Grr, nog geen refund van die trui met roestvlekken, die is wel beloofd en ik moest dan wel eerst even 5***** feedback geven.. En die andere, die heeft ook niks meer laten horen.
Donkerblauw
Geplaatst: 19-06-12 19:23
Gewoon rustig afwachten. Die mensen hebben vast wel wat meer te doen dan de hele dag achter de computer rondhangen.
Net zoals degene die mij niet antwoord als ik stuur dat ik de bestelling wil cancellen ivm niet verzenden naar Europa, maar wel tijd heeft om een geschil te openen...
Anoniem
Geplaatst: 19-06-12 19:28
Ze hebben wel gekeken. Ze hebben namelijk mijn mailtje beantwoord, en ik heb toen 2 uur later( na het ontvangen van hun bericht) feedback gegeven en kreeg toen ook gelijk feedback terug.
Die van dat shirt zegt steeds dat ze het gaat regelen al een paar dagen, maar doet niks en dan stuur ik dat ik graag wil dat het geregelt wordt, en krijg ik terug ' i do not understand.' Dan leg ik het wéér uit en krijg ik terug: ' i will do it now. ' en wordt er nog niks gedaan, vind dat toch wel echt vervelend En ik denk trouwens dat de sommige sellers wel de hele dag (overdag bij hun dan!) op ebay zitten aangezien ze hier hun brood mee verdienen. XManon_: Inderdaad, regel het dan gewoon gelijk..
Ja, bij de eerste keer dacht ik van misschien wil ze nog een bericht terug als bevestiging, maar ik vind het nu echt zo raar. Elke keer weer ik snap je niet, en ja ik ga 'm annuleren. Doe het gewoon..
Nog even een vraagje, ik heb nu 3 dingen gekocht, en als ik bij mijn purchase history kijk kan ik aan de icoontjes zien wat de status van het product is. Nu heb ik een horloge 10-06 betaald, maar er is nog niets op de post. Heeft dat met de uitgestelde betaling te maken dat het bij de verkoper nog niet binnen is of duurt dit nu wel heel lang, wat moet ik me voorstellen?
xManon_
Geplaatst: 19-06-12 19:41
Anthea schreef:
Mja, het kost hun ook geld om die advertentie te plaatsen, dus snap wel dat ie een geschil opent op zich
Jep, maar ik kan hem niet betalen, paypal blokkeert dat omdat 'ie niet naar Europa wordt verzonden. Heb meteen een bericht gestuurd en nu 1,5 week later komt er een geschil..
haha, wat staat er bij paypal? Bij mij duurde de eerste betaling ook lang, een dikke week. Toen stond er dat het bijv 12/05 werd verwerkt, maar het item was pas verzonden op 16/05 heeft echt met de betaling te maken, bij mij ging het bij mijn 2e al supper snel
Donkerblauw
Geplaatst: 19-06-12 19:45
Staat er een blauw dollar tekentje of een soort zandlopertje bij janique?