ja he heb er dus gelijk maar 2 meegenomen. aangezien ik wel zeker wist dat m'n moeder ze ook leuk zo vinden
Die vind ik ook erg leuk, elke keer als ik bij de primark ben twijfel ik weer.. Maar denk dat ik er toch binnenkort maar eens 1 of 2 ga halen, haha!
Misschien wel een idee om dan in de OP van hoofddorp en zaandam net zoals bij die van rotterdam de openingstijden en even korte route info neer te zetten?
Die chino is echt leuk! Ik heb gepast, maar hij stond bij mij een beetje lomp.. Maar ik vind die kleur heel gaaf!
Hitime schreef:Die chino is echt leuk! Ik heb gepast, maar hij stond bij mij een beetje lomp.. Maar ik vind die kleur heel gaaf!klopt hij staat een beetje vreemd maar ach
Leuke aankopen Myrna!! Die tas had ik dinsdag helemaal niet gezien.. ze hadden toen vast nog niet weer bijgevuld haha.
dancer_ schreef:Die broek heb ik in het bruin, hij zit echt heeerlijk Leuke aankopen verder!wat vind jij van de broek?ik vind hem beetje vreemd staanwant had geen zin in paskamer in de rij te staan