Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Maar wanneer alles weer naar "normaal" gaat dan kunnen die gevaccineerden helaas wel die ongevaccineerden aansteken. Met alle gevolgen van dien want er zijn er nog genoeg niet gevaccineerd, omdat ze niet willen of ze willen eerst afwachten of ze maken een risicoanalyse . De reden van niet vaccineren maakt eigenlijk niet uit maar ik snap wel waarom ze daar druk op gaan zetten door middel van verplicht testen wanneer je iets leuks wil doen.
bigone schreef:Maar wanneer alles weer naar "normaal" gaat dan kunnen die gevaccineerden helaas wel die ongevaccineerden aansteken. Met alle gevolgen van dien want er zijn er nog genoeg niet gevaccineerd, omdat ze niet willen of ze willen eerst afwachten of ze maken een risicoanalyse . De reden van niet vaccineren maakt eigenlijk niet uit maar ik snap wel waarom ze daar druk op gaan zetten door middel van verplicht testen wanneer je iets leuks wil doen.
996981 schreef:Hebben jullie allemaal nog wel helder hoe klein de kans precies is dat je, ook als ongevaccineerde, in het ziekenhuis belandt door een Coronabesmetting?
bigone schreef:Zal er speciaal voor jou elke keer bijzetten dat dit mijn mening is dan hoef je je daar niet zo druk om te maken.
Hoe denk je trouwens over mensen die een kansberekening maken, wat in geval van Corona imo echt niet kan gezien de onvoorspelbaarheid en zich dus niet laten vaccineren?
bigone schreef:Eh, er zullen ook genoeg ongevaccineerden rondlopen met een negatief testbewijs en wat dat waard is hebben we bij dansen met Janssen gezien.
996981 schreef:Hebben jullie allemaal nog wel helder hoe klein de kans precies is dat je, ook als ongevaccineerde, in het ziekenhuis belandt door een Coronabesmetting?
CharleyT schreef:bigone schreef:Eh, er zullen ook genoeg ongevaccineerden rondlopen met een negatief testbewijs en wat dat waard is hebben we bij dansen met Janssen gezien.
Ongevaccineerden hebben toch niets met Jansen vaccinatie te maken? En dansen met Jansen had te maken met de fout om gelijk na vaccinatie los te gaan ipv te wachten.
996981 schreef:Met betrekking tot je vraag; vanwaar die vraag? Ik ben een van die mensen die een kansberekening (ik noem het liever risicoanalyse) maakt.
bigone schreef:Dansen met jansen was het moment dat je met een negatieve testuitslag die max 48 uur? van te voren moest worden afgenomen. Dat was een blooper van de bovenste plank en dat is ook naar 24 uur gegaan.
Ging om het moment, niet over de met janssen geprikte mensen waarvan enkelen ook vast geinfecteerd hebben rond gelopen.
purny schreef:996981 schreef:Hebben jullie allemaal nog wel helder hoe klein de kans precies is dat je, ook als ongevaccineerde, in het ziekenhuis belandt door een Coronabesmetting?
Maar we krijgen straks ook het griepseizoen. En ik ben heel benieuwd hoeveel opnames we daarvoor krijgen aangezien we allemaal onze handen stuk moesten wassen
bigone schreef:996981 schreef:Hebben jullie allemaal nog wel helder hoe klein de kans precies is dat je, ook als ongevaccineerde, in het ziekenhuis belandt door een Coronabesmetting?
Nee dus zeg het maar.
CharleyT schreef:bigone schreef:Dansen met jansen was het moment dat je met een negatieve testuitslag die max 48 uur? van te voren moest worden afgenomen. Dat was een blooper van de bovenste plank en dat is ook naar 24 uur gegaan.
Ging om het moment, niet over de met janssen geprikte mensen waarvan enkelen ook vast geinfecteerd hebben rond gelopen.
Ohja? Dansen met Janssen ging over de Janssen prik die eenmalig is en gelijk daarna aan het feesten etc. Terwijl een wachttijd noodzakelijk was om het vaccin te laten werken. Had niks met testen te maken volgens mij.
besita schreef:Het gaat niet stoppen met testen helaas ..kijk maar naar de evolutie in anderhalf jaar tijd
De directeur brussels ziekenhuis zegt openlijk : "we moeten het de niet gevaccineerden het leven zo moeilijk mogelijk maken "
Pardon ?
Nogmaals popstra spreek voor jezelf en maak niet van jouw leven WE ..en oordeel niet over wat anderen niet moeilijk mogen vinden
Jij rijd dus je mag naar wedstrijden ( met if zonder publiek ) wij hebben paarden maar mogen nog steeds niet naar alle wedstrijden om onze paarden te zien , als we mogen is het met pas en moet je over heel het terrein met mondmasker op ..hier om de hoek Brussels masters , verleden jaar afgelast , dit jaar zou doorgaan maar gisteren melding geen publiek want gemeente geeft geen toestemming ( terrein is 20 ha of zo en hoeveel publiek krijg je door de week ? 1000 - 2000 mensen oh ja als je een viptafel koopt mag je wel komen...en 10 km verderop volle stadions voor de voetbal hoezo mag je het er niet moeilijk mee hebben ?
Oh nee tuurlijk niet ik ga er niet dood aan en mag dus niet klagen
Ik klaag niet over niet naar wedstrijd mogen maar voetbal mag wel