ik vind de site erg handig! ook als het gaat onweren, als de lucht donker wordt dan kan je zo zien aan rood met gele vlakjes of het bij jou in de buurt gaat onweren
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 12-02-10 23:54
ehh 4 cmeter ofzo!
vind het eigenlijk niet zo erg.. de straten zijn redelijk schoon.
-heeft medelijden met mensen die veel sneeuw hebben- -heeft het zelfde gevoel als de mensen die een klein laagje sneeuw hebben- -is jaloers op de mensen die geen sneeuw hebben-
Hier dikke 20 cm van woensdag nog.. Gratis af te halen. Wil het je zelfs wel in je trailer spitten... K moest vandaag een stuk wei afzetten omdat het onder de sneeuw een schaatsbaan was. Heb met de snijbrander de grond dooi gemaakt zodat ik er een paal in kon doen... K heb nog nooit zo gemarteld..
pfff nou hier heeft het nog niet gesneeuwd vandaag gelukkig. er ligt een laagje van 2 cm denk ik! niet heel veel. maar al sik het zo hoor dat het overal weer zon beetje gesneeuwd heeft! verwacht ik vanacht ook wel weer wat hier in zwolle.
Nou LAAT DE ZON MAAR SCHIJNEN!!
ik hoorde vnadaag van mijn moeder dat we volgende week nog een koude week hebben en dat het daarna weer wat warmer zou worden. de koude periode loopt dat ten einde ( aldus mijn moeder )