Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lelijke_heks

Re: Wat vind jij een mooie bruidsjurk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:10

wat is voor jullie dan een (of de meest) romantische manier van vragen?
moet hij je paard/hond ander dier of een van je kinderen erbij betrekken?
moet hij je tijden het picknicken vragen
of moet hij je juist meenemen naar het strand??? (gaat bij mij niet gebeuren vriendlief heeft een hekel aan strand en zee.... |o )

van de meeste dames weet ik al dat ze niet tijdens een familiebijeenkomst ofzo gevraagd willen worden maar wat dan wel?

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:12

Hoe maakt mij niet eens enorm uit, als het maar een speciaal moment is. Dus niet tussen neus en lippen door in de kroeg bij wijze van spreken.

Ik wéét dat hij het eigk met een pup wilde vragen, maar omdat ik het nu weet, wil hij dat niet meer _O-

Paardenmeis1

Gewoon samen. Voor mijn part ontvoert hij me naar een hotel en gaat hij in de kamer op zn knieen. Maar als ik thuis kom en het huis staat vol kaarsjes bv, ben ik net zo gelukkig.

Paard mag hij erbij betrekken, maar dat hoeft niet persé hoor.

Keet

Justy schreef:
Evelli schreef:
Hmmmmn tuurlijk is het romantisch als ie het vraagt. Maar ik zou het dus echt niet grappig vinden als hij me tijdens een familiebijeenkomst of op een ander bevolkt moment voor het "blok" zet :+ Hou niet zo van dat soort grapjes.
Maar dat weet hij maar al te goed :) dus verwacht niet dat hij zoiets zal doen

Maar dat vind ik ook iets anders, dan doet hij iets waarvan hij weet dat je dat niet leuk vindt. Daar zou ik ook boos van worden :D Maar iemand die oprecht vraagt of je met hem wil trouwen, maar hij heeft er geen ring bij, of hij gaat niet op zijn knieën, of weet ik veel, en dan nee zeggen omdat het aanzoek niet was wat je er altijd van gedroomd had? Dat vind ik echt sneu voor die vent :=

Als hij mij oprecht zo vragen dan zeg ik uiteraard ja :j maar als hij het oprecht vraagt in een groot gezelschap, of op een ontzettend publieke manier :\ dan is de kans groot dat ik gewoon wegloop :+ maar goed, daar is hij van op de hoogte.

Net als dat iedereen die stukjes/liedjes/oid wilt doen op de huwelijksdag de deur uitgeschopt gaat worden :+ dat doe je maar in je eigen tijd :D

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:13

Precies Miseria :j

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:14

Evelli schreef:
Als hij mij oprecht zo vragen dan zeg ik uiteraard ja :j maar als hij het oprecht vraagt in een groot gezelschap, of op een ontzettend publieke manier :\ dan is de kans groot dat ik gewoon wegloop :+ maar goed, daar is hij van op de hoogte.

Net als dat iedereen die stukjes/liedjes/oid wilt doen op de huwelijksdag de deur uitgeschopt gaat worden :+ dat doe je maar in je eigen tijd :D

Beide klinkt echt precies als mij!

marius

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:17

Maakt mij niet uit hoe ie het vraagt... Als ie het maar vraagt.. :Y)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:18

deze vind ik wel grappig en origineel....

verder maakt het mij denk ik ook niet zo veel uit... ik was me aan't bedenken hoe het dan nou perfect zou zijn... maar idd is dat gewoon als we maar samen zijn <3

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:20

Miseria schreef:
Evelli schreef:

Beide klinkt echt precies als mij!

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Huw ... gz57hflrj2
zoiets :x

CalvinenGino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:21

Oh dat is echt super!!
Ik woon in een app helaas de hoogste etage en pand tegenover of achtern ons..

Omg die vrouw loopt echt weg!!
Laatst bijgewerkt door CalvinenGino op 26-08-11 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:22

Zou ook wel streepje kunnen doen, maar vind zo ouderwets om zijn naam aan te nemen omdat ik de vrouw ben

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:23

Wij hebben alles al gepland :+ helemaal zoals we het willen :+ :D maar ja, hij moet mij eerst eens vragen :D
maar dat we gaan trouwen is zo goed als zeker

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:24

Ffortuna schreef:
Blackje schreef:
Ffortuna: echt? :oo

Nou ja, de eerste 2 keren waren semi-serieuze grapjes. Dus heb ik maar lachend teruggezegd dat ik dat echt niet serieus kon nemen hoor :+

Ik neem zijn achternaam streepje mijn achternaam aan. Dit omdat mijn meisjesnaam natuurlijk in mijn paspoort blijft staan en om verwarring te voorkomen wil ik het op die manier gaan doen. Bij officiele dingen dan he, ik ga me niet voorstellen met 2 achternamen. Dan alleen met die van hem.

Oh haha oke.

Ja ik wil idd ook zijn achternaam - mijn achternaam :j

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:25

Evelli schreef:

Ik had het niet eens afgewacht, was al omgedraaid en weggelopen. Of misschien van de stress zo stokstijf stilstaan dat ik geen boe of bah meer kan zeggen, maar het had niet gelopen zoals hij wilde :')

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:26

Miseria schreef:
Evelli schreef:

Ik had het niet eens afgewacht, was al omgedraaid en weggelopen. Of misschien van de stress zo stokstijf stilstaan dat ik geen boe of bah meer kan zeggen, maar het had niet gelopen zoals hij wilde :')

Ik had ook niet zo lang blijven staan :+ had gaan rennen toen man+gitaar aan kwam lopen

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:27

Er moet toch een nieuw topic bij 100 pagina's? :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:27

Dat is zielig :')

Maar als je niet klaar voor bent kan je ook tien/ twintig jaar verloofd blijven

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:28

Er is trouwens 1 uitzondering op 'als er mensen bij zijn', namelijk het hotel waar we elkaar ontmoet hebben en samen hebben gewerkt.

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:28

Ah wat sneu!

Blackje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:29

Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het ook geen super locatie vind, maar misschien had hij er wel een gedachte achter :)
(daar ontmoet oid)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:31

Wij zullen met het "thema" rond en op de bruiloft genoeg teruggrijpen op onze ontmoetingen en eerste dates :j het aanzoek hoeft daar niets mee te maken hebben :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:32

Evelli schreef:
Wij zullen met het "thema" rond en op de bruiloft genoeg teruggrijpen op onze ontmoetingen en eerste dates :j het aanzoek hoeft daar niets mee te maken hebben :)

Het hoeft voor mij ook niet.. maar kan me het van mijn vriend wel voorstellen :)

lelijke_heks

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 15:38

ik denk dat mijn vriend gewoon mijn hond 's ochtends naar boven stuurt met een ring om haar nek ofzo... iets wat niet teveel moeite kost... en hij weet dat mijn hondje mijn engeltje is... of hij zet natuurlijk mijn pluizebolletje in...

__Amber__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:19

Als ik OOIT gevraagd zou worden en dat is op een plek waar veel mensen aanwezig zijn, dan zou ik het gevoel hebben dat ik haast ja zou MOETEN zeggen... Ook hem dan niet voor schut te zetten.. Maar goed als ik ooit een relatie met een jongen heb en we het over trouwen hebben dan krijgt hij ook te horen dat ik ook niet gevraagd wil worden in bijv. een winkel centrum. :D

Samir

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-11 18:42

Wie gaat het nieuwe topic eigenlijk openen of is die er al?