Schuur_ schreef:Net mijn chihuahua laten inslapen. Hij had al wat langer medische problemen maar vorige week op het ijs uitgegleden en liep sinds donderdag op 3 poten.
Toch eens laten kijken bij de DA en tja, beide knieschijven zijn permanent geluxeerd, artrose in de heupen etc etc. Opereren is geen optie en de andere optie was librella injecties tot dat,nu ja, tot die nog meer op was a 50 euro in de maand.
Dus ter plekke de keuze gemaakt om hem in te slapen want pijnvrij/comfortabel leven zonder allerlei chemische toestanden zat er niet meer in en het doet me pijn om te zien hoe hij vaak mee wilt met de rest en het gewoon niet kan.
Mijn ergernis: ik blijf me steeds afvragen of ik niet te snel heb gekozen maar er zat gewoon geen verbetering meer in, enkel verlenging van het leven en voor wie doe je dat? Dierenarts was wel heel begripvol en aardig. Mooie doos meegekregen zodat de andere 2 honden hier nog afscheid kunnen nemen en dadelijk komt een goede vriend om hem samen te begraven. Het is klaar lieve Wolf.
Zo te lezen heb je de juiste keuze gemaakt, hoe moeilijk het ook is.Dit is iets wat ik ooit hoorde van een DA op tv en wat me altijd is bijgebleven: ze weten niet wanneer het te vroeg is, maar wel wanneer het te laat is.
Sterkte, en als buitenstaander zeg ik: hier hoef je niet over te twijfelen!
heel veel sterkte!! Het klinkt mij ook als de juiste beslissing. Het blijft ook altijd moeilijk en ik snap je twijfel compleet, maar is echt niet nodig.

Hij kwam net wel sorry zeggen, hij wist niet dat je dat niet allemaal samen mag gebruiken..
.

.....
. Echt zo'n takkenarcist die haar levensvreugde haalt uit het teren op de ellende van studenten nadat ze zelf gekleineerd heeft. )
Als het mijn kipjes zouden zijn dan zou ik de boel zsm rat en muis dicht maken. Vogelgriep is nog steeds een ding, andere diersoorten kunnen het oppikken, bij zich dragen en verspreiden zonder dat ze er zelf ziek van worden. Als je van plan bent kipjes te blijven houden, nu maar ook de komende jaren, dan zou ik investeren in het verbeteren van het hok zodat knagers er niet meer bij kunnen.