Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mirjamsel schreef:En voor 50 jaar.. Verzamel foto's van je ouders van vroeger naar nu. Dit kan je uitprinten of af laten drukken en dit door de hele feestzaal hangen. Ik heb zelf voor het feest van mijn ouders slingers ermee gemaakt. De ene kant was de "vroeger" foto, de andere kant was de "nu" foto. Met foto's kan je veel leuke dingen doen, ook met gekleurd papier, leuke quotes enz.
Mirjamsel schreef:Een high tea is ook erg leuk! Kan je ergens doen, je kan het zelf maken of laten bezorgen
Als een beautyfarm teveel wordt, kan je misschien thuis een beautyfarm organiseren? Is misschien meer wat voor met vriendinnen dan met je moeder zit ik me nu te bedenken, maar misschien vindt ze het erg leuk!
Ash_ schreef:Hier een vraag van mij:
Mijn vader is helaas afgekeurd na een herseninfarct. Nu heeft een vriend van hem hem heel erg geholpen. Met het afscheid wil hij graag een klein kado geven om hem te bedanken voor de hulp en zijn vriendschap.
Wie heeft een leuk idee? Hij houd van voetbal, auto's en hij werkt bij de politie.
_mexx_lady_ schreef:Ik ga hem een sweater cadeau doen,
een met een eigen ontwerp maar waar kan je zoiets laten maken of bestellen?
_Lisanne schreef:Hoi dames,
Mijn vriendin is net bevallen van haar eerste kindje en nu wil ik haar natuurlijk graag wat leuks geven.
Ik heb haar al een rompertje, shirtje en sokjes voor de kleine gegeven, maar wil haar nu graag wat voor haarzelf geven. Maar wat?
Hoop dat jullie goede ideeën hebben