Ik heb twee paar schoenen waar ik mee rijd, afwisselend dan :' , dat zijn mijn enige platte, en durf niet zo goed met hakken te rijden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Elmira schreef:Aranel schreef:Ik ga zo bijlezen, even m'n egobericht![]()
Vandaag had ik m'n 31e les, speciale verrichtingen gingen goed! Daar had ik altijd moeite mee, verkeersplein ging ook redelijk, alleen moet ik echt meer vooruitkijken/anticiperen.
En ik moet consequent de regels toepassen, ik moest bvb linksafslaan in een woonwijk, en een voetganger kruiste die weg (rechtdoor op dezelfde weg), dus ik moest haar voor laten gaan, maar ik ging dus wel gewoon door, opzich had het gekund, maar ik ging twijfelen waardoor ik juist vlak voor die vrouw gas terug namDomste wat ik kon doen
Hij gaat het als het goed is deze week aanvragen, begin april wordt het sowieso niet meer, ik vertelde namelijk dat ik op vakantie ging van 27 april tot 5 mei, zegt 'ie oh dat schrijf ik maar even op dat je dan geen examen kunt doen.
Kassaaaa voor hemAls hij nog zoveel lessen in de planning heeft
Ben nu al (nouja, m'n ouders) 1600 euro kwijt aan de rijlessen
Oooh ik vergeet dat ook altijd wanneer voetgangers voorrang hebbenhaha
Hoeveel lessen heb je al gehad dan en hoelang ben je al bezigbalen dat het niet meer voor de vakantie kan
Elmira schreef:Oooh ik vergeet dat ook altijd wanneer voetgangers voorrang hebbenhaha
Hoeveel lessen heb je al gehad dan en hoelang ben je al bezigbalen dat het niet meer voor de vakantie kan