Ten einde raad. Problemen thuis *Help*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rode_kool

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:51

chickey schreef:
geen idee frost.. ze zegt ff niks meer op msn.. maar ik doe me best

Kijk, het is natuurlijk niet echt verstandig om via die kerk te bellen, maar ik neem aan dat dat nu al gedaan is Scheve mond

Sylvia

Manon 2"]
[quote="Pervinco schreef:
Cool down meisje! Wat is er mis met het feit dat Nathalie haar vriendin belt die bij haar oom in Brazilie zit? Dat is toch geen ramp. Je bent een beetje aan het overdrijven nu.

Laat Lotte gewoon even met Nathalie kletsen dan krijgen we wat meer info. Je toon is niet zo prettig ("als er wat is dan regelen jullie dat maar via mij").

Het gaat niet om Nathalie, het gaat er om dat er mensen naar Brazilie willen gaan bellen!!!

Sundancer

Mensen zeik niet zo, ik denk dat jullie ook anders reageren als je in haar schoenen stond...verplaats je eens naar haar, hoe zij zich nu zal voelen...ze zit daar niet voor haar plezier hoor....Lees het verhaal op pagina 1 dan! Boos!:(:(

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:52

leentje schreef:
Natasha, hoe zou jij je voelen als je in Lotte's plaats was, en iemand zei je dat die het een spannender verhaal vindt dan een boek? ERG respectvol *mist de kotssmiley*

Dit was Natasja niet...
maar inderdaad:Lees allemaal gewoon goed en probeer het een beetje gezellig te houden...
Ruzien is nergens voor nodig en ook helpt het lotte niet.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 23:52

OK mensen. Even time-out.

Men is nu idd echt als een kip zonder kop dingen aan het roepen en mensen te bellen. Lijkt me hoog tijd voor een adempauze. Zou me niets verbazen als er mensen zijn die zelfs nog geen avondeten hebben gehad Lachen

Er is op het moment geen nieuws, het enige dat mensen in het topic gooien zijn nog meer quotes met nog meer oneliners die steeds minder toevoegen. Een beetje zonde van iedereen zijn/haar tijd.

Dit topic gaat weer open als ik ga slapen of als er iemand nuttige, nieuwe informatie heeft waar iedereen wat aan heeft. Die info kan je naar mij PBen als je denkt dat het echt iets concreets toevoegt.

Kom allemaal weer even op adem en geef de rest van je familie even wat aandacht of laat de hond even uit Knipoog Lotte leeft nog, ze zit bij familie en haar vader vind het OK dat ze internet gebruikt. Dat lijkt me allemaal al behoorlijk positief. Relax dus even en wacht geduldig af tot er meer ontwikkelingen zijn.

Thanks.

Essie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:50

Ik wil graag 1 ding zeggen... Als Jamy weer online is laat dan niet iedereen gaan reageren, maar laat 1 iemand contact met haar hebben. Alleen op die manier kun je er achterkomen hoe ernstig de situatie is en wat er eventueel gedaan kan en moet worden...
Maak geen paniek het gaat nu goed met d'r ze heeft van zich laten horen... Ga wat rust zoeken...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:52

Is er al wat bekend van Nathalie? Die heeft haar gesproken immers.

Lydiia

Vraag ik me ook af..

Rinske

Idd, niet allemaal tegelijk.
Wel vind ik haar laatste berichtje een behoorlijke noodkreet, misschien dat we daar iets mee kunnen? Of is dat ook niet genoeg? Aangezien het IP-adres echt Braziliaans was?

Diva

yvetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:53

Nathalie is idd al een tijdje niet geweest...hoop echt dat ze nu achter info komen waar we iets mee voor haar kunnen betekenen

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:55

Mensen...

Om de 10 minuten vragen of er al nieuws is is niet echt handig. Op die manier krijgt dit topic er ieder uur weer 30 pagina's bij met nutteloze 'zooi'. Reacties als 'Ja, dat vind ik ook' of 'Ja, dat vraag ik me ook af' zijn zo mogelijk nog zinlozer Lachen

Probeer aub het slowchat gehalte van dit topic wat te reduceren en beperk je aub tot de nieuwe feiten. Dus aub geen vage aannames of nog meer vragen of er al actie ondernomen is. Als er meer bekend is dan wordt dat vrijwel meteen gemeld in dit topic... Ik ga nu iig m'n bed maar eens opzoeken en ik hoop dat ik tussen het niezen door in slaap val *snotter*

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:59

Ik heb nathalie aan foom gehad om gerust te stellen

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:00

ik bel nu met airport brazilie zowals beloofd

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:01

Doe rustig aan Sjokkemeule.

Chrystal-gek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:01

En wat zei Nathalie?
Nouja, wat zei ze over Lotte?
Heeft ze haar te pakken kunnen krijgen?

Ik hoop niet dat iemand dit een vervelend berichtje vind, is absoluut niet mijn bedoeling.

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:03

Sjokke, wat ga je bij het airport vragen? Omroepen heeft iig geen zin. Super iig dat je zo bezig bent OK dan!

Pfoe, wat een narigheid is dit zeg... Ik hoop dat het goed komt Scheve mond

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:03

Nou, dan zal ik maar even een update plaatsen namens Jacques. Hij is straks gebeld door de kerk, ze gaan contact proberen te leggen met Lotte's oom en haarzelf. Lotte zal uit EIGEN beweging, zonder al die goedbedoelde adviezen, kenbaar moeten maken dat ze terug wilt naar Nederland, hoe, en bovendien waarom. Indien dit gegronde redenen zijn neemt de kerk contact op met het ministerie.

De kerk heeft Jacques uitdrukkelijk gevraagd om hen even hun gang te laten gaan, dus dat niet Jan en alleman naar Brazilie gaat bellen oid.

Ik ga er van uit dat Nathalie contact houdt met Lotte irl. Zoals Essie ook al zegt: hou het een beetje centraal. Desnoods pb'en jullie mij of Syph (NIET Jacques).

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:06

Ok, dus de post van Lotte is op zich niet genoeg Pervinco? Dat zou wel jammer zijn. Ze moet het dus zelf tegen de kerk zeggen? Of tegen de politie ofzo? Sorry dat ik veel vraag, maar ik vind het nog wat moeilijk te bevatten Lachen

796285

Wat heb je er nu nog aan om het vliegveld te bellen? Ze is daar al een tijdje weg heb ik begrepen. En vat dit niet verkeerd op Jaques, maar wil je alsjeblieft gaan slapen? Heb je morgen weer energie om er fris tegenaan te kijken. Kom op, neem een borrel en duik je bed in

Deze PB heb ik aan Lotte gestuurt, in de hoop dat ze die ziet zodra ze weer inlogt:

Citaat:
Hoi Lotte,
Je zal vast veel PBs hebben als je even op Bokt in kan loggen. Het topic dat jij gestart heeft is 100 pagina's lang geworden en bijna onnavolgbaar, dus ik wilde dit even zeggen voordat je probeert daarin te lezen..

1) Iedereen is heel bezorgd over jou.
2) We willen heel graag serieus weten of we moeten proberen je daar weg te halen of hulp te krijgen. Voordat je "Ja!" roept moet je even goed beseffen dat daarvoor (internationale) politie en media ingelicht worden, ALS het al mogelijk is. Als je echt in de problemen zit doen we die pogingen graag, maar denk even na over de gevolgen dat dit zou kunnen hebben voor jouzelf en je familie.
3) Als je besluit het 'uit te zitten' dan moet je weten dat half bokt heel hard aan jou denkt en je alle sterkte wenst. Laat je alsjeblieft niet wijsmaken dat je slecht bent of wat dan ook. Je bent een prima meid en een goed mens. In mijn ogen heb je alleen 'negatieve energieen' als je dat zelf wilt! "Ik haat je," DAT is negatieve energie. Dus laat je alsjeblieft niet inpraten dat er iets mis met je is want dat is onzin - je doet je best, en je best is goed genoeg. Sommige dagen gaat dat beter als andere, maar je bent nooit 'slecht' totdat je bv besloten hebt dat het okay is om mensen pijn te doen. Wil je daaraan denken als je het gevoel hebt dat je vader je iets aanpraat? Je bent goed zoals je bent. Echt waar.

Ik weet niet zo goed hoe ik dit af moet sluiten. Ik hoop heel erg dat de situatie meevalt en dat je ons op de hoogte kunt houden. Sterkte!

Lievemeid

Sjokkemeule fantastisch dat je dat allemaal doet! Kusje
Ik ga nu ook maar slapen....ik hoop dat er morgen vooruitgang in zit maar dat lees ik dan wel... Lachen
Hopelijk zijn er niet teveel pagina's bij morgenvroeg... Haha!

FlairS

Gelukkig dat Lotte even heeft kunnen bokken ,al was het maar om te vertellen dat ze zich niet lekker voelt.Is er in ieder geval 1 ding dat Lotte's vader aan mij beloofd heeft wat hij waar maakt.De laatste x dat ik hem gesproken heb(dinsdag)heb ik aan hem gevraagd of hij Lotte wel wilde toestaan om te internetten.Hij zei atuurlijk,al zal het geen uren per dag gaan,want het gaat via de telefoon en dan gaat het teveel kosten.Ik ben er in ieder geval blij mee dat ze inderdaad mag reageren!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:19

Een paginaatje of tig geleden was ik wat hardop aan het denken of dit verhaal nog wel helemaal klopte. Het was dus een soort van hardop denken, omdat ik toch echt probeerde om een en ander te relativeren in de enorme hoop met informatie, interpretaties, gedachten, verwachtingen, bezorgdheid, hoop en ook zware speculatie. Het was allemaal nogal verwarrend en daarom is het juist goed om zaken van diverse kanten te bekijken. Als je niks of bijna niks zeker weet, is het handiger om helder te blijven denken.
Er is nog een ding waar ik nu op hoop en dat is dat het verblijf daar alsnog mee zal vallen voor Lotte. Ze zou op een veilige plek zitten en wie weet heeft die vader daar wel helemaal geen vloek meer te vertellen. Het kan dus gewoon zo zijn dat ze straks gewoon weer veilig thuis is, het kan.

sjokkemeule

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:21

Ok allemaal

biepp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 01:21

Oh wat geweldig dat we wat gehoord hebben van Lotte (ook al is het bericht helaas zo negatief ), en dat we nu iig weten wáár ze zit!

Valt me trouwens nog mee dat ze werkelijk mag inetten en bellen van dr vader!
had ik niet verwacht Bloos!