luuntje schreef:Hutcherson hoe gaat het met je man en met jou?
IJsvogels zijn zo gaaf. Bij ons in de buurt broedt een paartje.
Op vakantie is fijn, verstandskiezen eruit ook. Goede kaasboer is ook prettig.
Straks nieuwe eettafel en stoelen kopen/bestellen.
Huidige set is stuk. Mag wel na ruim 15 jaaren tweedehands aangekocht.
Lief dat je het vraagt!
Inmiddels twee spoedoperaties erop zitten in 1,5 week. twee infecties gehad en het personeel van het ziekenhuis kwam de hoek om zeilen toen we weer daar waren voor opname en operatie met de quote: 'het zal toch niet waar zijn?' dat we er alweer waren. Ze hadden mn man zn naam gezien in t systeem. Maar deden echt allemaal ontzettend hun best voor hem. Zulke lieve mensen.
Uiteindelijk na operatie van woensdagavond met de arts geregeld dattie thuis mocht slapen en dan zou ik hem de volgende ochtend weer afleveren in het ziekenhuis. Hij was me zo dankbaar
(was een meneer op de kamer met een canule die echt veel herrie maakte dus slapen op die kamer ging hem niet worden).
Volgende ochtend weer terug en hij voelde zich zoveel beter na de operatie. De meneer met de canule vertelde de dokter dat hij zo graag met iemand wilde kletsen en hij lag er al 3 weken. Zn vrouw kwam af en toe maar kon alleen praten via zn tablet. Dus mijn man zat lekker met hem te babbelen tot hij ontslag kreeg en we naar huis mochten. De verpleegkundigen riepen allemaal: denk eraan he, niet meer terugkomen! 
Het zijn pittige weken maar alles is goed uit de onderzoeken gekomen. De infecties zijn weg. Volgende week terug om de drain eruit te halen. En hopelijk is alles voldoende hersteld voor onze bruiloft dat ook hij een zorgeloze dag heeft. We trouwen 19 sept.