Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saskiaatje schreef:Ik heb gisteren bijna iemand aangereden.Met m'n les voor het afrijden.
We reden op een 50 km/h weg en er kwam een groep jongeren aan, dus toen ging ik al 25 á 30 km/h rijden en één van die jongens was aan 't smsen en steekt zo de weg over zonder te kijken. Ik meteen bovenop de rem, die jongen schrok zich helemaal een ongeluk. Mooizo.
Saskiaatje schreef:Ik heb gisteren bijna iemand aangereden.Met m'n les voor het afrijden.
We reden op een 50 km/h weg en er kwam een groep jongeren aan, dus toen ging ik al 25 á 30 km/h rijden en één van die jongens was aan 't smsen en steekt zo de weg over zonder te kijken. Ik meteen bovenop de rem, die jongen schrok zich helemaal een ongeluk. Mooizo.
xelx schreef:WHOEHOE ..
Heb net mijn tussentijdse toets gehad en heb mijn vrijstelling gehaald.
Voordat ik opgehaald werd was ik nog wel een beetje zenuwachtig. Vooral omdat het ook heel hard regende. Maar toen we daar aan kwamen waren de zenuwen al helemaal wegDie man was zo grappig haha. Daardoor vergat ik gewoon zenuwachtig te zijn.
Toen ik weg wou rijden sloeg die meteen afDus ik dacht nou dat is een lekker begin.
Maar verder ging het goed!
Bijzondere verichtingen gingen ook goed. Ik moest filepakeren en de omkeeropdracht (bochtje achteruit) doen.
Ben wel opgelucht nu![]()
10 februari moet ik afrijden om 09.50Mooie tijd!