Uitspraken van kinderen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 01:54

marielle231 schreef:
XmissdaphX schreef:
Ik zei vroeger altijd weps in plaats van wesp :P
Zoals: Kijk mama daar vliegt een weps! :D

ben 28 en dat doe ik nu nog _O-
alleen omdat ik het zo leuk vind klinken :P

Om diezelfde reden zeg ik altijd dat onze hondjes kwipselen. :))

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 09:50

ik zei vroeger altijd downloaden verkeerd, dus ik zei: Doon-lauden :')

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 10:06

marielle231 schreef:
XmissdaphX schreef:
Ik zei vroeger altijd weps in plaats van wesp :P
Zoals: Kijk mama daar vliegt een weps! :D

ben 28 en dat doe ik nu nog _O-
alleen omdat ik het zo leuk vind klinken :P
En noemen wij Wesley Snipes altijd Wepsley Snaipes :D

First_Unique

Re: Uitspraken van kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:48

Mijn broertje reed vroeger op zn trap-tractor rond, en toen reed ie tegen het wasrek aan, dus oma dr bh viel er vanaf...

Mama zegt mn broertje: jou blotetietending valt van het rek!!!!

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 12:54

mijn zusje vroeger was echt heel grappig ik denk dat het zo'n 10 jaar geleden is.
papa stond te filmen, zij zo met een heel lief stemmetje, papa ik moet poepe, papa poepe....
dat kwam er echt gewoon geniaal uit hahah
ze moest ook helemaal naar boven kijken, omdat ze zo klein was.
grote blauwe ogen maakte het helemaal af :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 13:51

Mijn moeder vertelde me laatst dat ik vroeger racistisch was. We waren in het zwembad, hadden in het bubbelbad gezeten wat ik erg leuk vond! En toen we weer even ''echt'' gezwommen hadden wou ik maar wat graag weer terug naar het bubbelbad. Echter eenmaal bijna bij het bubbelbad aangekomen wou ik geen stap meer dichterbijer komen. Wat bleek dus, er zat een zwarte jongen in het bubbelbad, ik wou er ECHT niet heen, ik dacht dat hij af-gaf! :oo
Toen heeft mijn moeder dus maar heel vriendelijk aan die jongen gevraagd of ik hem even mocht aanraken zodat ik kon zien dat hij niet afgaf en ik dus veilig in dat water kon gaan zitten .. :o

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 13:54

Shanna schreef:
Mijn moeder vertelde me laatst dat ik vroeger racistisch was. We waren in het zwembad, hadden in het bubbelbad gezeten wat ik erg leuk vond! En toen we weer even ''echt'' gezwommen hadden wou ik maar wat graag weer terug naar het bubbelbad. Echter eenmaal bijna bij het bubbelbad aangekomen wou ik geen stap meer dichterbijer komen. Wat bleek dus, er zat een zwarte jongen in het bubbelbad, ik wou er ECHT niet heen, ik dacht dat hij af-gaf! :oo
Toen heeft mijn moeder dus maar heel vriendelijk aan die jongen gevraagd of ik hem even mocht aanraken zodat ik kon zien dat hij niet afgaf en ik dus veilig in dat water kon gaan zitten .. :o

:')
Dat is echt wel vét lief! En geniaal :')

AustriaTrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:04

Ik zei eens tegen mijn moeder 'jij bent de liefste!' terwijl pa achter me stond, toen zie ik maar snel , 'Maar papa ook!'
:) oopss en juist nú ben ik papa's kindje

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 14:55

Ik kom net bij het zwembad vandaan en in het kleedhokje naast mij stond een jongetje met wijn mama:
Jongetje: Mamaaaaaa wat is dat vieze ding?
Mams: Dat is een zwembroek.
J: en van wie is die?
M: Hij is van jou.
J: O. Wat kan ik er mee dan?
M: Daar kan je in zwemmen lieverd.
J: Oooooooooooooooooo nou snap ik het :j . Maar nu moet ie in de vuilnisbak.
M: Waarom dan? :?
J: Omdat ie nat is... :j
M: Nee hoor lieverd... we gaan hem gewoon wassen. :D

Ik heb echt in een deuk gelegen. Aangezien de zwembroek nat was ga ik er vanuit dat ze al gezwommen hadden... en dan toch niet weten wat 'dat vieze ding' is. Hahaha! :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:41

Muurp schreef:
Shanna schreef:

:')
Dat is echt wel vét lief! En geniaal :')

Mn vader zijn reactie was nog mooier, hij was verbaasd waarom ik donkere poppen kreeg i.p.v. gewone blanke, mn moeder dus het verhaal uit het zwembad uitgelegd, en mn mn vader zijn reactie was dus ''Nou, dan hoeven we bij haar in elk geval niet bang te zijn dat ze met een donkere jongen thuiskomt later, pak van mn hart!''.. :\

Reden waarom ik dacht dat ze afgafen, was omdat de voetzolen en handpalmen wel gewoon wit/ roze zijn.. Best logisch toch? Ik vond zwarte pieten ook nooit leuk :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 17-02-10 15:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:42

Oh dat is wel echt banketstaaf van je vader.. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:43

Ergens wel begrijpbaar, gezien de cultuurverschillen die toen nog erger waren als tegenwoordig..

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:46

Ja dat is zo, maar desondanks toch wel banketstaaf..

Hoe kijkt ie er nu tegenaan als je met een donkere jongen thuis zou komen?

xdniesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:46

Ik dacht vroeger ook dat ze afgaven :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 15:50

Leanee schreef:
Ja dat is zo, maar desondanks toch wel banketstaaf..

Hoe kijkt ie er nu tegenaan als je met een donkere jongen thuis zou komen?

Ik heb werkelijk geen idee, denk dat het ook verschild van welke cultuur de jongen heeft.. Maar ik ben nu natuurlijk ook bijna 20, dus de gevaren-leeftijd heb ik merendeel al achter me liggen, dus ik denk dat het nu geen probleem zou zijn :)

First_Unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 17:01

hahahaha afgeven! hoe verzin je het :P !!!!

super grappig gewoon!!!!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 19:54

Vanavond onder het eten. Ik heb een hele vervelende steenpuist in mijn neus, waarover mijn moeder zei dat ik ermee op moet passen omdat het kan overslaan naar je hersenen.

Broertje (14): "Heb je dan een puist op je hersenen?" :o?

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-10 20:36

Shanna schreef:
Mijn moeder vertelde me laatst dat ik vroeger racistisch was.

Mijn dochter ook ja.
Ze was een jaar of twee denk ik, lopen we over straat en ziet ze aan de overkant van de straat een zwarte jongen lopen, gilt ze echt keihard en helemaal enthousiast over straat: 'Mama, een aap! Kijk, aap!'
Ik kon wel door de grond zakken. En ze had toch echt wel vaker gekleurde mensen gezien, dus je zou denken... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:18

Wij hebben in de woonkamer een lamp met 3 spotjes. Een van de spotjes was kapotgegaan, waar we uiteraard op gewezen werden door onze kinderen.

Even later komt Rockie2 (3,5) de kamer binnen, kijkt naar de lamp en roept verschrikt uit: "Oh neeee!!! Nu zijn ze ALLEMAAAAAL stuk!!!" :oo

Lamp stond uit :')

Esgaroth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:31

Urielle schreef:
Ze was een jaar of twee denk ik, lopen we over straat en ziet ze aan de overkant van de straat een zwarte jongen lopen, gilt ze echt keihard en helemaal enthousiast over straat: 'Mama, een aap! Kijk, aap!'
Ik kon wel door de grond zakken. En ze had toch echt wel vaker gekleurde mensen gezien, dus je zou denken... :o
Dat MEEN je niet?? OMG wat erg zeg, hahahaha, ik lig helemaal in een deuk hier. Sja, en wat doe je dan als moeder? Serieus, hoe heb je gereageerd?

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:38

Whahahahaha van Urielle _O- Ik lig helemaal stuk. :')
Idd wat heb je gedaan? Kan me voorstellen dat je door de grond kon zakken. :')

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:41

Ik stond van de week ook even te kijken van een opmerking... Moeders kwam met zoontje in de winkel en kocht een hele luxe body, dus we gaan afrekenen, ik noem het bedrag en dat zoontje zegt "wow, zoveel geld". Waarop ik reageerde van, jaaa, dat is een hele hoop weken zakgeld he!

Jongetje staat even bedenkelijk te kijken en zegt: Ik heb wel 50.000 euro op mn rekening staan hoor. Dus ik moest lachen, heerlijk als die kids zomaar zo'n bedrag noemen. Zegt die moeder opeens tegen haar zoontje: Nou, dat moet je niet overal zeggen!

Dus ik negeerde die opmerking maar een beetje en zei dat hij dan aardig opweg was om later een grote mooie auto te kunnen kopen! Of hij soms aan het sparen was voor een Ferari! Zegt dat jochie: Neuh, ik krijg later al een Bentley van mn vader en ik heb een motor. Waarop zn moeder weer zegt: Dat hoeft toch niet iedereen te weten en je hebt trouwens 2 motoren he, niet 1tje!

Nou ik dacht echt dat ik het verkeerd verstond, maar moeders begon zich toen te verontschuldigen, zo van "jaa en kinderen weten de waarde van geld nog niet zo he, hij denkt dat dat allemaal heel normaal is en hij snapt niet dat mensen soms opkijken van onze levensstijl" Het bleek dus allemaal echt waar te zijn! Als die moeder niet zo gereageerd had, had ik het spelletje gewoon met hem meegespeeld en gedacht dat zijn kinderfanatasie aan het werk was gegaan!

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 13:44

:oo En toen waren de ouders over een aantal jaar failliet en kreeg het zoontje niks. :=

Ach, zo zei ik in m'n kinderfantasiejaren altijd dat ik een paard kreeg en dat ie in het tuinhuisje kwam te staan. :')

kjoetie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:10

blijf dit een geniaal topic vinden hahaha...

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 14:28

haha, heb een aantal pagina's gelezen maar wat geniaal zeg!
Ik loop stage in een kleuterklas, daar hoor je soms ook de mooiste dingen voorbijkomen.
Hier een aantal

- Moeder van een kind had haar haren een andere kleur geverft. Kind vraagt: '' Mama van B heb jij jou haren geschilderd? ''

- In een opdracht kwamen we het woord boeket tegen. Waarop ik uitlegde dat dat een bos met veel bloemen is. Waarop M zegt: '' Juf zeg dan gewoon bosbloemen !! ''

- Het is kerst: S en K spelen in de bouwhoek met het stalletje van Jozef en Maria. Zegt K : "We hebben er een treinrails bijgemaakt, dan hoeven Jozef en Maria niet met het ezeltje want dat is zo ver lopen..

- R zegt: Ik kan niet naar de tandarts vandaag, want hij is ziek. Maar mama kan ook wel naar mijn tanden kijken, want ze heeft een bril !

- Sinterklaas is in het land: L ziet een buitenlandse jongen voorbijlopen met krullend haar tot zijn oren en L roept: '' Zwarte piet ! Je bent je pietenkleren vergeten aan te doen !! ''

- S is gevallen op de speelplaats. Zijn knie is open en bloed.
K Komt naar me toe gerend en zegt: '' Juf juf juf ! Het been van S valt eraf ! ''