Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

YSR1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:21

Het bloemstuk is echt prachtig Lindy. Super dat jullie het hebben gebracht Freya en Daks en prachtig dat jullie de eigen boeketten op de plek van het ongeluk hebben gelegd, erg mooi.

Chiave

Re: Inzamelingstopic bloemstuk overleden Bokker Bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:22

Heel veel sterkte allemaal, aankomende dinsdag.

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:27

Wat mooi dat jullie je bedankboeket op de plek van het ongeluk hebben gelegd. En wat zullen jullie murf zijn van alle indrukken die vandaag langsgekomen zijn. Daarnaast wil ik ook Bianca's zus een hele dikke knuffel geven dat zij toch de moeite neemt om iets van de families kant laat horen.. jee wat ben jij dapper zeg! Een hoofd wat zo overloopt van verdriet maar wat zo helder is om te reageren ,meid, petje af. Verder de eigenaar van Ferdie kan er niks aan doen,wordt ook niks aangerekend. Wie verwacht er nu dat een paard doodgaat terwijl je er opzit? Die kans is zo klein... het is alleen Bianca helaas gebeurd.
Al met al is het mooi te lezen dat er zoveel mensen zijn die de familie een warm hart toedragen,onvoorstelbaar mooi.

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:30

Omdat het niet mogelijk is om het forum op dinsdag om 11.00 uur 1 a 2 minuten stil te leggen.. is het misschien wel iets om als medelevende bokkers die tijd gewoon even er bij stil te staan en niets te posten.. en dan in gedachte bij Bianca en haar familie en vrienden te zijn...

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:31

DesireeK schreef:
Omdat het niet mogelijk is om het forum op dinsdag om 11.00 uur 1 a 2 minuten stil te leggen.. is het misschien wel iets om als medelevende bokkers die tijd gewoon even er bij stil te staan en niets te posten.. en dan in gedachte bij Bianca en haar familie en vrienden te zijn...

Mooi idee

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:32

Erg mooi gebaar.

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:33

Ik denk dat iedereen in gedachte al heel veel bij Bianca en familie zijn. We sturen gezamenlijk een bloemstuk, kaart en heel veel medeleven. Ik denk niet dat het nog wat toevoegt om niet te posten rond die tijd. ik vind het echt wel een mooie gedachte maar laten we het houden bij wat we tot nu toe gedaan hebben is mijn mening.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 17:34

Hoe mooi kan Bokt zijn..

Er raakt een meisje gewond bij een ongeluk met een paard, iedereen leeft zo intens mee.. Vervolgens komt zij te overlijden en wordt deze actie opgezet. Het idee wordt geboren bij Woplala. Lindy maakt het stuk. Lienj, Celiien, Peerke en enkele anderen houden een lijst bij.. Supermooie interactie tussen de forumleden, echt teamwerk.
Freya en Daks brengen het stuk en krijgen als bedankje een boeket bloemen mee. Deze leggen zij op de plek van het ongeluk neer. Het cirkeltje is rond. Via Lindy's onderschrift kwam ik bij haar bedrijfsFacebookpagina uit; ik heb haar pagina geliked en haar laatste winactie gedeeld in de hoop dat ze hiermee wat naamsbekendheid creëert. Hoop dat ik haar zo een beetje kan bedanken voor alles. :j

Voor de familie hoop ik dat het dinsdag een prachtige uitvaart gaat worden, eentje die Bianca verdient.

Dag Bianca, het ga je hopelijk goed daarboven. Y;(

Cheytjuh
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:34

quera schreef:
DesireeK schreef:

Mooi idee

Ik zal dan op het werk zijn, maar mijn gedachten gaan zeker rond die tijd uit naar Bianca en nabestaanden.

Verder ben ik ontzettend ontroerd door iedereen die aan deze geweldige actie heeft meegedaan, echt heel bijzonder om dit te mogen zien hier op bokt. Het is een prachtig bloemstuk geworden, en de paarse linten maken het geheel helemaal af, prachtig gedaan.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:35

ik ben net thuis en dit zal tot vanavond mijn laatste blik op bokt zijn.
Ben vannochtend om 9 uur vertrokken en zit er gewoon door heen.

bedant voor alle lieve berichtjes.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-12 17:36

Daks, nogmaals, hartstikke bedankt voor alles. Zonder jullie hulp was het niet gelukt!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:38

Daks schreef:

Je rust is je nu even gegunt. het is niet alleen lichamelijk maar ook geestelijk erg zwaar voor jullie geweest..

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:39

wauw.. wat geweldig hoe dit tot stand is gekomen allemaal!

Dinsdag om 11 uur ben ik ook in gedachte bij jullie en de familie.

Dagmar_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:41

Daks neem even wat tijd voor jezelf. Dit moet gewoon een hele zware dag geweest zijn. Gun jezelf even rust. :(:)

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:42

@Cheytjuh: Ik weet dat er veel mensen om die tijd werken en niet op bokt zijn. En dan wel ook even op die tijd aan Bianca en haar familie en vrienden kunnen denken.. en dat is ook een heel fijn idee..
Het ging er om dat er gevraagd was het forum voor dit even op slot te zetten en dat dat dus niet mogelijk is.. en dat de mensen die dan wel op het forum zitten het op deze manier zouden kunnen doen..

Blablabla11

Roosch schreef:
Hoe mooi kan Bokt zijn..

Er raakt een meisje gewond bij een ongeluk met een paard, iedereen leeft zo intens mee.. Vervolgens komt zij te overlijden en wordt deze actie opgezet. Het idee wordt geboren bij Woplala. Lindy maakt het stuk. Lienj, Celiien, Peerke en enkele anderen houden een lijst bij.. Supermooie interactie tussen de forumleden, echt teamwerk.
Freya en Daks brengen het stuk en krijgen als bedankje een boeket bloemen mee. Deze leggen zij op de plek van het ongeluk neer. Het cirkeltje is rond. Via Lindy's onderschrift kwam ik bij haar bedrijfsFacebookpagina uit; ik heb haar pagina geliked en haar laatste winactie gedeeld in de hoop dat ze hiermee wat naamsbekendheid creëert. Hoop dat ik haar zo een beetje kan bedanken voor alles. :j

Voor de familie hoop ik dat het dinsdag een prachtige uitvaart gaat worden, eentje die Bianca verdient.

Dag Bianca, het ga je hopelijk goed daarboven. Y;(

hahah je bent een schat..
Jij hebt ook mega veel gedaan.. Echt top wijfie.. Kom je een keer hier samen fotograferen ;) mag je mijn modelletje lenen haha..

Ik ben echt sprakeloos .. Roosch brengt zo ineens mijn facebook pagina onder de aandacht iets waar ik al maanden mee bezig ben en al mega trots was dat ik over de 100 likes was ( zat een uur terug op 106 likes ) het vliegt ineens met de minuut omhoog wouw wat gaaf bedankt iedereen dit betekend onwijs veel voor mij inmiddels sta ik gewoon ineens op 166 echt super bedankt

Annemiek80

Annemiek80 schreef:
Allemaal hadden we gewild dat dit niet nodig had moeten zijn. Het maakt me plaatsvervangend trots te zien hoe iedereen de handen ineen slaat om dit binnen zo korte tijd voor elkaar te krijgen.
Het is meerdere malen gezegd in dit topic, 1000 mensen - 1000 meningen, Bianca heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen dagen allemaal dezelfde mening waren toegedaan... we wilden iets doen al is het maar iets kleins.
Het is iets kleins voor ons individueel maar als geheel een groot gebaar.

Ik ben trots op de mensen die Roosch al noemden, maar ik ben ook trots op iedereen hier, vele bloemblaadjes die 1 boeket gemaakt hebben.

Lieve allemaal... bedankt voor jullie inzet, hoe groot of klein dan ook

Ik quote mezelf even van gisterenavond omdat ik het momenteel niet beter kan zeggen

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:43

Ik heb echt respect voor iedereen die zich zo heeft in gezet voor een medebokker, prachtig om te zien.
Mijn bijdrage maak ik vanavond over

Het geheel is prachtig geworden :(:)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:44

Ik ben er even stil van...

Reactie op het bloemstuk, doet me goed dat het zo goed ontvangen is <3 |( .

@Lindy: het is echt prachtig, zo mooi, zo levendig en die paardjes +:)+ .

@Freya en Daks (naar ik meen): een prachtig gebaar om de bloemen neer te leggen ook voor de eigenaresse <3 , ik kan me voorstellen dat jullie erg onder de indruk zullen zijn van alles; bedankt!

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:45

ik heb ook jou bloemstukfoto gedeelt onder mijn facebookvrienden.. kunnen we toch nog iets terug doen :) ik heb al meerderde van jou stukken gezien en vind ze heel mooi.. Ik weet je te vinden als Den haag niet te ver voor je is ;)

petra1970181

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:46

t idee van n minuut stil zijn er al n aantal die dat idd doen oa wij hier

mn puber heeft je site door gelinkt??of hoe dat ook heet(ik word echt oud voor dit soort dingen)iedereen op zn fb krijgt die link dan of zo?weet ik veel

DesireeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 17:48

petra1970181 schreef:
t idee van n minuut stil zijn er al n aantal die dat idd doen oa wij hier

mn puber heeft je site door gelinkt??of hoe dat ook heet(ik word echt oud voor dit soort dingen)iedereen op zn fb krijgt die link dan of zo?weet ik veel

Toch handig he die pubers :) zo helpen ze je weer een stukje verder :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:00

Daks schreef:

ik deel je gevoel :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:04

dinsdag om 11 uur zal ik ook stil zijn , de laatste eer aan een meid die veel te vroeg het leven liet Y;(

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-12 18:05

Sterkte meiden.. probeer het positief te bekijken.. Je hebt iemand geholpen in het rouwproces .. en een klein pleistertje gedaan op de grote wond..
Tenminste zo denk ik altijd als ik rouwwerk maak en het weg breng hoop dat het een beetje helpt

Probeer van iets negatiefs iets positiefs te maken dan kan je met een glimlach er op terug kijken..
( en niet een glimlach omdat ze overleden is maar een glimlach omdat je de mogelijkheid hebt gehad om een klein pleistertje op de grote wond te kunnen plakken )
Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 16-09-12 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt