Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ievie schreef:Idd! Zo heb ik een keer een jaar lang de Only genegeerd.. Ik vroeg daar om een krukje in de paskamer, zodat ik mijn broek kon pakken. Ze weigerden een krukje uit het magazijn te pakken voor me (heb een lichamelijke beperking) Heb wel een beetje stennis staan schoppen in de winkel (Lees: mn broek gewoon in de winkel neer geflikkerd en weg gelopen)..
zap schreef:Sammielola13 schreef:Vakkenvuller bij albert heijn..
Komt er een klant vragen om iets wat niet meer in de schappen staat,
Ik even naar achter gegaan om te kijken, t was er niet..
Ik terug, klant over de zeik, zeggen dat ze hier niks hebben dit dat..
Dus ik zeg.. waarom komt u hier dan? Als ze hier niks hebben?
Zo, dat vind is associaal (van de vakkenvuller dan)
ievie schreef:Idd! Zo heb ik een keer een jaar lang de Only genegeerd.. Ik vroeg daar om een krukje in de paskamer, zodat ik mijn broek kon pakken. Ze weigerden een krukje uit het magazijn te pakken voor me (heb een lichamelijke beperking) Heb wel een beetje stennis staan schoppen in de winkel (Lees: mn broek gewoon in de winkel neer geflikkerd en weg gelopen)..
verootjoo schreef:Kiki schreef:Broodafdeling AH
Man: Kan ik dit thuis invriezen?
Ik: Het is al een keer ingevroren geweest, dus ik denk dat het beter is van niet
Man: Oh, nou, ik doe het lekker toch! *loopt weg*
Huh, wordt het brood bij AH niet vers gebakken?
magriet schreef:ievie schreef:Idd! Zo heb ik een keer een jaar lang de Only genegeerd.. Ik vroeg daar om een krukje in de paskamer, zodat ik mijn broek kon pakken. Ze weigerden een krukje uit het magazijn te pakken voor me (heb een lichamelijke beperking) Heb wel een beetje stennis staan schoppen in de winkel (Lees: mn broek gewoon in de winkel neer geflikkerd en weg gelopen)..
Ik begrijp sowieso zniet waarom niet elk pashokje over een krukje of een plank tegen de muur aan heeft. Ik heb ookeen kleine beperking. Kan nu wel weer staande een broen aan en uit doen maar heb dat ook een tijd niet gekund. Erg lastig asl er dan geen krukje is. Groot gelijk om hun te negeren
annnepannne schreef:verootjoo schreef:
Huh, wordt het brood bij AH niet vers gebakken?
Wat ik geleerd heb van een presentatie: alle supermarkten bakken fabrieksbrood(wat dus al in de vriezer heeft gezeten) en soms vriezen ze oud brood terug in wat niet verkocht is om het later als 'vers' te verkopen. De enige winkel die dit niet doet in nederland is de spar, die werken samen met warme bakkers waar het brood elke ochtend vers vandaan komt.
diddletje schreef:dat is wel een mooi initiatief kiki.![]()
Heb een tijdje bij de c1000 gewerkt en daar werd het ook elke dag vers afgebakken. Broodjes en stokbroden die aan het eind van de dag nog over waren gingen met korting weg of mochten medewerkers mee nemen.
Kiki schreef:Broodafdeling AH
Man: Kan ik dit thuis invriezen?
Ik: Het is al een keer ingevroren geweest, dus ik denk dat het beter is van niet
Man: Oh, nou, ik doe het lekker toch! *loopt weg*
Kiki schreef:En mensen die in een rechte lijn naar je toe komen om te vragen of er nog een bepaald brood is. Totaal nog niet op de afdeling rondgekeken of ze het zelf kunnen vinden. Nouja..