Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ievie schreef:Idd! Zo heb ik een keer een jaar lang de Only genegeerd.. Ik vroeg daar om een krukje in de paskamer, zodat ik mijn broek kon pakken. Ze weigerden een krukje uit het magazijn te pakken voor me (heb een lichamelijke beperking) Heb wel een beetje stennis staan schoppen in de winkel (Lees: mn broek gewoon in de winkel neer geflikkerd en weg gelopen)..
zap schreef:Sammielola13 schreef:Vakkenvuller bij albert heijn..
Komt er een klant vragen om iets wat niet meer in de schappen staat,
Ik even naar achter gegaan om te kijken, t was er niet..
Ik terug, klant over de zeik, zeggen dat ze hier niks hebben dit dat..
Dus ik zeg.. waarom komt u hier dan? Als ze hier niks hebben?
Zo, dat vind is associaal (van de vakkenvuller dan)

Werk bij de B.urger K.ing en echt, soms kom je echt de meest asociaalste mensen tegen. Ze laten een paasei zooi achter, verwachten dat ik hun bestelling in de drukte kom brengen en dat ik ze kan verstaan vanaf 3 meter afstand met al dat rumoer achter me (ze komen dus echt niet dichtbij de kassa staan, alsof ik ze bijt of aansteek met een vreselijke ziekte ofzo) en soms ook echt mensen die gewoon agressief worden omdat ik ze niet kan verstaan/begrijp. Ze spreken dan geen woord Nederlands of Engels, tjah, dan kom je ook niet ver
Ik doe ook maar mijn best, ben geen woordenboek in alle talen

). Ik ben best bereid om te helpen, maar een beetje zelfstandigheid en verder kijken dan je neus lang is kan ook geen kwaad. Had laatst wel een vrouw waar ik echt om moest lachen, nadat ik dat gezegd had zei ze, vrij hard (hij stond 5 meter verderop ofzo), tegen dr man ''we moeten voortaan eens uit onze doppen kijken, er hangen gewoon bordjes boven de gangpaden
''. Dat soort mensen maken het dan ook wel weer leuk 
Ik heb bij de McD gewerkt, zelfde taferelen. En dan maar netjes proberen te blijven..

ievie schreef:Idd! Zo heb ik een keer een jaar lang de Only genegeerd.. Ik vroeg daar om een krukje in de paskamer, zodat ik mijn broek kon pakken. Ze weigerden een krukje uit het magazijn te pakken voor me (heb een lichamelijke beperking) Heb wel een beetje stennis staan schoppen in de winkel (Lees: mn broek gewoon in de winkel neer geflikkerd en weg gelopen)..
verootjoo schreef:Kiki schreef:Broodafdeling AH
Man: Kan ik dit thuis invriezen?
Ik: Het is al een keer ingevroren geweest, dus ik denk dat het beter is van niet
Man: Oh, nou, ik doe het lekker toch! *loopt weg*
Huh, wordt het brood bij AH niet vers gebakken?
magriet schreef:ievie schreef:Idd! Zo heb ik een keer een jaar lang de Only genegeerd.. Ik vroeg daar om een krukje in de paskamer, zodat ik mijn broek kon pakken. Ze weigerden een krukje uit het magazijn te pakken voor me (heb een lichamelijke beperking) Heb wel een beetje stennis staan schoppen in de winkel (Lees: mn broek gewoon in de winkel neer geflikkerd en weg gelopen)..
Ik begrijp sowieso zniet waarom niet elk pashokje over een krukje of een plank tegen de muur aan heeft. Ik heb ookeen kleine beperking. Kan nu wel weer staande een broen aan en uit doen maar heb dat ook een tijd niet gekund. Erg lastig asl er dan geen krukje is. Groot gelijk om hun te negeren
annnepannne schreef:verootjoo schreef:
Huh, wordt het brood bij AH niet vers gebakken?
Wat ik geleerd heb van een presentatie: alle supermarkten bakken fabrieksbrood(wat dus al in de vriezer heeft gezeten) en soms vriezen ze oud brood terug in wat niet verkocht is om het later als 'vers' te verkopen. De enige winkel die dit niet doet in nederland is de spar, die werken samen met warme bakkers waar het brood elke ochtend vers vandaan komt.
diddletje schreef:dat is wel een mooi initiatief kiki.![]()
Heb een tijdje bij de c1000 gewerkt en daar werd het ook elke dag vers afgebakken. Broodjes en stokbroden die aan het eind van de dag nog over waren gingen met korting weg of mochten medewerkers mee nemen.
Het meeste brood wordt die ochtend gewoon gebakken in de grote bakkerijen en dan afgeleverd bij de supermarkten. Er zijn broden die afgebakken moeten worden in de bakkerij of stukken deeg die uit de vriezer komen. Dat is bij de Jumbo, C1000, COOP e.d. iig zo aangezien dat brood uit dezelfde bakkerij komt. Mag toch hopen dat het brood van de AH echt niet uit de diepvries komt? Ik zou het niet meer hoeven dan. 
dus no worries!
We hebben hier een stuk of 20 soorten. Kunt u iets preciezer zijn?
Kiki schreef:Broodafdeling AH
Man: Kan ik dit thuis invriezen?
Ik: Het is al een keer ingevroren geweest, dus ik denk dat het beter is van niet
Man: Oh, nou, ik doe het lekker toch! *loopt weg*

Kiki schreef:En mensen die in een rechte lijn naar je toe komen om te vragen of er nog een bepaald brood is. Totaal nog niet op de afdeling rondgekeken of ze het zelf kunnen vinden. Nouja..