Hij wil er een eind aan maken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Hij wil er een eind aan maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:41

Hahahaha er komt een poes :))

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:36

Er zijn hele handige spuitbusjes die je op je aanrecht kunt zetten om de katten er af te houden.
Met een bewegingcensor. :D
Wel uitzetten als je zelf in de keuken aan de gang wilt want je schrikt je wezenloos als dat ding ineens begint te spuiten.

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 12:33

Lasorda schreef:
Ik vind het ook stiekem wel leuk hoor, een nieuwe kat.
Maar je zit er wel meteen weer zo lang aan vast, en dus ook aan de piesjes hier en daar in huis, de uitgekotste haarballen op de belastingaangifte, de honden die me iedere keer weer te snel af zijn bij de kattenbak (yuk), kattenharen die overal en nergens terechtkomen, en dan die modderpootjes...
Honden blijven tenminste op de grond.
Naja, dat gezegd hebbende heb ik net wel een mailtje weggestuurd naar iemand op Marktplaats. :D

_O- er komt dus waarschijnlijk gewoon een nieuwe kat :D

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:46

Haha, dat kattenverhaal van jou :')
Er komt dus gewoon een nieuwe kat! :P

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:47

Poezen-powerrrrrrr :P

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 15:51

Je kan ook een wat oudere kat nemen, dan zit je er niet gelijk 15 jr aan vast... TIPPIE:-)

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 18:28

De twee katten van 6 en 7 waar ik op had gereageerd zijn inmiddels al geplaatst. Gelukkig maar.
Het UWV heeft vandaag een voorschot gestort, helaas veel minder dan waar we op hadden gerekend dus dat wordt zunig an doen de komende tijd.
Komt uiteindelijk wel goed maar tot die tijd moeten we even wat improviseren om rond te komen.

In verband met de kou hebben we de konijnen naar binnen verhuisd en dat is eigenlijk best gezellig. :D
Bijkomend voordeel; zoonlief is er maar druk mee en lijkt de kat even iets minder interessant te vinden.
Dus we laten het even zo.
Als de centjes het weer toelaten kijken we of we alsnog voor een kat gaan.
En anders een mooi binnenhok voor de konijnen.
Bah, heb ik buiten een grote ren over.....dat vraagt om kipjes...

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-12 18:29

Kan je jezelf ook bannen van Marktplaats? :D

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 18:44

Hihi, herkenbaar, ik wil eigenlijk ook best graag kipjes, heb ook een ren maar weet nog niet of ik hier kan blijven wonen (tijdelijk huis eigenlijk). Mocht m'n huurcontract naar een contract voor onbepaalde tijd gaan dan komen hier ook kipjes in de ren :D
Gaat het allemaal lukken met je paardje Lasorda?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 19:00

Je kan er ook eentje uit het plaatselijke asiel plukken, die zijn vaak al wat ouder?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-12 09:14

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-12 09:57

Fijn om al die goede berichten hier te lezen!

En in tegenstelling tot alle andere reacties in het topic.. Wacht gewoon nog even met die kat! Denk er even goed over na, dan kun je er altijd nog eentje bijnemen! Zo te horen hebben jullie namelijk al een behoorlijke beestenbende! ( Wel gezellig natuurlijk )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-12 21:54

Hoe gaat het nu met jullie Lasorda?

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-12 10:33

Weer even een udate. :D
We hebben besloten om toch maar geen kat te nemen.
Zoonlief heeft het er nauwelijks meer over dankzij de konijnen.
Daar hebben we een mooi binnenhok voor gekocht en zelfs de hond is daar erg blij mee,
ze kan er echt úren naar kijken.

Anderhalve week geleden hadden we een afspraak bij de revalidatie arts.
Helaas blijkt dat mijn man ondanks de operatie en de schoenen toch weer in de oude stand gaat lopen.
De arts liet er geen gras over groeien; meteen de volgende dag moesten we terugkomen op het combinatiespreekuur
met de schoenmaker en nog een dag later konden we de schoenen al laten aanpassen, dat ging echt snel.
Er zit nu een bredere hak onder waardoor de schoen nog stabieler is en de schacht is nog verder verstijfd
waardoor het bijna een gipsfunctie heeft.
Zijn voet wordt nu min of meer in de goede stand gedwongen wat ook weer wat extra pijn oplevert.
Ook de fysiotherapie is er op aangepast waardoor we de stabiliteit nu wat laten liggen en meer gaan trainen op het lopen zelf.

Psychisch kan ik er niet echt hoogte van krijgen.
Ik heb zelf het idee dat het beter gaat met hem; hij is vrolijker, kijkt naar de toekomst en lijkt zelfs af en toe even te kunnen genieten.
Maar volgens hem zelf gaat het nog niet veel beter, dagscores blijven steken op een 4 en de drang van het er uit willen stappen
is nog steeds niet weg, alleen beter hanteerbaar. Ik vind het soms maar lastig te rijmen met elkaar.

Nou ja, ondertussen heeft hij morgen wel een gesprek voor het maken van een website voor zijn nieuwe bedrijfje.
Dit weekend hebben we zitten brainstormen voor een naam en alvast een opzetje gemaakt voor de tekst. Best leuk!
En dan gaat het bij mij toch weer kriebelen om iets met mijn fotografie te gaan doen.
Ik wilde eigenlijk vooral bruiloften fotograferen maar met mijn werk kan ik nauwelijks vrij krijgen op de vrijdagen
en laat bijna iedereen in Nederland nou op een vrijdag willen trouwen. :roll:
Daar is het toen bij mij op gestrand, omdat ik het naast mijn gewone werk wil blijven doen.
Dus nu ga ik eens goed bedenken welke richting ik dan op wil.
Een goede stok achter de deur is dat ik m'n paardje niet kwijt wil en dus wat extra aan inkomsten altijd handig is.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-12 14:03

Gelukkig zit er wat positief nieuws in je post :)
Super dat hij bezig is met de website!
Wel balen van zijn voet -O-

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:29

Heftig topic!

Tooeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 09:48

Dat hij vooruit begint te denken is een goed teken toch Lasorda?
Kan het niet zo zijn dat de omgeving het eerst merkt dat het beter gaat en dat hij het zelf pas later merkt?
Zoiets vertelde mijn collega me laatst.

Ik duim voor meer goed nieuws!

pony85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 09:53

Wat een super nieuws.!! Volg dit topic al een geruime tijd.! En heb in et begin ook gereageerd.
Ik zit nu in het zelfde schuitje met me schoonzusje. Die heeft 3 weken geleden gezegt dat het voor haar allemaal niet meer moest en ze niet ziet wie ze nog gelukkig maakt.
"2 x aangerand en mishandeld ( dit nooit verwerkt ) / ouders gescheiden sinds vorige jaar en dat was de druppel"
Ze is nu in gesprek met de psych en die helpt erg goed. Zo zien we der weer zoals we haar een hele tijd niet meer hebben gezien.
Ze praat nu ook meer ook over de scheiding. Veel mannen hebben haar pijn gedaan en dan ook nog haar eigen vader die na een huwelijk van 25 jaar ineens wil scheiden ( achter af had hij al een ander waar we ook achter moesten komen via internet en hij er nog steeds over liegt ) dat ging niet meer samen.!!

Ik wens jullie heeeel veeeeel geluk en liefde.!!

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 12:33

Jammer dat hij lichamelijk ook zo'n pech heeft zeg! Dat zal het zeker niet makkelijker maken.
Het lijkt mij erg vervelend dat zijn gedrag/ uitingen anders zijn dan hij aangeeft. Is het voor hem ook niet een drempel om zijn dagen hoger te geven dan hij eigenlijk zou willen/ beseffen?
Heel lastig... Als iemand huilt denk ook dat hij verdriet heeft, als iemand lacht denk je dat hij plezier heeft. In dit geval zegt zijn houding dus iets anders..

Leuk dat je foto's wil maken! Er zijn ook mensen die op andere dagen trouwen ;) niet te snel opgeven dus!

Lasorda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-12 21:58

Vandaag ben ik weer op audiëntie bij de bedrijfsarts geweest.
Hij vroeg naar het eerste gesprek, dat hij niet begrepen had dat het gesprek 'geëscaleerd' was?
Dus ik uitgelegd dat ik toen wel heel erg overspannen was en toch een aantal keer in het gesprek
had aangegeven dat ik nog niet kon werken.
Tja, daar hoefde hij niet in mee te gaan....
Arrogante omhooggevallen mislukte huisarts, blègh! Daarom geef ik dat natuurlijk aan in zo'n gesprek. :roll:
Nou ja, heb het daar maar bij gelaten en afgesproken dat ik doorga met uren opbouwen zoals ik nu doe.
En dan ben ik over een maand weer volledig aan het werk, zij het dan ietwat aangepast.

Financieel wordt het even geen vetpot de komende tijd.
De uitkering van het UWV valt een stuk lager uit dan in eerste instantie was toegezegd.
En dat betekent zelfs dat we een betalingsregeling hebben moeten treffen met de bank totdat het oude huis is opgeleverd.
Uitgerekend nu ben ik zelf ook niet in staat om meer te gaan werken dus het wordt nog spannend.
We gaan maar gewoon heel zuinig leven en het per maand bekijken.

De laatste tijd komt er bij m'n man niet veel uit zijn handen; zit veel, doet weinig.
Ook de studie ligt weer stil.
Ik dacht zelf dat het een reactie was op een iets te fanatieke start van alles in januari,
met studeren, bedrijfje, website enzo en dat hij daar nu even de verrekening van krijgt.
Psych ziet dat anders en is bang dat hij een nieuwe depressie aan het ontwikkelen is. ;(
Bij het volgende bezoek besluit hij of er moet worden overgestapt op andere antidepressiva.
Mèn, we gingen net zo lekker, gaat de hele ellende nou weer opnieuw beginnen?

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:29

Hoop het niet.. Heel veel sterkte Lasorda. Y;(

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:42

:(:) :(:) sterkte

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:43

Poeh we mogen hopen van niet zeg... ik duim nog steeds voor jullie :)

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:57

Jeetje, het zit nu weer helemaal niet mee als ik het zo lees. Balen ook dat die bedrijfsarts van jou het niet wil zien hoe het zit, die zit er dus volledig voor het bedrijf en niet voor jou en het bedrijf... Daar heb je ook niets aan. Ik hoop dat jij het trekt om over een maand al je uren weer te werken, maar als het niet gaat moet je je echt gewoon weer ziek melden, jouw gezondheid gaat toch ook echt voor!

Rot dat de psych denkt dat er weer een nieuwe depressie aan zit te komen, al kan ik het me wel voorstellen, ook jouw man krijgt klap op klap te verwerken momenteel en dat zal hem ook niet in zijn koude kleren gaan zitten...

Hoop echt dat jullie er weer uitkomen en de zon weer kunnen zien schijnen, als je beiden in de s hit komt wordt dat wel weer een stukje moeilijker. Hoe is het met jullie zoon? Nog steeds geen poezenplannen meer inmiddels van hem uit?

Hou je taai, ik leef nog steeds mee!

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 09:35

Veel sterkte hoor. Jammer genoeg kunnen wij hier met z'n allen niet veel meer doen dan meeleven met jou en je gezin.