Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DesireeK schreef:Omdat het niet mogelijk is om het forum op dinsdag om 11.00 uur 1 a 2 minuten stil te leggen.. is het misschien wel iets om als medelevende bokkers die tijd gewoon even er bij stil te staan en niets te posten.. en dan in gedachte bij Bianca en haar familie en vrienden te zijn...
quera schreef:DesireeK schreef:Omdat het niet mogelijk is om het forum op dinsdag om 11.00 uur 1 a 2 minuten stil te leggen.. is het misschien wel iets om als medelevende bokkers die tijd gewoon even er bij stil te staan en niets te posten.. en dan in gedachte bij Bianca en haar familie en vrienden te zijn...
Mooi idee
Roosch schreef:Hoe mooi kan Bokt zijn..
Er raakt een meisje gewond bij een ongeluk met een paard, iedereen leeft zo intens mee.. Vervolgens komt zij te overlijden en wordt deze actie opgezet. Het idee wordt geboren bij Woplala. Lindy maakt het stuk. Lienj, Celiien, Peerke en enkele anderen houden een lijst bij.. Supermooie interactie tussen de forumleden, echt teamwerk.
Freya en Daks brengen het stuk en krijgen als bedankje een boeket bloemen mee. Deze leggen zij op de plek van het ongeluk neer. Het cirkeltje is rond. Via Lindy's onderschrift kwam ik bij haar bedrijfsFacebookpagina uit; ik heb haar pagina geliked en haar laatste winactie gedeeld in de hoop dat ze hiermee wat naamsbekendheid creëert. Hoop dat ik haar zo een beetje kan bedanken voor alles.
Voor de familie hoop ik dat het dinsdag een prachtige uitvaart gaat worden, eentje die Bianca verdient.
Dag Bianca, het ga je hopelijk goed daarboven.
Annemiek80 schreef:Allemaal hadden we gewild dat dit niet nodig had moeten zijn. Het maakt me plaatsvervangend trots te zien hoe iedereen de handen ineen slaat om dit binnen zo korte tijd voor elkaar te krijgen.
Het is meerdere malen gezegd in dit topic, 1000 mensen - 1000 meningen, Bianca heeft ervoor gezorgd dat we de afgelopen dagen allemaal dezelfde mening waren toegedaan... we wilden iets doen al is het maar iets kleins.
Het is iets kleins voor ons individueel maar als geheel een groot gebaar.
Ik ben trots op de mensen die Roosch al noemden, maar ik ben ook trots op iedereen hier, vele bloemblaadjes die 1 boeket gemaakt hebben.
Lieve allemaal... bedankt voor jullie inzet, hoe groot of klein dan ook
petra1970181 schreef:t idee van n minuut stil zijn er al n aantal die dat idd doen oa wij hier
mn puber heeft je site door gelinkt??of hoe dat ook heet(ik word echt oud voor dit soort dingen)iedereen op zn fb krijgt die link dan of zo?weet ik veel