Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:09

Kookaburra schreef:
Ik kwam met mijn handpalm vol in een cactus -O-

Auw! #)

Mijn vader ging een keer een plank aan mijn muur beter vastschroeven, ik vroeg nog of de spullen er niet af moesten.. Nee, niet nodig. Terwijl hij bezig is klapt die plank van de muur en automatisch vangt mijn vader op wat er op stond..

Gelukkig kon hij voorkomen dat mijn geliefde cactus op de grond viel :')

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:09

O neen, die heeft hij gevangen? Ik voel de pijn _O-

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:18

Polarize schreef:
Ik ga morgen naar een concert en ik neem mee...genoeg spullen om warm te blijven dat ik waarschijnlijk 2 kluisjes nodig ga hebben :')
Winterjas, sjaal, muts, handwarmers...ik wil per sé vooraan, dus ik ben een paar uur van tevoren al bij de zaal en wil echt niet bevriezen daar

Waar ga je heen?
Haal zo'n EHBO warmtedeken! Voor een paar euro bij de DA geloof ik en in een ehbo kit bij de Action.
Ziet er stom uit maar als je dan warm blijft..

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:24

Kookaburra schreef:
O neen, die heeft hij gevangen? Ik voel de pijn _O-

Ja, hij ving hem vol in de stekels op := Was zo'n wollige met kleine stekels, het was net een hond die een stekelvarken te pakken had gehad .

Als ik er aan terugdenk moet ik altijd lachen :o :')

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:55

Nyaleti schreef:
Polarize schreef:
Ik ga morgen naar een concert en ik neem mee...genoeg spullen om warm te blijven dat ik waarschijnlijk 2 kluisjes nodig ga hebben :')
Winterjas, sjaal, muts, handwarmers...ik wil per sé vooraan, dus ik ben een paar uur van tevoren al bij de zaal en wil echt niet bevriezen daar

Waar ga je heen?
Haal zo'n EHBO warmtedeken! Voor een paar euro bij de DA geloof ik en in een ehbo kit bij de Action.
Ziet er stom uit maar als je dan warm blijft..

Hele kleine zaal, P60 in Amstelveen en het is niet eens uitverkocht haha

Oeh ik zal eens kijken! Heb morgenochtend geen tijd meer, maar weet toevallig dat er bij P60 een winkelcentrum in de buurt zit.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 00:23

Mijzelf vreselijk in de vingers gesneden met de belastingdienst :+

Ik kom er nu pas achter na dik 1,5 jaar dat mijn toen destijds tweede baan nog wordt meegeteld bij de inkomstenbelasting. Ik betaald dus al nu een aantal keer onnodig belasting terug.

Ik voel mij soms zo'n banketstaaf. Gelijk maandag de boel regelen.
Gelukkig gaat het met terugwerkende kracht maar alsnog, hoezo weet ik dit gewoon niet.

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 01:02

De tiktokban in amerika. Ik ga een aantal creators echt missen :(

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 01:03

Daphne__ schreef:
Kookaburra schreef:
Ik kwam met mijn handpalm vol in een cactus -O-

Auw! #)

Mijn vader ging een keer een plank aan mijn muur beter vastschroeven, ik vroeg nog of de spullen er niet af moesten.. Nee, niet nodig. Terwijl hij bezig is klapt die plank van de muur en automatisch vangt mijn vader op wat er op stond..

Is dat zo'n type die ook nooit de weg wil vragen? :')

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 01:38

Dat de pijn in mijn rug nu echt flink begin te worden. Staan of lopen zijn regelmatig gemene steken en rug begin nu steeds meer bij de simpele dingen te kraken.

Daphne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 02:03

imaudy schreef:
Daphne__ schreef:

Auw! #)

Is dat zo'n type die ook nooit de weg wil vragen? :')

Absoluut! :+ Oude stratenmaker/grondwerker, zo dwars als wat..

Hij heeft ook een wandje geplaatst op zolder, dat ding staat zó scheef, dat is gewoon knap. Toen ik hem daar voorzichtig op wees, zei hij dat het huis scheef is :')

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 09:40

@Polarize:
P60 is in het stadshart van Amstelveen. Loop het plein over en je kan shoppen tot je een ons weegt. Roltrap naar beneden = naar de AH.

Ze hebben overigens grote lockers daar. Regelen bij de kassa (meteen rechts in de gang als je binnenkomt).

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 10:15

Yess ik ben eerder bij P60 geweest. Toen stond ik oog in oog met de groep waar ik heen ging toen we binnen kwamen, ze hadden van tevoren een meet en greet event gehad en om een of andere leden liet de beveiliging ons ook nog snel naar binnen om ze te ontmoeten. Dus alleen maar goeie ervaringen :D

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 11:10

Dat het 10 uur is betekend niet dat ik dan meteen op jouw muziek zit te wachten…. Aak bovenbuurman. Het is constant 1 deun van gitaar. Hij kan geen moment stil zijn, maar die gitaar overstemd alles.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 11:17

Mijn lesklant is mij vergeten :') Gelukkig vandaag bij mijn thuis afgesproken dus ik zit warm binnen maar ik ga zo even bellen. Ga zo maar wat in de tuin doen dan denk ik

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 11:39

Geluk bij een ongeluk...ben een half uur langer onderweg naar Amstelveen door een defecte bovenleiding, maar omdat ik nu over Utrecht ga stap ik in dezelfde trein als de vriendin die ik eigenlijk pas bij P60 zou ontmoeten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 12:50

xSagan schreef:
Dat het 10 uur is betekend niet dat ik dan meteen op jouw muziek zit te wachten…. Aak bovenbuurman. Het is constant 1 deun van gitaar. Hij kan geen moment stil zijn, maar die gitaar overstemd alles.

Ik snap niet waarom die beste man geen koptelefoon op heeft...

Ik hou altijd enorm rekening met mijn buren als ik gitaar ga spelen. Standaard met koptelefoon.

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 12:58

het jaar begint goed. Eerst de geiser in de stal kapot, niet meer te krijgen, dus nu staat er voor nood een gigantische elektrische boiler.
En dan gisteren de verreiker kapot, monteur is de hele avond bezig geweest (dus helaas geen avondje uit naar de toneeluitvoering wat in de planning stond), en het is niet gelukt om te repareren. Dus voor vandaag een buurman gevraagd om te helpen met voerladen. noaberschap :) werkt nog gelukkig.
Hopelijk is het probleem snel opgelost of krijgen we morgen in ieder geval een vervangende verreiker.

Het jaar begint dus helaas weer duur. :(

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 12:59

Zebrastreep schreef:
xSagan schreef:

Ik hou altijd enorm rekening met mijn buren als ik gitaar ga spelen. Standaard met koptelefoon.

Mijn vriend speelt gitaar en niet alles klinkt goed op een koptelefoon. Hij neemt alles wel op via een koptelefoon maar de koptelefoon die hij nu heeft is niet zo fijn met spelen daarom speelt ie ook wel eens zonder.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 13:04

Dat kan het geluid wel behoorlijk verpesten met een slechte koptelefoon. Ik heb vorig jaar geïnvesteerd in een goede koptelefoon en versterker. Was een rib uit mijn lijf maar bij elkaar was het geluid zoveel verbeterd. Levert wel meer plezier op.

Sennheiser verkoopt goede koptelefoons speciaal voor muzikanten. Ben er erg tevreden over. Zitten ook nog eens lekker.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 13:36

Weet weer waarom ik zelf geen peper in huis heb. Oude kruiden opruimen bij mijn oom.

Straks even kijken hoe of wat met de prullenbak op het balkon die bomvol zit. :=

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 14:30

Uitgeslapen tot 10.30u, en nu nog moe zijn..

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 15:21

Dat ze altijd zo laat doorgeven als ik iets moet bestellen of halen voor mijn vader in het verzorgingshuis. Stuur gewoon even een berichtje als je het laatste mesje op het scheerapparaat zet, niet als het laatste mesje zo bot is dat scheren pijn doet.... Ik vraag dat zo vaak, laat het tijdig weten.... Ik ga echt niet weer op zondagmiddag winkels af, ik wil dat gewoon online bestellen en daar laten leveren.

Kijk in noodgevallen (vermoeden schurft bijvoorbeeld) wil ik best in haast de stad in. Maar dit is gewoon slecht vooruit kijken.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 15:30

En weer last van mijn oor. Zucht!

xSagan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 15:32

Zebrastreep schreef:
xSagan schreef:

Hij is daarin heel erg eigenwijs, ik heb hem in het verleden daarop vreselijk veel aangesproken en hij bleef maar doorgaan. Ziet het gewoon echt niet dat een ander daar oprecht last van kan hebben. We hebben hem nu zo ver dat hij dus voor 10 uur ‘s ochtends en na 10 uur ‘s avonds geen muziek meer speelt, maar daardoor is mijn eigen durf om mijn gitaar weer op te pakken weggeebt.

Je mag van mij overdag best muziek draaien hoor, daar niet van, maar ik Wil niet de persoon zijn die constant met de koptelefoon op moet voor beetje rust. Ik ben meer van geven en nemen, meer aan elkaar denken. Gewoon 1 moment op de dag en daarna hij idd koptelefoon. Zelfs dat doet hij niet.

Wil jij niet ruilen met hem trouwens? xD

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-25 17:07

Witte kleur borduren.
Je ziet nauwelijks dat je iets hebt gedaan -O-