[CENTRAAL] Het Cadeau topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mintgroen

Re: [CENTRAAL] Het Cadeau topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:16

Pfoe, iets kleins voor je vriend.. Is het niet gezellig om een keer samen te gaan lunchen ofzo? Of doen jullie dat al vaak?

En voor 50 jaar.. Verzamel foto's van je ouders van vroeger naar nu. Dit kan je uitprinten of af laten drukken en dit door de hele feestzaal hangen. Ik heb zelf voor het feest van mijn ouders slingers ermee gemaakt. De ene kant was de "vroeger" foto, de andere kant was de "nu" foto. Met foto's kan je veel leuke dingen doen, ook met gekleurd papier, leuke quotes enz.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:19

Mirjamsel schreef:
En voor 50 jaar.. Verzamel foto's van je ouders van vroeger naar nu. Dit kan je uitprinten of af laten drukken en dit door de hele feestzaal hangen. Ik heb zelf voor het feest van mijn ouders slingers ermee gemaakt. De ene kant was de "vroeger" foto, de andere kant was de "nu" foto. Met foto's kan je veel leuke dingen doen, ook met gekleurd papier, leuke quotes enz.

Heel leuk idee ja :j

En Morrow_less over iets kleins voor je vriend, een keertje lekker voor hem koken ofzo?

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:23

Ik heb ook jullie mening nodig :)
Mijn moeder wordt in mei 50 en ze ziet ontzettend op tegen haar verjaardag. Normaal komt haar moeder (mijn oma dus) de hele dag, maar die is 2 weken geleden helaas overleden. Ook ben ik vanaf vrijdag het huis uit, dus ze zit hele dag alleen. Nu wilde ik haar dan, samen met anderen van het gezin, haar een dagje beautyfarm geven op de dag van haar verjaardag zelf.
Maar nu is m'n broertje niet zo enthousiast. Hij vindt het een ontzettend leuk idee, maar het probleem is beetje dat ik chronisch ziek ben en niet weet of ik die hele dag wel vol hou. Ik weet überhaupt niet of ik die dag fit genoeg ben om de hele dag weg te gaan, zulke dagen zijn zeldzaam. En we weten hoe mijn moeder is, die maakt zich de hele dag zorgen of ik nog wel fit ben en of ik het dan wel vol hou en daardoor kan ze niet echt genieten, denken we. En dat is ook niet de bedoeling.
Broertjes idee was dan ook om haar met haar beste vriendin te sturen die dag en dat ik dan thuis als verrassing de boel ga versieren en een bbq organiseer voor ons gezin en haar beste vrienden.
Heel leuk idee natuurlijk, maar het is ook zo leuk om met haar die beautyfarm te doen.
Wat zouden jullie doen? :)

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:39

Een high tea is ook erg leuk! Kan je ergens doen, je kan het zelf maken of laten bezorgen ;)
Als een beautyfarm teveel wordt, kan je misschien thuis een beautyfarm organiseren? Is misschien meer wat voor met vriendinnen dan met je moeder zit ik me nu te bedenken, maar misschien vindt ze het erg leuk!

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 18:44

Foto's, briljant idee!
Davinia, ik zou inderdaad je ma dan met een vriendin van haar sturen, en dan thuis stiekem vast de boel versieren e.d.

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 19:04

Mirjamsel schreef:
Een high tea is ook erg leuk! Kan je ergens doen, je kan het zelf maken of laten bezorgen ;)
Als een beautyfarm teveel wordt, kan je misschien thuis een beautyfarm organiseren? Is misschien meer wat voor met vriendinnen dan met je moeder zit ik me nu te bedenken, maar misschien vindt ze het erg leuk!

Nou, mijn moeder wilt al jaren naar zo'n beautyfarm. Ze krijgt die dag verschillende massages, gezichtbehandeling, voetenbehandeling en dat soort dingen. Ze heeft dan beschikking over een privé sauna en wordt opgemaakt door een visagist. Hele luxe dag zo dus :j
Maar ze vindt het zelf te duur, dus wilde ik haar geven, omdat ik weet dat ze er dolblij mee zou zijn.

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 19:47

en ik heb ook even jullie hulp nodig :D

29 maart is mijn vriendje jarig (hij wordt 16). En ik heb echt geen idee wat ik wil geven.
Iets van ketting/ring enz houd die niet, luchtje vind ik zo makkelijk en zo standaard en iets met een foto heb ik met valentijnsdag ook al gedaan.

Ik was net een beetje aan het rond kijken op internet en zag daar wel een leuk idee om in allemaal enveloppen dingetjes/briefjes te stoppen en dat hij er dan elk uur 1 mag openmaken. Maar dat is wel goedkoop, ik wil er dan ook nog graag een 'echt' cadeautje bij geven. Maar ik heb geen idee wat.
Hoop dat jullie nog ideeën hebben! :)

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-12 20:56

Ja elke dag :D

Jeany

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 20:14

TanteTrien: Ik weet niet hoe druk jullie langs een weg wonen maar wat ik wel eens heb gezien in plaats van een pop een echt persoon die als een pop verkleed was (met zo'n super nep masker en pruik, bordje om zijn nek) en ik had eeeecht niet in de gaten dat er een echt persoon in zat tot hij naar me zwaaide :') dan sta je wel even raar te kijken! Misschien leuk als je ouders thuis komen en ze zo te verassen?

Davinia: Ik zou denk ik mijn moeder met een vriendin wegsturen en zelf thuis iets leuks maken. Zeker zal het leuk zijn om zelf met je moeder weg te gaan maar als je het zelf niet vol kunt houden is het misschien slim om even voor je eigen gezondheid te kiezen en je mam zelf op pad te laten gaan.

Chantal: Je vergeet een aantal dingen: interesses, hoeveel je eraan wilt besteden er is nu zooooveeel wat je kunt geven... Wil je echt een cadeau of een iets wat jullie kunnen doen?

Nu mijn eigen creativiteitsloosheidsprobleem:
Mijn vriend gaat in mei naar Brazilië! Iets ervoor is hij jarig en hij wil graag iets om mee te nemen.
Ik heb al verzonnen dat ik hem voor iedere dag dat hij weg is een brief schrijf die hij per dag open mag maken (gelukkig gaat hij maar 14 dagen :+ )
Ook ga ik een dagboekje kopen waar ik algemeenheden inzet over Brazilië zoals alarmnummer, stopcontact info ed. degelijke en nuttige dingen. Zelf kan hij dan een verslagje maken van wat hij iedere dag heeft gedaan.
Nu wil ik ook nog echt een cadeautje voor hem kopen en het mag best wat kosten.
Hij wilde geen fotocamera of nieuwe koffer want hij vond dat hij dat soort dingen maar aan zijn ouders moest vragen. Iemand nog leuke ideetjes?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:49

Pfoeh, het eerste wat in me opkomt is een sierraad. Waar ik zelf heel erg blij mee was toen ik naar het buitenland ging was een geurtje. Dat was namelijk het enige geurtje wat ik daar gebruikt heb, en ook alleen daar, dus als ik het nu weer ruik ben ik weer helemaal terug in die stemming <3

En ik weet niet wat je onder "het mag best wat kosten" verstaat, maar anders misschien iets leuks om daar te doen? Zelf heb ik in NZ geskydived, echt ontzettend gaaf. Of als ie dat sowieso al van plan is geef je hem het volledige foto- en filmpakket erbij?

imd

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-12 22:50

Oh ik heb zelf trouwens ook een vraag: wat geef ik een van m'n beste vriendinnen die binnenkort afstudeert aan de pabo? Houdt ontzettend veel van muziek, heeft daar ook haar scriptie over geschreven. 't Is nogal een traject met hobbels geweest dus ik wil iets moois en met betekenis voor haar kopen, maar ik weet nog niks.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-12 19:23

Hier een vraag van mij:
Mijn vader is helaas afgekeurd na een herseninfarct. Nu heeft een vriend van hem hem heel erg geholpen. Met het afscheid wil hij graag een klein kado geven om hem te bedanken voor de hulp en zijn vriendschap.

Wie heeft een leuk idee? Hij houd van voetbal, auto's en hij werkt bij de politie.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:05

Ash_ schreef:
Hier een vraag van mij:
Mijn vader is helaas afgekeurd na een herseninfarct. Nu heeft een vriend van hem hem heel erg geholpen. Met het afscheid wil hij graag een klein kado geven om hem te bedanken voor de hulp en zijn vriendschap.

Wie heeft een leuk idee? Hij houd van voetbal, auto's en hij werkt bij de politie.

Iets van een ere ronde van de politie? Bereden politie ziet er altijd heel intimiderend en groots uit. Maakt veel indruk, iets met een grote boog met balonnen en dat hij en je vader daar nog een laatste keer door heen lopen en daarna lekker wat gaan drinken oid? :)
Weet het ook niet... Voorstel...

Nu ik.. Ik zit met mijn handen in het haar.. Ik word volgende week maandag 16 en word helemaal plat gebeld met wat ik wil hebben. Heb tegen iedereen gezegt dat ik dat vanavond aan iedereen bekend zal maken... En nu hoopte ik op jullie steun. :')
Help!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-12 20:33

Ikea, H&m bonnen o.i.d.? Ik heb voor mijn verjaardag een kweekkastje gekregen met potjes en kruidenzaadjes enzo, erg leik!

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 16:58

Dames (en een enkele heer),

22 April doet een van mijn oppaskindjes de communie, nu ben ik ook uitgenodigd op het feestje. Echter wordt mevrouw 26 Mei 8 jaar en jawel, dan mag ze op paardrijden, is dat even een feestje!

Nu wil ik haar één of meerdere leuke paardenboeken cadeau doen, waar ze ook daadwerkelijk iets aan heeft voor de beginnende ruiter! Waar ze kan leren over halsters, hoofdstellen, zadels, poetsen, paarden, pony's, veulens de hele mikmak. Maaaaaaaaaar nu komt ie, ik zou bijgod niet weten welke boeken ook daadwerkelijk die inhoud bevatten en hoop dat jullie me verder kunnen helpen met het noemen van leuke titels.

Names Lynn dank ik jullie al!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-12 21:22

Volgens mij heeft de Action een boek over paardrijden!

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-12 00:00

Happyhealthy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-12 21:24

Ik had even een vraagje, mijn vriendje wordt 17 donderdag en nu vroeg ik me af of het leuk is als ik hem een fotoshoot geef van mij en hem samen? Of is zoiets niet leuk om aan een jongen te geven?

Hebben jullie verder nog ideeen? dit is echt heel moeilijk..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-12 21:33

Ik ga hem een sweater cadeau doen,
een met een eigen ontwerp maar waar kan je zoiets laten maken of bestellen?

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:08

Hoi dames,

Mijn vriendin is net bevallen van haar eerste kindje en nu wil ik haar natuurlijk graag wat leuks geven.
Ik heb haar al een rompertje, shirtje en sokjes voor de kleine gegeven, maar wil haar nu graag wat voor haarzelf geven. Maar wat?
Hoop dat jullie goede ideeën hebben :D

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:09

_mexx_lady_ schreef:
Ik ga hem een sweater cadeau doen,
een met een eigen ontwerp maar waar kan je zoiets laten maken of bestellen?

http://www.sweater-ontwerpen.nl/?gclid= ... 3godayyqfw

Als je deze site niet goed vindt, kun je er nog heel wat meer vinden op Google. :) Leuk idee trouwens!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:14

_Lisanne schreef:
Hoi dames,

Mijn vriendin is net bevallen van haar eerste kindje en nu wil ik haar natuurlijk graag wat leuks geven.
Ik heb haar al een rompertje, shirtje en sokjes voor de kleine gegeven, maar wil haar nu graag wat voor haarzelf geven. Maar wat?
Hoop dat jullie goede ideeën hebben :D

Een verwenpakketje ala bodyscrub, shampoo en dat soort dingetjes :D
Waar houd ze van?? Waar kan je haar snachts wakker voor maken?? Reep chocola erbij, lekkere fles wijn erbij als ze daar van houd en je hebt zo een pakketje samengesteld voor een relaxavondje voor mams :)) Miss nog zo'n slechte romantische film erbij, zak popcorn, je aanbieden als oppas??

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 22:16

Dat is een leuk idee :)). Dacht wel aan massageolie enzo, maar vond het allemaal net niet leuk genoeg.
Maar als ik van alles wat doe & een flesje wijn zal ze zeker waarderen! Dat heeft ze al die tijd moeten missen haha!
Dankjewel!

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 07:05

Een van mn beste vriendinnen heeft haar eerste eigen huisje gekocht en krijgt 25 april de sleutel! Iemand een idee voor een leuk kado? Evt iets wat via de post kan dat ze gelijk al post krijgt die dag haha.

Ginootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:23

Ik heb weer hulp nodig! Mijn vriend & ik zijn 23 april 1,5 jaar samen! Graag zou ik wat leuks aan hem geven of wat leuks gaan doen! een budget kan ik zo even niet bedenken daar kan ik altijd wel wat op verzinnen!

Ik hoor jullie ideeen wel!