secricible schreef:Dor hout toch?
Het was toch dom hout?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morrie schreef:bigone schreef:Hoe zie je dat toch allemaal karuna? Het is nogal heftig daar.
dat vroeg ik me ook al af, als ik uit het raam kijk, zie ik hooguit lagere schoolkinderen met een groepje buiten spelen en verder een enkel oudje dat zich met rollator richting afvalbakken begeeft.
DuoPenotti schreef:Zo ver kom ik ook jessix
En was ook nog de enige in de stem tent
lenaa_tje schreef:karuna schreef:Honden uitlaten, dokter in andere woonplaats, rolstoelpassing in weer een andere plaats, genoeg plekken waar je dingen kan zien als je met de auto rondrijdt. Geen hogere wiskunde of heel bijzonder of zo
Maar wat een oordelen over anderen dan. Let gewoon op jezelf
karuna schreef:Ik oordeel niet ik zie dingen. En ben dan niet verbaasd dat het niks beter gaat met de besmettingen, als iedereen zich nu even wel aan de regels houdt is het een stuk sneller. De visite kon ik niet omheen. Letterlijk. Twee autos op een smalle weg alvast klaargezet. Dan kun je niks anders als wachten tot het afscheidsritueel klaar is.
Morrie schreef:stemmen vond ik te spannend, ik kon in een kerk of in en lagere school stemmen, beide een nogo voor mij, ik zou een paniekaanval krijgen als ik zo'n gebouw binnen zou moeten.
Mijn man kon per brief stemmen, dus die kon ik ook niet machtigen.
elnienjo schreef:Morrie schreef:stemmen vond ik te spannend, ik kon in een kerk of in en lagere school stemmen, beide een nogo voor mij, ik zou een paniekaanval krijgen als ik zo'n gebouw binnen zou moeten.
Mijn man kon per brief stemmen, dus die kon ik ook niet machtigen.
Een leegstaande school of eentje die in gebruik is door een hoop potentiele virusverspreiders?
Beetje rare locatie om te stemmen.
lenaa_tje schreef:Scholen zijn normaal gezien ook veelal dicht als ze als stembureau worden gebruikt
Je zit toch ook niet met de blokken te spelen met die kinderen? En er word ook nog ontzettend veel schoongemaakt.
Morrie schreef:die school was in ieder geval vanmorgen gewoon in gebruik, ik hoorde het gebruikelijke geschreeuw van kinderen toen ik mn beddengoed buiten hing. Of ze woensdagmiddag nog steeds rij zijn, weet ik niet, dt was vroeger wel zo.
Maar ik ben al een heel jaar thuis, zomaar een openbaar gebouw binnen stappen zonder dat ik gevaccineerd ben, is voor mij echt een brug te ver.