Deze twee wou ik jullie niet onthouden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
idinn schreef:Voor degene die gesteriliseerd zijn.. die eerste afspraak met de HA. Heb je toen een afspraak gemaakt om het over je anticonceptie te hebben of botweg gezegd een afspraak te willen voor een doorverwijzing voor sterilisatie?
Laurora schreef:Ik lees het stripboek "dan maak je maar zin" van Barbara Stok.
Deze twee wou ik jullie niet onthouden
[ [url=m/h5nRJ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9DpyAk.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Laurora schreef:Ik word nog gewoon ongesteld (verwijderde eileiders) maar merk wel dat mijn cyclus veranderd is (hier over moet ik nog contact opnemen met mijn gyn)
Je kunt overleggen of je een ablatie kunt krijgen, daarbij worden de slijmvliezen in je baarmoeder weggebrand. Schijnt niet heel veel pijnlijker te zijn dan de rest van de operatie, zelf heb ik er voor gekozen om dat niet te doen omdat ik geen hele heftige ongesteldheden heb en bovendien elke ongesteldheid een extra reassurance is dat ik niet zwanger ben
Dat is ook met de Novasure methode.
Ongesteld zijn is toch niet meer of minder dan het afvoeren van opgebouwd slijmvlies uit de baarmoeder. Als dat slijmvlies er niet meer zit, is er niks om af te voeren.
Captain schreef:Ik zou het ze niet aanbevelen.
c_alsemgeest schreef:Gewoon alles voor hun beteuterde neusjes wegkapen en zelf opeten.Gewoon duidelijk zijn vanaf het begin
Dat helpt en de meeste mensen (in mijn omgeving) begrijpen het ook echt als ik het uitleg. Dus dat is wel fijn.
Samen met mijn neefje en nichtje paaseieren zoeken bij mijn schoonouders is echt het hoogst haalbare voor mij.
Omdat 1 mijn neefje en nichtje echt heel relaxed zijn in gedrag en hoe ze opgevoed zijn. En 2 omdat ik zelf paaseieren zoeken nog steeds leuk vind
maaikemuis schreef:Captain schreef:Ik zou het ze niet aanbevelen.
Wait what? Jouw collega's proberen jou te charteren om op te komen passen?Ik dacht dat alleen familie (mijn familie wel te verstaan) dat probeerde, maar van collega's vind ik dat wel heel erg bijzonder.
Mijn broertje had ook die neiging, om steeds maar weer te vragen of voor te stellen of/dat ik kwam oppassen of de kinderen bij mij mocht logeren. Uiteindelijk kwam de vraag wat de voorwaarden zouden zijn dat ze langs mochten komen.
"ze moeten zelfstandig kunnen eten, zonder knoeien kunnen drinken, zelf hun rommel op kunnen rapen, het toilet goed kunnen gebruiken, zonder zeuren naar bed gaan, mijn niet wakker maken voor 8 uur, ze moeten 10 kilometer zonder zeuren kunnen wandelen, niets aanraken, eten kunnen helpen koken en kunnen helpen opruimen"
Vol verbazing/afschuw kwam hij tot de conclusie dat ik het over een 15 jarige had. Nu lijkt mij dat een prima uitgangspunt aangezien ik niet denk dat een 15 jarige nog wil logeren bij zijn tante in Almere
xPabloBokt schreef: