Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jildau schreef:Ach als hij het wel als breekpunt had gehouden en daardoor niemand met hem wilde samen werken, en daardoor problemen waren gekomen met coalitievorming, dan hadden jullie hem allemaal koppig of eigenwijs gevonden, en zo is er altijd wat. Belangrijke mensen kunnen het nooit goed doen.
Jildau schreef:Ach als hij het wel als breekpunt had gehouden en daardoor niemand met hem wilde samen werken, en daardoor problemen waren gekomen met coalitievorming, dan hadden jullie hem allemaal koppig of eigenwijs gevonden, en zo is er altijd wat. Belangrijke mensen kunnen het nooit goed doen.
Cyntje schreef:Het is logisch dat partijen wat water bij de wijn willen doen om in een coalitie te komen,... zullen ze allemaal wel een beetje doen en ik vind het ook niet meer dan logisch.
Betekend natuurlijk niet dat daarmee de mening daarover ook direct bijgedraaid is en men overal 'ja en amen' op gaat zeggen
Liever dat hij nu bijdraait en wel in die coalitie komt dan dat de boel al bekeken is, PVV is de grote winnaar en het is duidelijk dat NL kiest voor verandering en ik vind dus dat ze het zeker moeten overwegen om met de PVV te willen regeren.
Baal wel van de weinige zetels van SP
Sonja_vR schreef:mmm, dat had ik idd ook...
ik wil niet alleen weten of een partij ja of nee heeft gezegd, ik wil ook heel graag weten waarom, soms komt het antwoord niet direct overeen , maar de beredenatie kan wel heel goed zijn , soms ook inclusief alternatief of hele , hele goede reden om het antwoord te geven welke je door beperkte achtergrond kennis van de stelling niet direct aan gedacht had
zo heeft de vvd ook een paar antwoorden die niet met de mijne overeen kwamen , maar wel met zo een goede argumenten dat ik het uiteindelijk wel met ze eens was
Eefske schreef:Sonja_vR schreef:mmm, dat had ik idd ook...
ik wil niet alleen weten of een partij ja of nee heeft gezegd, ik wil ook heel graag weten waarom, soms komt het antwoord niet direct overeen , maar de beredenatie kan wel heel goed zijn , soms ook inclusief alternatief of hele , hele goede reden om het antwoord te geven welke je door beperkte achtergrond kennis van de stelling niet direct aan gedacht had
zo heeft de vvd ook een paar antwoorden die niet met de mijne overeen kwamen , maar wel met zo een goede argumenten dat ik het uiteindelijk wel met ze eens was
Ik vind de stemwijzer ook erg beperkt. Bijvoorbeeld bij die stufi had ik dat veel. Dan willen ze hem afschaffen. Denk je: Potverdorie. Maar dan komt er wel een uitleg van hoe en waarom en hoe het anders moet. En dat verschilt nogal per partij ondanks dat ze allemaal voor afschaffen zijn.
Nessah schreef:Bij mij kwam elke keer weer iets anders uit bij de stemwijzers.. Ik heb op een gegeven moment maar gewoon de belangrijke punten gelezen op internet van de partijen en naar het debat gekeken.
Sonja_vR schreef:neuh, ik had hem absoluut niet koppig of eigenwijs gevonden.maar standvastig wat ik een hele goede kwaliteit vind ,
ik heb niet op hem gestemd, maar ben niet anti, ik denk alleen dat hij beter nog een rondje oppositie kan doen met de partij, dat de partij nog een paar jaar tijd heeft om te groeien, volwassen te worden en een democratische partijstructuur te vormen
cheyentic schreef:Sonja_vR schreef:neuh, ik had hem absoluut niet koppig of eigenwijs gevonden.maar standvastig wat ik een hele goede kwaliteit vind ,
ik heb niet op hem gestemd, maar ben niet anti, ik denk alleen dat hij beter nog een rondje oppositie kan doen met de partij, dat de partij nog een paar jaar tijd heeft om te groeien, volwassen te worden en een democratische partijstructuur te vormen
dat idee heb ik ook, denk dat het dan een sterke partij kan worden, maar ben niet zo voor een paars kabinetdus voor mij 2 kanten... we gaan het allemaall zien, kunnen nu alleen maar afwachten
Sonja_vR schreef:Berdien, tuurlijk water bij de wijn doen is noodzakelijk...maar een heel stellig breekpunt de deur uit doen zo direct na het stemmen vind ik gewoon toch twijfelachtig, ik wil hiermee geen oordeel vellen over Wilders, maar dit is gewoon mijn persoonlijke gevel..
ik zou bij zo een actie mezelf toch wel een beetje bedrogen voelen