Lees over lessen afzeggen, hier is het ook 24 uur van te voren behalve als je ziek bent. Kan je er niks aan doen.
Ze zouden ook niet moeilijk moeten doen, want ze belde mij gister om mijn les van vandaag te verzetten naar zaterdag. Nou komt het mij prima uit dat ik ziek ben, maar als ze kosten gingen rekenen als ik een keer afbel
Draaikolk, door jou plaatje krijg ik zin om mario te spelen..
Ik heb geen afspraken met mijn instructeur over hoe laat van te voren afzeggen. Dat zou ook vreemd zijn, wanthij belt net zo vaak of het wat later kan of op een andere dag, als ik Ik heb mijn tweede rijles een uur van te voren afgezegd omdat ik een kater had (ja, breek me de bek niet open, ik schaamde me kapot) en dat vond 'ie geen punt.
Nou, mijn examen ging gewoon door... En ben gezakt..
Ik was zo gestresst van alles, thuis situatie, school, stage, het examen, dat ik tijdens een afrit een blackout kreeg... alles ging goed, tot ik van de snelweg af kwam en op een kruising kwam, inneens tja, moeilijk uit te leggen,.. maar kon alleen maar voor me kijken, en de rest zag ik niet,, BALEN!!! Was zo boos op mezelf en wist natuurlijk al dat ik gezakt was...
Toen hebben we de auto even stil gezet, en toen kwam alles los.. Na 5 a 10 min zijn we weer terug gegaan, en toen ging het weer PERFECT... Mijn examinator zei dat het was dat ze moest in grijpen bij de afslag, waardoor ik gezakt was,, maar als dat niet was gebeurd zou ik zijn geslaagd.
Aah dat is sneu. Soms moet je ook net geluk hebben. Toen ik moest afrijden, had ik een examinator die net voor z'n pension zat. Die was dus super in zijn sas. Ik had wel honderd fouten, maar dat maakte niet uit. Maf...
fl0wer
Geplaatst: 07-01-10 16:46
Pradaatje schreef:
Draaikolk, door jou plaatje krijg ik zin om mario te spelen..