Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

joyce2

Re: Afrijstress, lotgenoten!! (deel3)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 11:29

Ik had dat ook bij mn lessen tussen de her-examens door! Zat ie gewoon te bellen en te plannen. Het ging er toen ook meer om dat ik in het "les ritme" bleef voor het examen, dan dat ik het echt nodig had. Ik was toen ook zo blij dat ik uiteindelijk mn examen had gehaald, eindelijk zonder die vent naast me de weg onveilig maken. Ben geen seconde zenuwachtig geweest om zelf te rijden! K was zo klaar met dat lessen!

Moeten er vandaag nog mensen afrijden?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 19:20

Vandaag is weer een vriendin gezakt. Afgelopen donderdag een andere vriendin. Binnen nu en een week moet nog een andere vriendin voor dr her examen. De moed begint me een beetje in mn schoenen te zakken nu ik echt ieeederreen om me heen hoor zakken -O-

Zijn er nog bokkers die deze week op moeten ?

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 20:03

Nee deze week dacht ik niet...ik volgende week

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 22:34

@phylos; over de auto's ik heb een koekblikkie staan :D ben er minstens zo blij mee hoor :D maargoed, als studente met een paard op pension en een weekendbaantje lukt dat :D ;)

succes vast o0marije0o en phylos

(zag trouwens wel een boel écht leuke auto's voorbij komen.. ooit.... :P :') )

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:12

o0marije0o schreef:
Vandaag is weer een vriendin gezakt. Afgelopen donderdag een andere vriendin. Binnen nu en een week moet nog een andere vriendin voor dr her examen. De moed begint me een beetje in mn schoenen te zakken nu ik echt ieeederreen om me heen hoor zakken -O-

Wanneer mag jij op?

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:15

Naaltje schreef:
@phylos; over de auto's ik heb een koekblikkie staan :D ben er minstens zo blij mee hoor :D maargoed, als studente met een paard op pension en een weekendbaantje lukt dat :D ;)

succes vast o0marije0o en phylos

(zag trouwens wel een boel écht leuke auto's voorbij komen.. ooit.... :P :') )

Hehe, gaat het nog goed met bloembollie?

Ik heb een golf 'gekregen' van mn paps, best chill! Hij gebruikt hem alleen ook als uitleenauto voor zijn zaak, maar dan kan ik lekker rondkarren in zijn auto dus dat vind ik helemaal niet erg :+
Rij voor hem ook wel eens auto's naar klanten of bedrijven als er iets aan moet gebeuren, best relaxed! Heb nu in bijna alle Landrover types gereden: RR Vogue, RR Classic, LR freelander, LR discovery 1 & 2, LR Defender 90 & 110, dus heb er nog een paar te gaan en dan heb ik alle types gehad :')

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-09 23:22

bloembol is keibraaf :D binnenkort mag hij weer naar de verzorging :+

nee ben er echt nog superblij mee :) laatste tankje leeggereden met 1 op 16 :D stikgelukkig met 'm dus :D

jij bent wel een gelukzak verders :D kun je niet zo'n leuke LR in je binnenzak stoppen voor me? :D

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:28

Haha, als dat zou kunnen :+
Heb eigenlijk ook wel geluk dat paps in de auto's zit en zelf weinig tijd heeft om ze rond te rijden voor van alles en nog wat, kan ik het mooi doen :D

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-09 23:33

Hallow meiden :D :D

Kom weer eens even om de hoek kijken! Veel meer met een rijbewijs :P

Ik heb heerlijk rongetourd sinds ik mijn rijbewijs heb, en al in verschillende auto's gecrosst :D :D 3 weekjes even niet ivm gipsen armpie, en morgen wordt ik geopereerd dus dan weer ff niet :=

Voor de mensen die binnenkort af moeten rijden, succes :D :D

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 14:10

patsur schreef:
o0marije0o schreef:

Wanneer mag jij op?

Volgende week, 25 aug *\o/*

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 16:59

Haha marije dat is dan vast de dag voor marije's om af te rijden :P ik moet dan ook namelijk

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:10

Laat het dan ook meteen voor alle Marije's een feestdag worden ! *\o/*
Ben die dag jarig dus zal wel een beetje minder zijn als het geen feestdag gaat worden ;)

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:20

oeh jeetje afrijden op je verjaardag! hoelaat moet je?

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:25

10 voor 10 :D
Lijkt me een heerlijke tijd. Hoef ik niet zo achtelijk vroeg mn wekker. Is het ook weer niet zo dat ik erop moet wachten de hele dag (zou k super zenuwachtig van worden) En alle kinders zitten rond die tijd veilig binnen op school ;)

Myrna91

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 20:28

Ik zal me ook maar eens melden :D
ik moet 3 september afrijden..!!
Heb alleen nu me kuit gekneusd/scheur in m'n spier (van paard gevallen tijdens beleren(A)):O hoop dat ik donderdag wel lessen kan...ben er denk nog wel paar nodig :O

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:22

Mn collega heeft gister afgereden en die heeft het niet gehaald. Van dezelfde instructeur hadden er gister nog 2 leerlingen afgereden en die waren ook gezakt. Dus het is blijkbaar een slechte examen periode ;)

Heel veel succes voor de mensen die af moeten rijden!

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 22:34

Vriendje van mijn zusje is ook vandaag gezakt hoorde ik..

Hopelijk is volgende week beter!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-09 23:26

Pff het zit ook bijna niemand mee nu :oo

Kiki123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 10:16

ik meld me ook,
Vandaag moet ik weer afrijden ( voor 2e keer )
TTT wel gehaald maar toen kreeg ik als tip dat ik iets langzamer moet rijden, maar toen bij examen was ik gezakt omdat ik te langzaam en te voorzichtig reed...
Nu hopen dat ik vandaag er een beetje tussen in ga zitten ;)

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 14:56

Pff, het is ook nooit goed! Haha.

Héél veel succes!

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 18:07

En kiki123?? ik had het precies andersom Bij de TTT advies om wat door te rijden..en de 1e keer daarop gezakt, ze vond dat ik wat langzamer moest, wat meer rust erin zeg maar..(reed niet boven de toegestane snelheid ofzo hoor)

Kiki123

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:47

jaa geslaagd :D

Had het echt NIET gedacht, het ging echt slecht (soms te laat voorbereid, te hard in de bochten, en de examinator remde zelfde een keer bij !! )
Mijn rij-instructeur zei ook dat ik echt onder niveau heb gepresteerd haha maarja toch gehaald.
Parkeren etc ging wel weer heel goed!
Maar ik had ook wel een hele leuke en vriendelijke examinator! ( zelfde als met ttt )
maar ben nu wel helemaal blij! :D

Hoe ging het autorijden bij jullie ( of naja degene die het rijbewijs al hebben ) voor de eerste keer alleen ?
Lijkt me eigenlijk best wel eng..

MissBonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:10

Ik ben inmiddels al een tijdje af van al dat gezeur over ttt en examesn enzo, maar wil de mensen die er nog mee te maken hebbn, heel veel succes wensen! :D Laat die mensen van het dat stomme cbr maar eens een poepie ruiken!!

JULLIE KUNNEN HETT !!! 8-)

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 21:22

Gefeliciteerd Kiki !!! :D :D

Ik heb vandaag mijn laatste les voor mn examen gehad. Een heeele hoop gekken op de weg tegen gekomen !!
Mensen die hele griezelige inhaal manouvres uithaalde. Dat jij achter je stuur eigenlijk het liefste je ogen dicht wil doen om het ongeluk niet te zien gebeuren.
Mensen die door rood reden. Zit je ook achter het stuur met je ogen half dichtgeknepen hopende dat er niets gebeurd.
Een duitser die bij een druk kruispunt uitstapte om me de weg naar scheveningen te gaan vragen (waren in Laren).
Iemand op een weg buiten de bewouwde kom ineens uit het niets van de weg af ging, een boerderij erf op. Afijn, die gaf het 2 meter van te voren aan en ik reed vrij dicht op m, dus moest ik VOL op de rem met mn 80 km per uur.
Alles bleef bij mij goed gaan ( ja soms even de extra check over mn schouder doen maar die zal k bij mn examen heeul goed doen ;) )
Dus ik zeg kom maar op examen ! I'm ready !! }:)

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 10:58

Whaa mn beste vriendin laat me in spanning. Ze moest om 8 uur afrijden vandaag ( voor de 2e keer) Maar heb nog helemaal niets gehoord en neemt de telefoon niet op. Weet dat ze nu werken is. Maar als ik geslaagd zou zijn had ik alllaaang iedereen iig een smsje gestuurd, dus ik vrees het ergste nu.. :\
Dan zou iedereen die voor mij afgereden heeft allemaal gezakt zijn. Dat geeft me een hoop moed #) %)

Oja nog even een vraage: als je je rijbewijs met spoed aanvraagt, kan je m dan de volgende dag al ophalen ?