Sara ik neem aan dat je wel Hulp krijgt bij het zoeken naar een huis? Sta je al ingeschreven bij de woningbouw? Misschien is anti kraak iets?
Ik zit een beetje in t zelfde schuitje. Mn vriend N huis is verkocht en 15 juli is de sleuteloverdracht en tot op heden hebben we nog niks anders op t oog
Ik zal niet onder de brug hoeven slapen. Maar sta nergens ingeschreven of zo... Snel op zoek naar iemand die de weg kent hierin. Wellicht dat ik een maatschappelijk werker aan de jas kan trekken hier ergens
kijk eens bij camelot, won ik ook bij erg goedkoop
Smallheal
Geplaatst: 15-05-15 02:48
Murthul schreef:
De tijd begint best te dringen dan Jolandaa!
Klopt. Weten pas sinds deze week dat de sleuteloverdracht 15 juli is. hebben donderdag 21 mei n bezichtiging.
Safiera
Geplaatst: 15-05-15 04:33
Thx voor de tip van Camelot, morgen nog eens goed naar kijken.
''Heb jij nog niet geslapen?'' Ehmm
Vrees alleen dat uitslapen me niet gegund is. Er zijn vaak luide gesprekken, beginnende tussen 6.30 en 7.00, bij de koffieautomaat die praktisch voor mijn kamer staat
Zou echt wel graag een baan in de zorg hebben! Alleen ja, denk niet dat jij blij wordt van een bed in een instelling Dan maar niet ruilen. Geniet van je vrije dagen!
Haha, zou je snel zat zijn denk ik. Ik heb over het algemeen engelengeduld, stoor me aan niemand en kan leuk/gezellig omgaan met medecliënten (als die dat ook willen). Maar nu al een paar dagen een dame met een psychose die maar blijft praten, roepen, ontzettend schel, en alles is verkeerd, iedereen is tegen haar, hoe dat soms gaat. Maar je hoort het over de hele afdeling en het is alleen 's nachts een paar uur stil... dan heb ik het ook echt af en toe gehad.
Nee joh, mijn slaapritme is zo verziekt dat ik wel redelijk weet te plannen. Er komt alleen om 1 uur een pakje, dus hopelijk kan ik van 5 tot 1 een paar uurtjes pakken.