Schuur_ schreef:Net mijn chihuahua laten inslapen. Hij had al wat langer medische problemen maar vorige week op het ijs uitgegleden en liep sinds donderdag op 3 poten.
Toch eens laten kijken bij de DA en tja, beide knieschijven zijn permanent geluxeerd, artrose in de heupen etc etc. Opereren is geen optie en de andere optie was librella injecties tot dat,nu ja, tot die nog meer op was a 50 euro in de maand.
Dus ter plekke de keuze gemaakt om hem in te slapen want pijnvrij/comfortabel leven zonder allerlei chemische toestanden zat er niet meer in en het doet me pijn om te zien hoe hij vaak mee wilt met de rest en het gewoon niet kan.
Mijn ergernis: ik blijf me steeds afvragen of ik niet te snel heb gekozen maar er zat gewoon geen verbetering meer in, enkel verlenging van het leven en voor wie doe je dat? Dierenarts was wel heel begripvol en aardig. Mooie doos meegekregen zodat de andere 2 honden hier nog afscheid kunnen nemen en dadelijk komt een goede vriend om hem samen te begraven. Het is klaar lieve Wolf.

Dit is iets wat ik ooit hoorde van een DA op tv en wat me altijd is bijgebleven: ze weten niet wanneer het te vroeg is, maar wel wanneer het te laat is.
Sterkte, en als buitenstaander zeg ik: hier hoef je niet over te twijfelen!