[18+] Bijzonder luguber deel 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 10:54

meganvr schreef:
Nu we het toch over Jeffrey Dahmer hebben…

Er staan foto’s van polaroids op internet. Erg luguber zullen we maar zeggen :')

Heftige foto’s!
https://www.thecrimemag.com/a-graphic-l ... er-drawer/

Wowzes hier was ik niet helemaal op voorbereid :') na foto drie maar gestaakt.

sureido

Re: [18+] Bijzonder luguber deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:13

De derde is wel de heftigste vind ik. Dat is toch die ribben kast?

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:17

Bizar en toch ook fascinerend hoe een mens zich zo kan ontwikkelen.

sureido schreef:
De derde is wel de heftigste vind ik. Dat is toch die ribben kast?

Ja, die heeft hij vakkundig leeggehaald.

Ik zou trouwens nog laten weten hoe het met mijn merrie en haar wond gaat. Ik heb er een topic van gemaakt. Alle 'nare' foto's staan in een spoiler dus als je wel wilt weten hoe het met haar gaat maar niet de grafische details hoeft te zien, kan dat gewoon ;)
[VVDD] Als je de schrik van je leven krijgt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 11:48

Oh netjes zeg!

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:17

Ellen_ov schreef:
meganvr schreef:
Nu we het toch over Jeffrey Dahmer hebben…

Er staan foto’s van polaroids op internet. Erg luguber zullen we maar zeggen :')

Heftige foto’s!
https://www.thecrimemag.com/a-graphic-l ... er-drawer/

Wowzes hier was ik niet helemaal op voorbereid :') na foto drie maar gestaakt.

Hele heftige foto’s… ook die een soort bruggetje maken met hun lichaam, die hebben gewoon geen hoofd meer?

Vind het wel erg voor nabestaande van de slachtoffers dat zulke foto’s online staan.

Ellen_ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 12:51

Als ik klaar ben met ‘sins of our mother ‘ eens beginnen met dahmer. Bizar verhaal ook weer, dat dahmer het zolang heeft kunnen voortzetten.

rowindie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 14:38

Ik zat ook al te kijken maar volgens mij hebben die inderdaad geen hoofd meer… Wat een psycho die vent joh

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 15:41

Ik vind de serie wel echt interessant!!
Het is wel triest dat politiemannen niks deden.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 16:47

Suliko schreef:
Hele heftige foto’s… ook die een soort bruggetje maken met hun lichaam, die hebben gewoon geen hoofd meer?

Vind het wel erg voor nabestaande van de slachtoffers dat zulke foto’s online staan.

Kan ook niet goed zien of het hoofd er nu af is of niet.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 16:51

Zie ik het niet helemaal goed? Ik zie alleen een los hoofd op één van de foto's, maar niet dat het er bij 'de brug' af is. Linksom of rechtsom is het gewoon erg dat iemand psychisch zo doorgeslagen is.

ista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 17:00

Dan zou er een gat in het matras moeten zitten, waar het hoofd in is gestoken...

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 19:45

Ik ga nog een keer kijken. :o

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 19:56

Er zit geen hoofd meer aan. Hij steunt op zijn nek. Het hoofd ligt ergens anders.

Noppes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:05

Volgens mij zit het hoofd er nog wel aan. Maar is de nek compleet dubbelgevouwen

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:36

Ik ben nu net over de helft, een erg heftige serie, maar damn wat is ie goed gemaakt en steekt ie mooi in elkaar :)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:40

Ik vind die acteur echt briljant

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:51

Niobe schreef:
Bizar, speelt ook een hele goede rol in Pose, net als Tony, ook een heel erg goede serie, niet luguber, maar vandaag de dag wel moeilijk voor te stellen.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 20:56

Pose is ook een mooie serie inderdaad!
Ik vind de acteur ook echt goed, ik krijg er ook echt een ongemakkelijk gevoel van. Puur door lichaamshouding etc etc

Equikitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:18

Oef, de polaroids inderdaad. Ik zat wel even met grote ogen te kijken toen ze gewoon de 100% echte polaroids in de eerste aflevering van de serie kort in beeld hadden, toen de agent door het nachtkastje zat te woelen.

“These are for real!”

Nou, zeg dat wel ja… letterlijk. :=

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 22:47

Ailill schreef:
Niobe schreef:
Bizar, speelt ook een hele goede rol in Pose, net als Tony, ook een heel erg goede serie, niet luguber, maar vandaag de dag wel moeilijk voor te stellen.

Oh ja die wilde ik ook nog een keer kijken! Thanks voor de reminder.

Ik moest trouwens wel lachen toen ik zag dat radicale (amerikaanse) christenen de serie van Dahmer gebruiken als argument: "dIt iS wAt eR gEbEuRt aLs jE aThEisT bEnT"

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-22 23:04

Equikitt schreef:
Oef, de polaroids inderdaad. Ik zat wel even met grote ogen te kijken toen ze gewoon de 100% echte polaroids in de eerste aflevering van de serie kort in beeld hadden, toen de agent door het nachtkastje zat te woelen.

“These are for real!”

Oh, nu je het zegt!

Ergens ook wel bizar.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 09:33

Niobe schreef:
Ik moest trouwens wel lachen toen ik zag dat radicale (amerikaanse) christenen de serie van Dahmer gebruiken als argument: "dIt iS wAt eR gEbEuRt aLs jE aThEisT bEnT"

Hahaha echt?? :+
Maar Jeffrey werd in de gevangenis gewoon christelijk.
Er is echt veel gezeik over de serie omdat het "niet eerlijk zou zijn voor zwarte mensen"

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 10:30

Equikitt schreef:

“These are for real!”

Dat heeft die agent destijds ook letterlijk gezegd, dus wel mooi dat ze het in de serie ook zo gebruiken :)

Ik ben er nog niet aan begonnen, teveel andere series nog open staan maar hij komt wel steeds in mijn suggestie lijst voorbij :D

AvHdG

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 11:34

Serie is idd luguber maar echt goed. Acteur deed het ook al zo goed in American horror story

Equikitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-22 11:44

Noisy schreef:
Equikitt schreef:

“These are for real!”

Dat heeft die agent destijds ook letterlijk gezegd, dus wel mooi dat ze het in de serie ook zo gebruiken :)

Ik ben er nog niet aan begonnen, teveel andere series nog open staan maar hij komt wel steeds in mijn suggestie lijst voorbij :D

Klopt! Ze hebben best veel dialoog ook letterlijk overgenomen, erg interessant als je de details van de echte zaak ook een beetje kent. :j Alleen kreeg deze uitspraak in de serie hierdoor nu een beetje een dubbele betekenis. _O-

Ik blijft het dan wel weer bijzonder vinden dat ze zo nauwkeurig bij zo veel dingen waren, en dan juist andere gebeurtenissen en details behoorlijk veranderd hebben.

-

Overigens nog fascinerende seriemoordenaar om ‘ns in te duiken: Dennis Nilsen (Wikipedia link). Hij wordt soms ook wel de Britse Jeffrey Dahmer genoemd… :=

De hoeveelheid aan overeenkomsten tussen de twee is namelijk echt bizar. Om even een paar voorbeelden te noemen: vergelijkbare achtergronden (disfunctionele thuissituatie, worsteling met hun homoseksualiteit, gediend in het leger en even gestationeerd in West-Berlijn, alcoholisme), eigenlijk zo goed als hetzelfde motief en modus operandi (de lust voor controle over een compleet passieve, levensloze partner die hun niet kon verlaten, het oppikken van mannen/jongens uit de gay scène en bars, en deze vervolgens naar hun appartement meelokken om te vermoorden, het bewaren van de lijken de daarbijbehorende obsessieve rituelen, waaronder necrofilie), hun eerste slachtoffers hadden bijna dezelfde naam (Steven/Stephen), en deze moorden werden allebei in gepleegd in 1978… en dan lijken ze qua uiterlijk ook nog best een beetje op elkaar. :')

Netflix heeft trouwens ook een goede documentaire over Dennis Nilsen, zeker waard om die ook even te bekijken!