Ooit een gevangene geschreven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Re: Ooit een gevangene geschreven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:12

Mijn Engels was al goed, maar mijn Amerikaans is nu nog beter, haha! :D

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:28

Ik vind het erg interessant Isegrim, hoe jij alles beschrijft etc.. Handig voor mijn maatschappijleer :D

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:34

Hoi,

Ik ben bezig met een account maken. Gebruiken jullie je echte en volledige naam? Ik twijfel hier een beetje over. Maar om geen naam te gebruiken als gebruikersnaam vind ik ook weer onpersoonlijk.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 13:48

Ja gewoon eigen naam :j

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:00

Dank je! Ik ben voor mijn eerste naam gegaan :)

Bij het adres zijn er 2 lijnen. Hiervan moet je er maar 1 invullen toch? En bij state heb ik NL ingevuld, is dat goed?

Ik ben hier zo handig in... :P

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:13

Een account? Voor wat?

Ik heb vandaag weer een kaart en een briefje van Tomika gekregen. And it did put a smile on my face!

Afbeelding

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:17

Wat een lief kaartje, Mavelle!

Targaryen schreef:
Oh wat geweldig leuk Nissima! Hoe lang heb je op je brief 'moeten' wachten?

Ik heb mijn e-mail begin oktober geschreven. Hij kwam zo rond Eddie's verjaardag aan (5 oktober). Ik zie op de stempel dat zijn brief op 23 oktober is verstuurd en hij is gister dan aangekomen. Dus het reizen duurde een week, maar het totale proces zo'n 3 weken. :o

Afbeelding
Even met een sticker over mijn achternaam. Je weet maar nooit..

Ik moet wel erg wennen aan hoe de datum wordt geschreven :D

Ik zit er trouwens aan te denken om mijn komende brieven eerst te typen en op te slaan, en dan pas te schrijven en te versturen. Zo weet ik tenminste nog wat ik geschreven heb (want ik weet dat nu al niet meer van mijn eerste e-mailtje :') ). Hoe doen jullie dat eigenlijk?

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:21

Ik lees hier al even mee, maar mag ik vragen op basis waarvan jullie iemand selecteren om naar te schrijven? Ik twijfel al een hele tijd of ik zoiets zou willen doen... Ben daar wel nieuwsgierig naar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:23

Jongen , 16-25, christen.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:23

Djuusie, ik heb gefilterd op leeftijd en religie. Ik wilde graag met iemand van mijn leeftijd, die niet of niet erg religieus is (omdat ik dat zelf ook niet ben). Vervolgens heb ik wat profielen gelezen en die van Eddie sprak me heel erg aan. Ik twijfelde wel even toen ik las waarvoor hij zat, maar vond zijn stukje zo leuk dat ik besloten heb het toch te doen. :j

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:24

En op welke sites heb je gezocht? Alleen op writeaprisoner?
En als je begint, wat schrijf je dan? (stomme vraag misschien ;) )

Verder dank je voor je antwoord!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:25

Heb het net 4 bladzijdes terug uitgelegd :p

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:26

:o Ik ga even terug zoeken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:27

pimaude schreef:
Ik heb bij Noah gezocht op:
- Jongen
- 18 t/m 25
- christen

En there he was! :) Ik heb een brief van 3 kantjes gestuurd, over mij, school, werk, mijn paard, mijn huisdieren, muziek, alles! En kreeg ook meteen leuke lange brief terug. Austin hetzelfde gedaan, maar met hem heb ik minder.

Heb een maandje terug 3 gevangenen via de mail een bericht gestuurd en nog geen brief ervan gehad. Een collega schrijft door mij ook en heeft gemaild en een brief van 3 kantjes terug gekregen met het excuus dat hij zo kort schrijft. :p

Ik besloot om vanaf nu eerst te mailen en een reactie te beantwoorden in een brief.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:33

Ik heb me net aangemeld bij prisoninmates. Maar daar staat je adres dus gewoon in je profiel. Hoe vinden jullie dat?

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:35

djuulsie schreef:
En op welke sites heb je gezocht? Alleen op writeaprisoner?
En als je begint, wat schrijf je dan? (stomme vraag misschien ;) )

Verder dank je voor je antwoord!

WriteAPrisoner.com ja :j Ik vond het ook wel lastig om te beginnen, maar heb eerst uitgelegd hoe ik bij de website ben gekomen (geloof ik, want ik kan het me dus niet meer herinneren :+ ) en wie ik ben; leeftijd, naam, studie, hobby's.

Maar zo te lezen aan Eddie's antwoord had het geen bal uitgemaakt wat ik had geschreven, want hij vindt het al hartstikke leuk om überhaupt wat te krijgen. :o

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:48

CleovG schreef:
Ik heb me net aangemeld bij prisoninmates. Maar daar staat je adres dus gewoon in je profiel. Hoe vinden jullie dat?

Ik ken dit niet eigenlijk en heb me er dus ook niet ingeschreven. ;)

Aan Monty heb ik wel gewoon mijn voor en achternaam gegeven en mijn adres, dat zal toch moeten wil je post terug krijgen.

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 14:59

Mavelle schreef:
Een account? Voor wat?

Ik heb vandaag weer een kaart en een briefje van Tomika gekregen. And it did put a smile on my face!

[ Afbeelding ]

Wat een lief kaartje :+:

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:01

Mochten jullie er via write a prisoner niet uitkomen, met een week of 3-4 krijg ik een nieuwe lijst van gevangene die allemaal nog geen post krijgen.
Deze mensen zullen jullie brieven dus extra waarderen!

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:10

In de envelop die ik kreeg zat trouwens ook een klein briefje met in het rood deze tekst:
Citaat:
General inmate correspondence - Texas Department of Criminal Justice - Institutional Divison

Betekent dit dat de brief is nagelezen? De envelop zat wel nog dichtgeplakt met het plakrandje.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:13

Ze heeft altijd van die leuke kaartjes <3

Toen ik ging zoeken heb ik gewoon gezocht naar een vrouw die me aansprak (was een beetje bang dat een man er misschien meer achter zou zoeken :o ) Heb niet echt geselecteerd op leeftijd of crime. Tomika is 35, dus wel een stukje ouder maar heel leuk.

Heb via Isegrim ook een paar keer een kaartje/brief gestuurd naar iemand die erg eenzaam is, maar daar heb ik vanwege z'n crime m'n eigen adres niet bij gezet. Stom he :o Wilde hem wel gewoon een hart onder de riem steken, maar wat hij gedaan heeft is al jarenlang mijn grootste angst dus het voelde niet goed om mijn adres te geven. Misschien ben ik toch een beetje selectief op crimes :P

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:17

Ik zal je eerlijk zeggen voordat ik iemand schrijf bekijk ik ook de crime en beslis ik of ik het wil of niet.

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:42

Ik kijk eigenlijk helemaal niet naar de crimes :\ Bij welke crimes klikken jullie gelijk weg?

Wat een onwijs leuk kaartje Mavelle en leuk dat je dat hier deelt! Zo wordt het toch wat 'echter', dat er echt mensen achter die profielen zitten.

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 15:45

Wat leuk om dit topic gevonden te hebben!! :) Via www.anatomievaneenexecutie.nl ben ik geïnteresseerd geraakt en maandag en vandaag heb ik een gevangene gemaild via WAP. Ik hoop dat ik (redelijk) snel antwoord van ze krijg! :)

Ik klik eigenlijk enkel weg bij sexuele overtredingen of moorden waarbij marteling te pas is gekomen.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:05

Zetten jullie bij de eerste brief je adres in de brief of moet dat op een andere manier?