Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Targaryen schreef:Oh wat geweldig leuk Nissima! Hoe lang heb je op je brief 'moeten' wachten?

). Hoe doen jullie dat eigenlijk?
Ik ga even terug zoeken pimaude schreef:Ik heb bij Noah gezocht op:
- Jongen
- 18 t/m 25
- christen
En there he was!Ik heb een brief van 3 kantjes gestuurd, over mij, school, werk, mijn paard, mijn huisdieren, muziek, alles! En kreeg ook meteen leuke lange brief terug. Austin hetzelfde gedaan, maar met hem heb ik minder.
Heb een maandje terug 3 gevangenen via de mail een bericht gestuurd en nog geen brief ervan gehad. Een collega schrijft door mij ook en heeft gemaild en een brief van 3 kantjes terug gekregen met het excuus dat hij zo kort schrijft. :p
Ik besloot om vanaf nu eerst te mailen en een reactie te beantwoorden in een brief.
djuulsie schreef:En op welke sites heb je gezocht? Alleen op writeaprisoner?
En als je begint, wat schrijf je dan? (stomme vraag misschien)
Verder dank je voor je antwoord!
Ik vond het ook wel lastig om te beginnen, maar heb eerst uitgelegd hoe ik bij de website ben gekomen (geloof ik, want ik kan het me dus niet meer herinneren
) en wie ik ben; leeftijd, naam, studie, hobby's.

CleovG schreef:Ik heb me net aangemeld bij prisoninmates. Maar daar staat je adres dus gewoon in je profiel. Hoe vinden jullie dat?

Mavelle schreef:Een account? Voor wat?
Ik heb vandaag weer een kaart en een briefje van Tomika gekregen. And it did put a smile on my face!
[ Afbeelding ]
) Heb niet echt geselecteerd op leeftijd of crime. Tomika is 35, dus wel een stukje ouder maar heel leuk.
Wilde hem wel gewoon een hart onder de riem steken, maar wat hij gedaan heeft is al jarenlang mijn grootste angst dus het voelde niet goed om mijn adres te geven. Misschien ben ik toch een beetje selectief op crimes
Bij welke crimes klikken jullie gelijk weg?
Via www.anatomievaneenexecutie.nl ben ik geïnteresseerd geraakt en maandag en vandaag heb ik een gevangene gemaild via WAP. Ik hoop dat ik (redelijk) snel antwoord van ze krijg!