Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nikolletje schreef:Toch fijn dat er nog excuses gemaakt worden, dat is ook wel eens anders....
Had pas gereageerd op enkele bianca boekjes, mail terug dat er vandaag een partij binnen was gekomen waar ik ook wel boekjes van kon overnemen. Waren 25 titels die ik nog niet had dus ik dacht mooie deal te hebben gesloten, helaas, bokker was zo lief om het voor me af te halen en dan te verzenden naar mij dus die beste verkoper dat terug gemaild maar nooit geen reactie weer gehad.
Vond het al verdacht, adres wat hij bij zijn gegevens had staan was een heg op google maps, ook in omgeving vanalles te vinden behalve zijn huis, blij dat ik niet geld heb overgemaakt, denk dat ik dan echt was opgelicht...
Vraag tegenwoordig ook maar om het op te halen omdat ik er 'toevallig' in de buurt kom een week later ofzo haha! Meestal kan het niet en dan haak ik gelijk maar af
DatBenIkNou schreef:Ik vraag juist altijd als 'test' of ik op kan komen halen. Als dat niet kan, haak ik meteen af!
Kityy1985, die man wil anoniem blijven dus dat is geen zuivere koffie volgens mij, ik zou geen geld overmaken! Vraag voor de gein eens of je het toch op kan komen halen omdat je er toevallig in de buurt moet zijn binnenkort!
Geryon schreef:Rizette schreef:Gisteravond heeft mijn vriendin gereageerd op een Haflinger in A. ,deze mw had haar Haflinger al 2 jaar en wist alle ins en outs te vertellen over het beestje . .... heette de merrie.
Klonk allemaal heel leuk , aan mw gevraagd om de afstamming ,leuk om even op te googlen en te kijken wie de ouders zijn ezn.
Ga ik googlen blijkt deze merrie eind 2012 verkocht te zijn via Bokt.
2 mogelijkheden leek mij : of het is het bewuste paard niet of het verhaal klopt niet
Mw gebeld , beweert dat ze haar uit Limburg gehaald heeft en dat ze echt 2 jaar eigenaar is.
Maar ze zal me zo terugbellen ,
Er belt niemand terug en het is al laat , dus heeft ze haar maar even gemailed ,geen reactie
Dus maar even op de naam gegoogled van mw , kom ik bij een .... in A , maar om haar nu daar te gaan bellen .
We zitten zo te twijfelen wat we er mee aan moeten , het paard leek zo leuk maar misschien is het weer : wat te mooi lijkt om waar te zijn..............
Ik denk dat ik maar eerst eens een een berichtje naar de vorige eigenaresse stuur misschien kan zij mij vertellen hoe het zit ( advertentie was te vinden via Bokt ) en hoe het nu gegaan is .
Waarom nou niet gewoon vertellen hoe lang je haar hebt en open kaart spelen daar wordt het paardje toch niet slechter van ?
Wat gek zeg!
@ HTM: Ze heeft een haflinger in het oog. De eigenaar zegt dat ze haar al twee jaar heeft, maar dezelfde haflinger is nog maar een paar maanden geleden verkocht via bokt.. Dus of de eigenaar liegt dat ze haar al twee jaar heeft, of het is niet dezelfde haflinger. Of misschien stond ze wel te koop maar is ze toen niet verkocht?
Persoonlijk zou ik het paardje niet meer kopen als de eigenaar het nodig vindt erover te liegen.. Tenminste, dat zij liegt over hoelang ze de haflinger heeft, lijkt mij de optie die het meest voor de hand ligt.
Patoucha schreef:Ik meld me dan ook maar even.
Gisteravond nog een afspraak gemaakt voor vanmorgen rond 11 uur bij mijn paard te komen kijken.
Zit nog te wachten. Gelukkig staan de paarden aan huis, dus kan gewoon mn ding doen. Maar wat irritant zeg!! Waarom nou??
Rizette schreef:Patoucha schreef:Ik meld me dan ook maar even.
Gisteravond nog een afspraak gemaakt voor vanmorgen rond 11 uur bij mijn paard te komen kijken.
Zit nog te wachten. Gelukkig staan de paarden aan huis, dus kan gewoon mn ding doen. Maar wat irritant zeg!! Waarom nou??
Heb je nog iets gehoord ?
Je kopers kwamen toch niet toevallig uit A?
Patoucha schreef:Ik meld me dan ook maar even.
max66 schreef:ik heb mijn pony dstijds via MP gekocht van een particulier, ging ook niet van een leie dakje....
Ik had afgesproken voor een woensdagochtend, belt mevrouw mij op maandag op om te zeggen dat er die avond iemand kwam kijken en de pony gelijk mee wilde nemen! Ze vond nog wel dat ze het mij moest laten weten omdat ik de eerste geinteresseerde was.
Ik ben toen toch maar op maandagavond komen kijken, want de pony leek me echt geschikt. Toen wij daar waren kwam die andere belangstellende, idd met auto + trailer.
We hadden/kregen dus geen tijd meer om na te denken of om nog een keer te komen, want anders was ie verkocht aan die ander. We hebben haar toch maar gekocht toen (geen spijt hoor), maar dat doe ik dus nooooiiiit meer, zo onder druk een pony kopen!
Echt heel slecht geregeld door de verkoper, ben echt boos op ze geweest. Ze boden ook excuses aan en vonden het zelf ook niet netjes, maar ja, ze waren blij dat ze van de pony af waren.
Varekaj schreef:Kan ook trucje zijn om beiden onder druk te zetten? Jij omdat die man met trailer eraan kwam, die man omdat jij daar ook was als kijker. In elk geval was de pony die avond weg geweest, voor hen een zorg minder.