwtje procedures waardoor een simpele betaling voorbereiden gewoon een halve dag kost omdat alles 10 keer gecontroleerd moet worden.

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 15:05

Vodafone en hun systeem... Vanmorgen 3 verschillende mensen van de klantenservice aan de telefoon gehad, uiteindelijk doorverwezen naar de winkel, en ook daar konden ze me niet verder helpen omdat het computersysteem nog niet alles verwerkt had. Er is iets misgegaan met de levering van mijn nieuwe telefoon, en deze is retour gezonden en nu weet niemand waar mijn pakketje zich precies bevind. Waarschijnlijk komt hij morgen aan bij Vodafone, en dan moeten ze mijn bestelling weer activeren omdat deze automatisch geannuleerd is en niemand dit ongedaan kan maken. En ik maar wachten.... |(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:31

Ik wilde gaan solliciteren voor stageplekken, maar het effing internet lag eruit. -:(-
Nu is het weer terug en kan ik EINDELIJK de contactgegevens gaan opzoeken.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:39

Dat de oerdijk is afgesloten en ze nu ook de croddendijk gaan afsluiten. Waardoor wij dus helemaal niet meer van huis weg kunnen met de auto...

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 16:52

Dat ik het megadruk heb.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 18:58

Aan een nieuwsbericht die volhangt met leugens en er nog serieus mensen zijn die zeggen: goed joh! 8)7 (ervaring met de kwestie)

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 09:59

Aan mijn groepsgenoot waar ik gewoon echt helemaal niks aan heb |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 10:25

Kitten die mijn hele gezicht afslikt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 13:59

Aan een overvolle parkeerplaats bij het ziekenhuis.... -:(-

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 14:06

een erg chaotische vergadering met de klas.
Kan het niet volgen zo

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 15:15

Interimkantoren die bellen voor een nieuwe job, als ik nog op mijn huidige aan het werken ben en ze hier niet weten dat ik opnieuw op zoek ben. Kunnen die nu niet gewoon NA de uren bellen? :D