Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
dressagelady schreef:FlorisSam schreef:Dat mijn paard met haar nieuwe dure deken in de modder ging rollen,
En dat ze met haar modderhoef op haar gloednieuwe fleecedeken ging staan.
En dat de paarden ontsnapt waren en aan het klooien waren in de andere wei (Galloperen,bokken) en dat het gras nu kapot is
Is die deken er voor de mooi dan?wees blij dat ze het blijkbaar naar haar zin heeft! dat gras groeit ook wel weer aan..
kimmie88 schreef:FlorisSam schreef:Dat mijn paard met haar nieuwe dure deken in de modder ging rollen,
En dat de paarden ontsnapt waren en aan het klooien waren in de andere wei (Galloperen,bokken) en dat het gras nu kapot is
uhmm.... Waar zijn, volgens jou, dan de dekens voor? Om schoon te blijven?
En dat gras? Ach dat groeit wel weer aan. Lekker tochg juist dat ze hun benen hebben kunnen strekken en lekker hun energie eruit hebben kuinnen gooien?
Safiera schreef:@ FlorisSam: Moet je geen paarden nemen he
Nee, ik ken het, vind het ook niet leuk als mijn pony zijn spullen vies maakt, maar het hoort er bij
Enne, als ik iets misschien nog moet ruilen, mag mijn pony er niet in de buurt komen.
edit: en zijn we niet al toe aan een nieuw topic?
FlorisSam schreef:Nou,ik had wel mooi een probleem gehad als ik hem moest ruilen.
En die wei: Gras was net ingezaaid,vorig jaar is die hele wei naar de knoppen gegaan.
In de bak had ik ze losgegooid,doen ze niks![]()
Rare paarden heb ik
SpikkelFire schreef:Oh en dat iemand gister in de parkeergarage flink tegen mn auto heeft gezeten, en natuurlijk geen briefje achterlaten...
FlorisSam schreef:Dat mijn paard met haar nieuwe dure deken in de modder ging rollen,