Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:chanicha schreef:Ik haat Maan, echt, vanaf het begin is het zo’n aandachtvragende slet sorry die zichzelf helemaal geweldig vindt![]()
Ik ben fan van Waylon maar als hij dit gedaan heeft is het echt een banketstaaf
Jezus, doe even normaal johwat heeft Maan jou ooit aangedaan?
chanicha schreef:Heeft niets met intelligentie te maken Urbanus maar met gevoel en dat hebben sommige mensen
Kaplaars schreef:Nou, dan zal ik er maar een ouderwetse biecht in gooien:
Ik heb net per ongeluk een pot speculoospasta gejat bij de AH. Met de kinderen erbij!! Over het goede voorbeeld geven gesproken![]()
Ik hoop zó dat de politie niet via bokt mijn ip adres kan achterhalen om mij in het gevang te stoppen :=
Biscuitje schreef:Ik heb tijdens mijn middelbare school tijd best vaak gespiekt. Formules met wiskunde, maar ook hele vooraf uitgeschreven stukken tekst met boektoetsen (Engels en Duits). Maar diploma is inmiddels al 4 jaar binnen, dus tjaaa.
Biscuitje schreef:Ik heb tijdens mijn middelbare school tijd best vaak gespiekt. Formules met wiskunde, maar ook hele vooraf uitgeschreven stukken tekst met boektoetsen (Engels en Duits). Maar diploma is inmiddels al 4 jaar binnen, dus tjaaa.![]()
Ik vind mensen die hun leefstijl heel erg direct aan je opdringen echt vervelend. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving gehad die vegan zijn, maar het dan nodig vinden om een heel debat met je te houden. Laat mij gewoon in alle rust wel mijn kwark, kaas en vlees eten?
Ik ben zelf trouwens net zo erg, want ik doe CrossFit en zit aan iedereen (die het wil horen) te vertellen hoe leuk het is!
verootjoo schreef:Crossfit is de hel. Maar goed, ik vind alle sporten verschrikkelijk stom en ik haat het gevoel van uitputting wat je hebt na het sporten. Ik krijg er geen energie van en word er ook niet gelukkig van zoals beweerd wordt.
Wat dan ook gelijk mijn biecht is, want ik ben fysiotherapeut dus probeer iedereen te motiveren tot meer bewegen.
En doordat ik het geluk heb om aanleg te hebben voor een slank lichaam (iets anders dan aanleg kan het niet zijn want ik vreet me het ongans terwijl ik op de bank series kijk) denkt iedereen dat ik sportief ben en heel gezond leef
verootjoo schreef:Crossfit is de hel. Maar goed, ik vind alle sporten verschrikkelijk stom en ik haat het gevoel van uitputting wat je hebt na het sporten. Ik krijg er geen energie van en word er ook niet gelukkig van zoals beweerd wordt.
Wat dan ook gelijk mijn biecht is, want ik ben fysiotherapeut dus probeer iedereen te motiveren tot meer bewegen.
En doordat ik het geluk heb om aanleg te hebben voor een slank lichaam (iets anders dan aanleg kan het niet zijn want ik vreet me het ongans terwijl ik op de bank series kijk) denkt iedereen dat ik sportief ben en heel gezond leef
Suliko schreef:Heb ervoor gezorgd dat mijn moeder niet één, maar twee honden heeft geadopteerd.Kleine frummelding mocht ook mee.
![]()
[ [url=m/ZNNCp1.jpg]Afbeelding[/url] ]