tootje, hier precies hetzelfde... Waardeloos! Het ìs avond, iedereen zit knus voor de buis naar "Notting Hill" te kijken, laat nu maar komen die hoosbui! maar neeeeeee....
tine10
Geplaatst: 08-05-13 21:01
Hier is nu 2,5 mm gevallen, maar ja, dat is natuurlijk nog steeds veel te weinig. Maar goed, is ben er toch wel heel blij mee.
Om 19.15 uur werd het heel erg donker, maar uiteindelijk alleen een beetje gerommel in de verte en even flink geregend. Een half uur later werd het weer licht en nog even gerommeld en daarna nog even een hoosbui. En nu wel iedere keer dreigen, maar niks echt meer gevallen of wat dan ook.
Toen ik vanavond op de wei was heeft het een half uur geregent. En zeker 10 min,erg hard.Vond het heerlijk,stond toch droog onder een boom. Nu regent het weer,maar heel zachtjes.
Marleenloveu
Geplaatst: 08-05-13 21:45
Sorry, ik heb jullie verschrikkelijk verwaarloosd! Hier is het weer waardeloos, 's ochtends kom ik met een lange broek op school en 's middags zit je zonder jas in de hitte op de fiets. Tegen de avond wordt de lucht donker (tine10: waag het niet hé ). Daarna komt er een flinke regenbui, dan droog, regen, droog, regen, droog. Ga zo maar door.