Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:08

zonnebloem18 schreef:
Telpeva schreef:
Mijn NC koptelefoon is gaan hemelen.

Sterkte, ik heb met mijn man de afspraak dat ik meteen een nieuwe ga halen als die van mij stuk is.

Jep, ik ga morgen dus ook naar de stad om een nieuwe te halen :')
De noise cancelling functie is kapot, in plaats van dat hij geluid minder maakt, is er aan 1 kant juist een flinke ruis die echt heel vervelend is. Dat doet gewoon zeer aan de oren, heel apart.

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:11

Omg

Ik irriteer mij eraan dat ik zo weinig tijd heb voor bokt en gewoon gemist heb dat er alweer een nieuwe topic is -O-

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:13

Polarize schreef:
paddington schreef:
Dat de bekende gele geldautomaat mijn bankpas niet terug geeft terwijl dat ding in storing schiet
tijdens mijn transactie.
Dus nu geen cash geld en geen bankpas en hun advies was vraagt u maar een nieuwe aan..
Joh helder lampje.. :')

Ohh die ken ik van toen ik nog bij de appie werkte...wij mogen natuurlijk niet bij die automaten, en zij gaan geen monteur sturen puur voor een pinpas (en één monteur heeft een keer heel leuk gezegd dat ie pinpassen vernietigd als ze ingeslikt worden, maar later had eentje die er toevallig was om m te vullen er een pinpas uitgetrokken en teruggegeven aan de klant, dus??), dus heel wat boze klanten gehad als dat ding weer eens trek kreeg in pinpassen

Dit was ook bij de appie gebeurd maar absurd dat het echt regelmatig voorkomt.
Dit las ik trouwens ook op trustpilot.

Ik heb ze bericht gestuurd wie de kosten voor de vervangende kaart gaat betalen.

De pas was serieus net 2 maanden oud.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:14

Nyaleti schreef:
Ik krijg waarschijnlijk de kans van m'n leven. Een unieke functie waarbij ik echt m'n allergrootste droom waar kan maken.
Maar de timing is gewoon ruk. Voor zoiets had ik financieel en mentaal stabieler willen zijn. En dat zet me zo erg aan het twijfelen. Wel of niet doen? Een sprong in het diepe is het sowieso en de eerste maanden gaan echt pittig zijn, ook als alles verder wel ideaal was.
Geen twijfel was ook niet goed geweest maar ik weet echt niet of het een sprong in het diepe is of dat het verdrinken wordt. Alleen zo'n kans, ga ik never nooit meer krijgen.
Uuuuuugh

Doen

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:18

Bellatrix schreef:
Nog niet goed helaas. We zijn nu in Polen. Morgen naar Auschwitz. Hopelijk is het dan beter.

Als je hem kan koelen zou ik dat nu nog proberen.

En vannacht een kussen in je knieholte.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:29

Nyaleti schreef:
Ik krijg waarschijnlijk de kans van m'n leven. Een unieke functie waarbij ik echt m'n allergrootste droom waar kan maken.
Maar de timing is gewoon ruk. Voor zoiets had ik financieel en mentaal stabieler willen zijn. En dat zet me zo erg aan het twijfelen. Wel of niet doen? Een sprong in het diepe is het sowieso en de eerste maanden gaan echt pittig zijn, ook als alles verder wel ideaal was.
Geen twijfel was ook niet goed geweest maar ik weet echt niet of het een sprong in het diepe is of dat het verdrinken wordt. Alleen zo'n kans, ga ik never nooit meer krijgen.
Uuuuuugh

Sowieso doen want een change of scenery kan ook heel veel goeds doen voor je mentale stabiliteit/gesteldheid!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:30

Siggislief schreef:
Bellatrix schreef:
Nog niet goed helaas. We zijn nu in Polen. Morgen naar Auschwitz. Hopelijk is het dan beter.

Ik weet niet of ik een extra kussen heb. We zijn nog niet in het hotel. :+

Zonnehoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 21:36

Ik erger me aan de harde windstoten. Één van mijn appelbomen is omgeknakt. :(

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 22:01

Dat er volgens weerplaza geen bliksem dichtbij is, maar ik op het moment toch echt een flinke lightshow buiten mn raam heb.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 22:04

Bellatrix schreef:
Siggislief schreef:

Ik weet niet of ik een extra kussen heb. We zijn nog niet in het hotel. :+

Badhandoek oprollen als je geen kussen hebt.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 22:35

Nyaleti dingen komen nooit op een goed moment. Als je dit niet doet zul je altijd spijt houden. Wat heb je te verliezen? Go for it!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 22:58

Ik zit in een B&B en we hebben 4 slaapplaatsen. :))

Ben moe, ga slapen.

Ik erger me alleen aan het feit dat ik al mijn pakjes drinken in de auto heb laten liggen en we hebben hier een koelkast. :')

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 23:15

Ik snap dat sommige pillen een vies smaakje hebben,
maar bij deze ging ik al bijna over mijn huig terwijl ik hem nog niet eens door had geslikt.. :r -O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 23:46

Ik dacht even de zegelwas te doen. Vergeet dat even maar. :')

Maar heb nu bijna zuivere was voor zalfjes maken. :D

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 23:47

Aan mijn (moslim)buren die nu een baby van 1 jaar hebben en als die huilt gaat moeder luidkeels 'Allah Akbar' roepen, dit hoor je door de hele flat ook al is het middernacht |(

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 23:48

Mo_86 schreef:
Nyaleti dingen komen nooit op een goed moment. Als je dit niet doet zul je altijd spijt houden. Wat heb je te verliezen? Go for it!

Financiële stabiliteit :')
Voor mezelf durf ik echt wel die stap te maken maar financieel is het gewoon eng.

Change of scenery is zeker waar!
Verder niks te verliezen.
Hooguit m'n dignity en hoop om m'n dromen waar te maken. Dan wordt het op m'n knietjes terug naar m'n ouders.
Als ik de kans krijg weet ik ook dat ik het ga doen anders heb ik heel m'n leven spijt. Maar het is wel doodeng.

M'n hoofd zit ook zo vol de afgelopen dagen dat ik ook ff niet in een lekkere flow zit.
Ik moet gaan zitten voor om vanalles uit te zoeken maar ik blokkeer er op. In plaats daarvan stond ik vanmiddag de tegels in de tuin te schrobben :Y)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-25 23:54

Nyaleti schreef:
Mo_86 schreef:

Financiële stabiliteit :')
Voor mezelf durf ik echt wel die stap te maken maar financieel is het gewoon eng.

Change of scenery is zeker waar!
Verder niks te verliezen.
Hooguit m'n dignity en hoop om m'n dromen waar te maken. Dan wordt het op m'n knietjes terug naar m'n ouders.
Als ik de kans krijg weet ik ook dat ik het ga doen anders heb ik heel m'n leven spijt. Maar het is wel doodeng.

M'n hoofd zit ook zo vol de afgelopen dagen dat ik ook ff niet in een lekkere flow zit.
Ik moet gaan zitten voor om vanalles uit te zoeken maar ik blokkeer er op. In plaats daarvan stond ik vanmiddag de tegels in de tuin te schrobben :Y)

Als persoon dat 3x de hort op is gegaan (niet zo ver, maar toch) DOEN!
Bij mij was het half om half goede ervaring en slechte ervaring, maar ik heb zo veel geleerd!
De plek waar ik als laatste was, zou ik zo naar terug gaan als het een betaalde baan was

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:37

Wat gebeurt er als het na een paar maanden niet lukt?Kan je dat financieel een beetje opvangen,Zoja,doen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 00:54

Ik zei tegen mam dat ze voor volgend jaar een fijne vakantie moest boeken voor zichzelf want ze vind het echt niet leuk om thuis te zitten en 'niks' te doen (lang verhaal). Dacht kan ze lekker aan zwembad liggen vegeteren, beetje lezen, lekker eten, mensen kijken. En wie weet een leuke babbel met iemand.
Zegt ze: ga jij dan mee?
Dus ik zeg: haha nope.
Gesprek voorbij.

Ik erger me dat ze dan gepikeerd is of lijkt en gesprek gelijk voorbij in plaats van dat ze even vraagt hoezo.. Ik kan max 4 dagen van huis voordat mn heimwee inkickt en heb niet de illusie dat ze mn man ook mee wil nemen..... Hell no.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 05:24

Dat ik ergens (bos) brand ruik maar geen 112 melding zie.
Zie ook geen vuur of rook

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 06:16

Hutcherson schreef:
Ik zei tegen mam dat ze voor volgend jaar een fijne vakantie moest boeken voor zichzelf want ze vind het echt niet leuk om thuis te zitten en 'niks' te doen (lang verhaal). Dacht kan ze lekker aan zwembad liggen vegeteren, beetje lezen, lekker eten, mensen kijken. En wie weet een leuke babbel met iemand.
Zegt ze: ga jij dan mee?
Dus ik zeg: haha nope.
Gesprek voorbij.

Ik erger me dat ze dan gepikeerd is of lijkt en gesprek gelijk voorbij in plaats van dat ze even vraagt hoezo.. Ik kan max 4 dagen van huis voordat mn heimwee inkickt en heb niet de illusie dat ze mn man ook mee wil nemen..... Hell no.

Alhoewel ik ook een keer extra erover na zou moeten denken zou ik t zeker doen. Making memories. Nu kan t nog!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:14

Weer eens een nacht gehad waardoor vampier zijn mij een prima idee lijkt.

Bloed drinken lijkt me goor maar als ik dan niet meer hoef te slapen hebben we een deal. :+

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:26

De Temu bitches zijn ook weer bezig op het forum..

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:52

Heerlijk geslapen, verweg geweest.

En dan om 5.30u klaarwakker, toch nog geprobeerd tot 6u te slapen.

Nu iets high van de pijnstillers.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 08:55

Ik had net een telefoontje van een Nederlandse klant en ik kon echt niet uit mijn woorden komen. Zo irritant 8)7
Zal wel door de Deense les komen..