Wat heb jij vandaag op te biechten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Wat heb jij vandaag op te biechten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:00

Ja die met als hobby diamond painting. :')

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:01

Juistem :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:03

Mijn biecht is dat ik mijn gillende hamster fantastisch vindt. Dat beest is zo hypocriet. Als ik hem kom voeren of in mijn kantoortje kom begint hij te gillen. Maar net ging ik bij hem op de grond zitten en toen kwam hij rustig aan het glas snuffelen vanuit zijn zandbak. Ik vind hem stiekem mijn leukste hamster (van de 3). O:)

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:21

Urbanus schreef:
chanicha schreef:
Ik haat Maan, echt, vanaf het begin is het zo’n aandachtvragende slet sorry die zichzelf helemaal geweldig vindt :r
Ik ben fan van Waylon maar als hij dit gedaan heeft is het echt een banketstaaf ~~}>

Jezus, doe even normaal joh :') wat heeft Maan jou ooit aangedaan?

Gewoon wat ik zeg, zij doet alles om maar op tv te komen en dat ubervrolijke gedoe van haar -O-

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:23

Ik vind Maan een rare naam. Maar verder lijkt ze me wel een geinig mens :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 10:29

chanicha schreef:
Gewoon wat ik zeg, zij doet alles om maar op tv te komen en dat ubervrolijke gedoe van haar -O-

Ik vind zo'n opmerking dan echt niet getuigen van intelligentie.

Ze is ubervrolijk en dus een slet. Houd toch op joh. :')

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:32

Heeft niets met intelligentie te maken Urbanus maar met gevoel en dat hebben sommige mensen :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:33

chanicha schreef:
Heeft niets met intelligentie te maken Urbanus maar met gevoel en dat hebben sommige mensen :')

Ik vind jouw opmerkingen anders behoorlijk gevoelloos

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:33

Nou, dan zal ik er maar een ouderwetse biecht in gooien:
Ik heb net per ongeluk een pot speculoospasta gejat bij de AH. Met de kinderen erbij!! Over het goede voorbeeld geven gesproken :')

Ik hoop zó dat de politie niet via bokt mijn ip adres kan achterhalen om mij in het gevang te stoppen :=

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:37

chanicha schreef:

En daar ben jij er niet een van :')

Kom op zeg, omdat mensen graag van zingen hun werk willen maken en graag op tv komen en daarin enthousiast en vrolijk zijn, en omdat ze met meerdere mensen naar bed is geweest haat je haar :?

Is dat niet wat overdreven voor iemand die je niet eens IRL kent? :=

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:37

Niobe schreef:
chanicha schreef:

Ik vind jouw opmerkingen anders behoorlijk gevoelloos

_O-

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:38

Kaplaars schreef:
Nou, dan zal ik er maar een ouderwetse biecht in gooien:
Ik heb net per ongeluk een pot speculoospasta gejat bij de AH. Met de kinderen erbij!! Over het goede voorbeeld geven gesproken :')

Ik hoop zó dat de politie niet via bokt mijn ip adres kan achterhalen om mij in het gevang te stoppen :=

Nooooo how could u _O-

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 10:45

chanicha schreef:
_O-

Ja, zo kun je ook reageren.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:54

Ja omdat het lachwekkend is, ik reageer op jou en gelijk komt Niobe ook haar bijdrage leveren :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:56

chanicha schreef:
Ja omdat het lachwekkend is, ik reageer op jou en gelijk komt Niobe ook haar bijdrage leveren :')

Klopt, ik ben Urbanus dr slet en heb verder helemaal niet over de opmerkingen over Maan gereageerd

Biscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 10:57

Ik heb tijdens mijn middelbare school tijd best vaak gespiekt. Formules met wiskunde, maar ook hele vooraf uitgeschreven stukken tekst met boektoetsen (Engels en Duits). Maar diploma is inmiddels al 4 jaar binnen, dus tjaaa. O:)

Ik vind mensen die hun leefstijl heel erg direct aan je opdringen echt vervelend. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving gehad die vegan zijn, maar het dan nodig vinden om een heel debat met je te houden. Laat mij gewoon in alle rust wel mijn kwark, kaas en vlees eten?
Ik ben zelf trouwens net zo erg, want ik doe CrossFit en zit aan iedereen (die het wil horen) te vertellen hoe leuk het is! :Y)

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:02

Biscuitje schreef:
Ik heb tijdens mijn middelbare school tijd best vaak gespiekt. Formules met wiskunde, maar ook hele vooraf uitgeschreven stukken tekst met boektoetsen (Engels en Duits). Maar diploma is inmiddels al 4 jaar binnen, dus tjaaa. O:)

Dit had ik nog gedaan bij mijn examen die ik laatst had O:)
Als resultaat een 7,1 en eigenlijk definitief over!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-22 11:05

Biscuitje schreef:

Ik vind mensen die hun leefstijl heel erg direct aan je opdringen echt vervelend. Ik heb meerdere mensen in mijn omgeving gehad die vegan zijn, maar het dan nodig vinden om een heel debat met je te houden. Laat mij gewoon in alle rust wel mijn kwark, kaas en vlees eten?
Ik ben zelf trouwens net zo erg, want ik doe CrossFit en zit aan iedereen (die het wil horen) te vertellen hoe leuk het is! :Y)

:= is het echt leuk? Ik ben het aan het overwegen!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:18

Heb ervoor gezorgd dat mijn moeder niet één, maar twee honden heeft geadopteerd. O:) Kleine frummelding mocht ook mee. :D

Afbeelding

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:19

Crossfit is de hel. Maar goed, ik vind alle sporten verschrikkelijk stom en ik haat het gevoel van uitputting wat je hebt na het sporten. Ik krijg er geen energie van en word er ook niet gelukkig van zoals beweerd wordt.

Wat dan ook gelijk mijn biecht is, want ik ben fysiotherapeut dus probeer iedereen te motiveren tot meer bewegen.
En doordat ik het geluk heb om aanleg te hebben voor een slank lichaam (iets anders dan aanleg kan het niet zijn want ik vreet me het ongans terwijl ik op de bank series kijk) denkt iedereen dat ik sportief ben en heel gezond leef :')
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 18-06-22 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:19

Suliko schreef:
Heb ervoor gezorgd dat mijn moeder niet één, maar twee honden heeft geadopteerd. O:) Kleine frummelding mocht ook mee. :D

[ [url=m/ZNNCp1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Och wat leuk <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:26

verootjoo schreef:
Crossfit is de hel. Maar goed, ik vind alle sporten verschrikkelijk stom en ik haat het gevoel van uitputting wat je hebt na het sporten. Ik krijg er geen energie van en word er ook niet gelukkig van zoals beweerd wordt.

Wat dan ook gelijk mijn biecht is, want ik ben fysiotherapeut dus probeer iedereen te motiveren tot meer bewegen.
En doordat ik het geluk heb om aanleg te hebben voor een slank lichaam (iets anders dan aanleg kan het niet zijn want ik vreet me het ongans terwijl ik op de bank series kijk) denkt iedereen dat ik sportief ben en heel gezond leef :')

Mensen vinden mij altijd heel raar als ik zeg dat ik er dus ook absoluut niet gelukkig van word. Ik sport wel, maar dat is omdat het echt nodig is voor lijf, maar ik haat het en krijg er echt geen fijn gevoel van. Moe en chagrijnig wel.

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:27

verootjoo schreef:

Ik ben jaloers! Ik hoef alleen maar langs een Jamin te lopen, even diep adem te halen en ik heb er alweer 2 kilo aan zitten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:36

Haha daphara zoiets ja.
Maar elk pondje komt door het mondje en slanke mensen doen er altijd heel veel aan. Anders waren ze ook dik, leer ik op bokt altijd :j

Heerlijk. Vroeger had ik dat ook. Alles eten en slank. Helaas niet meer.
Suliko schreef:

[ [url=m/ZNNCp1.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat een schatjes.
Vooral die kleine.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-22 11:38

Op zijn minst inderdaad Daphara

Ik vond bodypump altijd heel erg leuk, mis dat echt.

Ik heb tientallen paren schoenen en geen 1 past om mijn dikke voet heen, dus nu moet ik noodgedwongen nieuwe schoenen halen en goh wat is dat toch vervelend...

Een paar passen wel om mijn voet heen, maar drukken op de pijnlijke plekken, dus ik heb mijn man verteld dat ze passen en ik vind dat het waar is als ze pijn doen :')