oh, Dierenfan, dat is zeker stom, een understatement. Stom, de S van mijn magic toetsenbord doet raar, af en toe weigert hij dienst. En heb hem nog geen 2 jaar, maar volgens Apple is de garantietermijn al verstreken…
purny
Geplaatst: Gisteren, 08:39
Little_Gift schreef:
Stom dat je twijfelt omdat je niet wil twijfelen en gewoon wil doen of stom omdat je twijfelt maar het eigenlijk beter niet doet?
Ben bloemen aan het bestellen. Wat moet ik nou in godsnaam op een afscheidskaartje zetten. (Het betreft een zakenrelatie).
"Rust zacht, S." En dan de naam van ons bedrijf? Zo simpel?
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: Gisteren, 12:58
dierenfan schreef:
Stom dat mijn hond geen zware ontsteking heeft maar vol kanker zit. Woensdag moeten we hem laten inslapen. Nog maar 8,5 jaar
Ah nee... Wat ontzettend verdrietig, sterkte!
thequeensmum
Geplaatst: Gisteren, 16:50
rien10 schreef:
Ben bloemen aan het bestellen. Wat moet ik nou in godsnaam op een afscheidskaartje zetten. (Het betreft een zakenrelatie).
Een laatste groet, of Rust in vrede
Shenavallie
Geplaatst: Gisteren, 21:52
dierenfan schreef:
Stom dat mijn hond geen zware ontsteking heeft maar vol kanker zit. Woensdag moeten we hem laten inslapen. Nog maar 8,5 jaar
Arm dier... dat is verschrikkelijk. Heel veel sterkte met het verwerken van dit bericht en uiteraard ook alvast heel veel sterkte voor komende woensdag.
rien10
Geplaatst: Gisteren, 22:05
thequeensmum schreef:
rien10 schreef: