[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Astaloca

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:19

ja, maar hallo maaike.. jij bent 14 :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:24

Heeft iemand hier een goed (niet al te duur) merk voor jeans? Ik heb hele brede dijen en ook aardige kuiten, maar de band (als je snapt wat ik bedoel) is vaak te los. Ik heb maat 38 maar mijn best zittende broek heeft nog ruimte over. Terwijl die dan om m'n dijen wel goed zit. Dus weten jullie hier een goed merk voor, van ong. 50 euro max?

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:25

Nooor_ schreef:
Heeft iemand hier een goed (niet al te duur) merk voor jeans? Ik heb hele brede dijen en ook aardige kuiten, maar de band (als je snapt wat ik bedoel) is vaak te los. Ik heb maat 38 maar mijn best zittende broek heeft nog ruimte over. Terwijl die dan om m'n dijen wel goed zit. Dus weten jullie hier een goed merk voor, van ong. 50 euro max?

Ik heb ook dikke kuiten. Bootleg jeans zijn daarvoor heel goed geschikt. Ik draag gewoon vero moda en H&M bevalt me prima :j

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:27

Nouja ik wil wel gewoon skinny of rechte jeans maar het gaat er meer om dat de bovenkant niet zo los zit (;

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:29

Nooor_ schreef:
Nouja ik wil wel gewoon skinny of rechte jeans maar het gaat er meer om dat de bovenkant niet zo los zit (;

Oh die draag ik ook hoor :j

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-12 23:33

Haha oh oké (: ik heb er 1 van de h&m die niet heel goed zit maar zal bij de Vero moda ofzo wel eens kijken (:

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 07:02

Corien, hier hetzelfde op ons kantoor. Bij sollicitatiegesprek had ik een net jurkje aan met panty en lage hakken. En een blazer :)
Je kunt beter te net komen dan nier netjes genoeg!

Qua maten, ik ben 1.70 en heb maat 36. Met flinke voorgevel en ronde heupen, maar wel veel taille. Een beetje als Dita von Teese ( of hoe je het ook schrijft)

Zam_Cas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 07:43

CCCCC de broek heb ik vaneen vriendin gekregen, ze vond het toch te geel :+

Ik ga vandaag de stad in, fijne dag allemaal :)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:23

Knap hoor van de mensen die zoveel afgevallen zijn :)

Karin, leuk! Veel plezier en shopse!

Corien, ik zou ook een net jurkje aan trekken met een blazer ofzo.

En ik zie allemaal nette maten voorbij komen :)
Ikzelf ben 1.64 en heb maatje XS en 34 of 36.

Ik ga straks ook eens kijken wat ik vandaag aan zou doen. Loop wellicht hele dag buiten (dorpsfeest), maar wil natuurlijk ook wel beetje leuk lopen! Daarbij is het prachtig weer! En vanmiddag en vanavond de kroeg in, dus ik moet ook er iets onder kunnen dragen ofzo.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:24

liespower94 schreef:
Iemand lekkere fashiontips om er mooi en modisch bij te zitten deze winter?
Ik voel me al snel een slons in die dikke truien, iemand leuke tips :)?

Haal je dikke truien lang en oversized en doe er een dikke legging of maillot onder met een kabel patroon of leuke (gekleurde) print en grove laarzen er onder. Een bloesje onder je trui, dat je dus net het kraagje ziet, kan ook leuk zijn. Draag alles in 1 kleur of juist in bijpassende tinten.

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:24

Ik ben 1.75 en heb boven maatje s/36
En onder m/ 28-32

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:25

Matsje schreef:
liespower94 schreef:
Iemand lekkere fashiontips om er mooi en modisch bij te zitten deze winter?
Ik voel me al snel een slons in die dikke truien, iemand leuke tips :)?

Haal je dikke truien lang en oversized en doe er een dikke legging of maillot onder met een kabel patroon of leuke (gekleurde) print en grove laarzen er onder. Een bloesje onder je trui, dat je dus net het kraagje ziet, kan ook leuk zijn. Draag alles in 1 kleur of juist in bijpassende tinten.

:)

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:27

Ik vind die lange oversized vesten ook erg leuk! Leuk met een dikke maillot of broek en een leuke sjaal of ketting ofzo.
Maar ik vind wel dat je beetje op moet passen met oversized, want soms zijn het net tenten :+

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:30

Wat ik ook wel eens doe is een iets lange trui(net over de bil) en dan een kort tricot of kort spijkerrokje er onder. Dat rokje zie je dan bijna niet, maar net genoeg om toch een beetje aankleding te geven.

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:31

Haha ja klopt vooral als je niet zo groot bent. Mijn vriend vindt het geweldig zo'n wijde gebreide trui, vindt ie lekker schattig zo'n kabouter met trui...

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:34

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:35

Matsje schreef:
Haha ja klopt vooral als je niet zo groot bent. Mijn vriend vindt het geweldig zo'n wijde gebreide trui, vindt ie lekker schattig zo'n kabouter met trui...

:')

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:36

Corien; ik zou gewoon netjes gaan, jurkje+ panty+blazer ofzo. Accountants zijn toch best nette mensen? :P Beter iets overdressed dan underdressed, zeker op sollicitatie.

Karin; ik heb dat ook wel hoor, met grove breisels. Korte gebreide hooggesloten truien staan me niet, lijk er vrij zwaar door. Terwijl ik dat (net als de rest van ons zo te lezen) helemaal niet ben, maar een grote voorgevel is soms gewoon lastig ;)

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 08:59

Oeh ik heb gister een hele leuke bordeaux rode skinny gekocht, en hij zit echt heerlijk. :D

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:03

Davinia_ schreef:
Zal deze lang genoeg zijn om met een maillot te dragen?
http://www.zalando.nl/serious-sally-wol ... ium=DIS_32

Misschien als je hem een maatje groter neemt. En anders gewoon een rokje of shortje er onder!
Ze zijn wel leuk, beetje getailleerd is altijd mooi.

Vind die blauwgrijze leuk! Die zou ik wel willen.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:06

Marilla, denk dat dat een twijfelgeval is, maar dan kun je er wel een effen rokje onderdoen, wat Matsje ook al aangeeft :D

Leuk Noliita! Bordeaux is mooi :+: !

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:11

Ja ik vind die kleur ook echt geweldig. :D

En maat 38 is echt niet dik! Ik heb zelf onder 36/38 zit er een beetje tussen in. :P
En bovenkleding xs/s heb smalle schoudertjes en weinig voorgevel haha. :+

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:49

Ja echt super jammer dat de Madden laarsjes geen leer zijn. -O- Ik heb ze nu al 3 keer ingespoten met Vario spray en blijf dat ook regelmatig doen want ik wil ze wel mooi houden, heb geen zin in van die lelijke barstjes enzo!

Ik wilde ook eigenlijk graag echt leren maar ik was m'n zoektocht op gegeven moment zo zat, en echt leren waren zo duur overal dat ik dacht oke deze vind ik leuk, ze passen; deze neem ik mee!

Van het weekend neem ik denk ik m'n nieuw gekochte denim blouse mee naar m'n ouders en laat ik m'n zusje er wat studs op knutselen :D die is daar de laatste tijd altijd mee bezig en maakt alleen maar leuke dingen!

Matsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 09:59

Mijn zus is ook heel crea en maakt ook veel zelf. Zat nog te denken om dat zwarte leren hema jasje te komen en haar er dan studs enz op te laten zetten.
Denim blouse vind ik ook leuk, ga ik ook nog voor op pad. Helaas is de poen een beetje op.

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 10:09

Dat was ook mijn idee, om studs op het hema jasje te zetten. Maar het jasje is zo leuk dat ik dat eigenlijk zonde vind, dus ik hou hem zo. Studs zijn wel leuk, maar ook wel modegevoelig. En het jasje van de hema is mooi neutraal en simpel.