Komt vast goed hoor, ben heel benieuwd naar jouw foto's straks!!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

oww en m'n schoonmoeder heeft ruzie met haar moeder. Maar ach het duurt toch nog een tijd

Paardennamen schreef:Zullen we weer naar de bruidsjurken gaan? We hebben een prachtig topic voor deze onderwerpen in de HK
.
.
M_D_H schreef:Het prachtige topic waar jij het over hebt in het HK is namelijk alleen voor mensen die bezig zijn hun huwelijk te regelen, niet voor mensen die nog niet eens gevraagd zijn, die zijn daar dus niet welkom.

Cayenne schreef:M_D_H schreef:Het prachtige topic waar jij het over hebt in het HK is namelijk alleen voor mensen die bezig zijn hun huwelijk te regelen, niet voor mensen die nog niet eens gevraagd zijn, die zijn daar dus niet welkom.
Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar ik zit in dat HK topic en iedereen is gewoon van harte welkom, hoor

Daarnaast zou het niet handig als door de uitstapjes dit topic verplaatst wordt naar de HK, want deze is voor velen toch een opstapje naar het andere topic.

) wel wat hebben.
Locatie is er al, nu de jurk nog. Heb er al een aantal gepast met mams en schoonmams mee. Die waren beide helemaal weg van een maar ik voelde het gewoon echt niet zo. Was wel een mooie jurk. Bij een ander die ik wel echt leuk vond was die toch niet zo mooi als de ander
Hopelijk kom ik er uit. 

tassie schreef:Er staat in de openingstekst van hk topic dat ook als je nog niet verloofd bent dat je welkom bent
Ik zie idd ook een laag kant bij de bovenstaande jurk
Hier een paar jurken die ik mooi vind. Over anderhalve maand ga ik voor het eerst jurken passen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zijn twee compleet verschillende stijlen haha
derde en vierde ook trouwens