Mooi zeg Joto. Prachtige foto Pagina 100 trouwens alweer. Wie doet de nieuwe opening?Ik verwacht hier trouwens zwaar weer. In de verte klinkt het erg dreigend en volgens buienradar komt er een zwarte buienpit deze kant op.
Geen idee hoe je zo iets doet. Kan je het ook met een tablet maken.Het onweert hier nu overigens echt.
Hier word het steeds serieuzer. Je kunt deze op quoten en plakken in een nieuw topic, uiteraard met nieuw verhaaltje en nieuwe titel
Joolien schreef:Hier word het steeds serieuzer. Je kunt deze op quoten en plakken in een nieuw topic, uiteraard met nieuw verhaaltje en nieuwe titel Zal ik het proberen?
Joolien schreef:Mooi t is een disco in de lucht, elke 3!!! Seconden een flits Gelukkig gaat het hier niet zo dol.
Hier is die onweer alweer verdwenen,het was boven Putten/Nijkerk.Ik kan helaas ook geen nieuw topic maken,zou niet weten hoe dat moet.Anders deed ik het graag.
[LZP] Het weertopic deel 23Toch maar even een nieuw deel geopend dan. Met wat rommels in de verte dit topic uit!