Daar heb ik dan wel weer mazzel mee, bij mij maakt t niet echt uit hoe dik of dun de bandjes zijn haha
Fristi_
Geplaatst: 06-04-10 10:58
Nouja, dan heb ik denk ik weer hele rode strepen omdat het dan te strak zit Maar ga de gok denk ik gewoon maar wagen.. hij kost maar $16.00! Broekje erbij kost de samen $25.00
DeadxStar: jij denkt mijn gedachten, en daarom twijfel ik ook!
Nou, ik draag 70 E en bij mijn bikini zitten ook zulke dunne bandjes en ik voel het wel, maar niet dat het echt erg snijdt ofzo Ook geen striemen.. En bij die van mij scheelt het wel dat je de bandjes er af kunt halen als je lekker ligt te bakken Weet niet of dat bij die bikini van jou ook is?
Fristi_
Geplaatst: 06-04-10 11:09
Nee, deze kan je er niet afhalen. Zitten er bij de jouwe ook beugels aan ofniet?
ik heb een vraagje over die ene vrouw van hyves van de victoria secret. weten jullie wat ik het beste kan doen? want zei rekent het om van als je 78 dollar moet betalen(ik in dit geval dus) dan maakt zij er 78 euro van. maar als ik het via de wisselkoers omreken is het 58,32 euro. Maar zij rekent verder geen verzendkosten en is geloof ik wel heel snel? Kan ik dan beter toch via haar bestellen of is de victoria secret site dan wel goedkoper met verzendkosten erbij + dat het niet zo lang duurt. heeft iemand er ervaring mee?
Hebben ze die bikini die jij wilt niet bij femina elegance? Want daar kan ik over zeggen dat t hardstikke betrouwbaar is, had mn bikini erg snel binnen, kreeg altijd snel antwoord op mn mailtjes. Met die vrouw van hyves heb ik zelf verder geen ervaring dus daar durf ik niks over te zeggen
Als je bij de VS site net doet of je een bestelling plaatst, kun je zien wat de prijs wordt incl verzendkosten en er moet ook wel ergens een overzichtje zijn van de verzendkosten, maar die link heb ik zo even niet bij de hand.. Ik heb zelf gewoon bij de VS site besteld en ik heb ruim 4 weken moeten wachten, plus dat mijn pakketje door de douane is onderschept en ik dus extra moest betalen Volgens mij heb je dat risico bij die vrouw van Hyves niet..
Als ik zelf nog eens een bestelling van VS wil, ga ik het ook via die Hyves doen Heb er veel goede verhalen over gehoord inmiddels (snel, goed, geen risico op douane volgens mij en niet heel veel duurder)
hmm, dan denk ik dat ik toch die ene vrouw van de Hyves doe, want die is sowieso wel betrouwbaar lijkt me, want heb er goede verhalen over gehoord en wil niet het risico lopen dat ik nog bij moet betalen bij de douane. heel erg bedankt! ik zal ook nog even kijken bij dat femina elegance!
ik ben er al helemaal over uit, ik ga toch bij die vrouw van de hyves bestellen! dat lijkt me het allermakkelijkst en het veiligst!
xMargot
Geplaatst: 06-04-10 22:04
chelss schreef:
ik ben er al helemaal over uit, ik ga toch bij die vrouw van de hyves bestellen! dat lijkt me het allermakkelijkst en het veiligst!
jaa dat wil ik ook. heeft iemand nog 1 x die hyves voor me? en kun je daar gewoon alle producten bestellen die je wil? ze kan ze allemaal leveren toch. weet iemand een beetje hoe de maten vallen, heb van topje meestal een C en broekje m/l, wat kan ik dan het beste doen?
Verschilt heel erg per bikini.. Femina elegance zei toen tegen mij dat push up meestal kleiner valt, die ik heb dus.. Dat is een 75C! En ik heb een 70 b En hij zit super goed, dus ze weten waar ze t over hebben Bij die vrouw van hyves kan geloof ik alles ja, en bij femina elegance, alles wat op de site staat. Maar mijn bikini stond toen ook niet op de site, dus heb ze gewoon gemaild. En die konden ze toen gelukkig ook gewoon bestellen
wie weet of die van de H&M nog binnenkomen die bikini die ik wil is alleen nog in het bruin en blauwachtig (met die steentjes) ik wilde hem namelijk in het zwart.