[HK]Met de trein - deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Re: [HK]Met de trein - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:42

Die zwakke plek kan ook door het breken komen, plastic werkt vaak 'door' na een breuk.

Een tegemoetkoming zou netjes zijn, maar vind ik dit geval zeker niet verplicht. Bij een gestolen kaart vind ik het een ander verhaal, als je tas van je afgejat wordt in het OV en je chipkaart zit daar in, dan is dat vaak buiten jouw schuld om. In dat geval vind ik een compensatie wel 'noodzakelijk'. Maar bij breuk door eigen schuld een volledige vergoeding eisen.. :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:43

Maar om een student minimaal 4 weken volledige kosten te laten betalen vind ik ook gewoon Not Done. Met 1 week kan ik prima leven. Een pasje maken kost nog geen dag. Maar levertijd is minimaal 4 weken. En dat is gewoon teveel van het goede. Ik kan geen 120 euro per week aan reiskosten ophoesten. Ik gok geen enkele student.

En helaas, bij gestolen krijg je ook niets vergoed. Meerdere consumentenorganisaties zijn er mee bezig, enige wat momenteel helpt is rechtsbijstand.

Zou chipje maar met je leven bewaken :=
Mijne zit doorgaands altijd in een hoesje of portemonnee.. alleen bij de metro niet omdat ik niet alles tevoorschijn wil trekken. En ik vergeet hem een keer uit mn zak te halen, breekt hij in een paar stukken (hij lijkt deels verbrijzeld) :+ ergens is het ook wel ontzettend ironisch :=

Anoniem

Re: [HK]Met de trein - deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-10 13:47